Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד לא הבנתי למה דרך המכשיר זה רק 40MB ודרכם זה 600~ (בדקתי שאותה גרסה,גם ב CHANGELOG מתאים)

 

בכל מקרה עדכנתי כבר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כי המכשיר מוריד רק את העידכון ולא כל הגירסה מחדש.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שמישו ידבר עם מייזו שיוסיפו עוד קצת אופציות כמו שיש בסמסונג במסך מלמעלה ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לידיעתכם, יש מבצע עכשיו באמאזון צרפת על MOTO G 4G, ב164 אירו כולל משלוחה עד לדלת ביתכם!

 

ומנסיון, כ-75% מהמקרים מקבלים זיכוי בגובה של כ20-25 אירו לאחר כחודשיים בעקבות אי חיוב במסים.

 

כלומר- 590-690 ש"ח למכשיר מצויין מבחינת התמורה למחיר.

 

שובר את הראש כבר כמה ימים- על מה צריך ללחוץ כדי להזמין את המוצר+ מיסים?

 

תודה מראש,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

מה זאת אומרת על מה צריך ללחוץ?

 

תשתמש בגוגל טרנסלייט אם צריך.

 

eran_k,

שים לב שיש 4 גרסאות למוטו G:

1. דור ראשון, 4.5" שמגיע עם 8 או 16 ג'יגה זיכרון, ללא אפשרות הרחבת זיכרון.

2. דור ראשון, 4.5" עם תמיכה בLTE. המכשיר מגיע רק בגרסת 8GB אך כולל חריץ הרחבה.

3. דור שני, מסך 5", מצלמה 8MP ורמקולים משופרים, מכיל 8GB וכולל חריץ הרחבה.

4. כמו הדגם השלישי, רק עם סוללה משופרת וכן תמיכה בדור 4 LTE.

 

אם תשאל אותי, תתמקד או בדגם השני או בדגם הרביעי שתומכים בדור 4, וההבדל ביניהם הוא בעיקר בגודל המסך, מצלמה ורמקולים עדיפים בדגם הגדול יותר.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
מה זאת אומרת על מה צריך ללחוץ?

 

תשתמש בגוגל טרנסלייט אם צריך.

 

eran_k,

שים לב שיש 4 גרסאות למוטו G:

1. דור ראשון, 4.5" שמגיע עם 8 או 16 ג'יגה זיכרון, ללא אפשרות הרחבת זיכרון.

2. דור ראשון, 4.5" עם תמיכה בLTE. המכשיר מגיע רק בגרסת 8GB אך כולל חריץ הרחבה.

3. דור שני, מסך 5", מצלמה 8MP ורמקולים משופרים, מכיל 8GB וכולל חריץ הרחבה.

4. כמו הדגם השלישי, רק עם סוללה משופרת וכן תמיכה בדור 4 LTE.

 

אם תשאל אותי, תתמקד או בדגם השני או בדגם הרביעי שתומכים בדור 4, וההבדל ביניהם הוא בעיקר בגודל המסך, מצלמה ורמקולים עדיפים בדגם הגדול יותר.

 

תודה על ההארה, אני לא מצליח למצוא את הדגם האחרון באמזון ארהב (דור שני,4G)

פורסם

^ כי:

בינתיים הLTE משווק רק באנגליה ורק ב8GB שחור.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

טוב שיחקתי עם ה-LG G4 שיושק היום, ונראה לי שמצאתי את הטלפון הבא שלי.

 

במסגרת מה שמותר לי לחשוף אין כאן רבולוציה אלא אבולוציה, לא גדולה מדי אבל בסופו של דבר אהבתי את המכשיר, יותר מה-M9 וה-S6.

אם היה ל-S6 בטריה נשלפת וחריץ מיקרו SD היה לנו פה פייט קשה, את הממשק החדש של סמסונג אהבתי יותר, אבל גם של LG מצוין.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בנוגע למוטו G החדש.

עדיף כבר להזמין מאמזון הצרפתי עם משלוח עד לישראל ולא להביא מארה"ב.

שים לב שבארה"ב רוב המדינות יקחו עוד איזה 5-6% מס מדינה.

באתר הצרפתי יש את הגרסה החדשה וגם אם מזמינים מצרפת מקבלים מטען, הדגם של ארה"ב לא כולל מטען.

 

חוץ מזה תעקוב אחרי המחירים של הדגם באמזון, כל חודש יש כמה ימים שהמחיר יורד לסביבות 180Euro ואז אפשר לקנות בזול. כרגע המחיר חזר להיות 199Euro (לפני הורדת מע"מ צרפתי והוספת מע"מ ישראלי ומשלוח).

לי יצא הכל כולל מיסים 191Euro.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
מתי משיקים אותו \ מגיע לארץ?

 

היום משיקים אותו, אני לא יודע מתי מגיע לארץ (וגם אותי זה מעניין האמת)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
טוב שיחקתי עם ה-LG G4 שיושק היום, ונראה לי שמצאתי את הטלפון הבא שלי.

 

במסגרת מה שמותר לי לחשוף אין כאן רבולוציה אלא אבולוציה, לא גדולה מדי אבל בסופו של דבר אהבתי את המכשיר, יותר מה-M9 וה-S6.

אם היה ל-S6 בטריה נשלפת וחריץ מיקרו SD היה לנו פה פייט קשה, את הממשק החדש של סמסונג אהבתי יותר, אבל גם של LG מצוין.

 

יש טעינה אלחוטית?

פורסם
יש 4 גרסאות למוטו G:

1. דור ראשון, 4.5" שמגיע עם 8 או 16 ג'יגה זיכרון, ללא אפשרות הרחבת זיכרון.

2. דור ראשון, 4.5" עם תמיכה בLTE. המכשיר מגיע רק בגרסת 8GB אך כולל חריץ הרחבה.

3. דור שני, מסך 5", מצלמה 8MP ורמקולים משופרים, מכיל 8GB וכולל חריץ הרחבה. עובד עם שני כרטיסי סים.

4. כמו הדגם השלישי, רק עם סוללה משופרת וכן תמיכה בדור 4 LTE. אבל עם סים אחד בלבד.

 

שכחת מאפיין אחד חשוב - הדגשתי לעיל.

 

אישית, אחרי חצי שנה עם ה-G דור שני בחרתי לשנמך למוטו E החדש שיצא רק עכשיו. מסך של 5" זה פשוט גדול מדי בשבילי (לא יושב טוב ביד) ואני ממילא לא מצלם כמעט עם פלאש ולא צריך את הכמה מגה-פיקסלים הנוספים. למי שעומד כיום בפני קניה של ה-G הייתי ממליץ להעיף קודם מבט במפרט של ה-E החדש, ולמי שה-E הישן יכול להתאים - המלאי שנשאר אצל המפיצים נמכר כיום בגרושים באיביי.

×
×
  • תוכן חדש...