Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם פאשלה חובבנית של באג, להשקיע כמה אלפי שקלים באתר של שיומי זה הם יכולים, אבל להוסיף כמה שורות טקסט לAPNS.CONF זה קשה להם.

 

מסכנים העובדים שכל פעם צריכים להקליד internet.golantelecom.net.il....

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יש חדשות טובות, שאלתי את באג לגבי זה והם אמרו שזה היה כבר בתיכנון לעידכון הבא :-).

עכשיו נישאר להם שמייזו ישווקו את הM1 הקטן והם הולכים לימכור הרבה מכשירים מכל דרגות המחיר :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

נדבקתי בחיידק הטלפונים הסינים.

אחרי שנה עם מוטו G.

לפני חצי שנה הזמנתי לאח שלי oneplus one ואתמול הזמנתי לעצמי אחד.

הוא כבר לא flagship killer, אבל עדיין הכי שווה.

כמובן בתנאי שלא משלמים מיסים ישראלים.

אולי xiaomi mi4 יותר איכותי, ה one יותר זול ויותר מותאם לייצוא מחוץ לסין.

 

יצא בסוף שבוע טלפון של לנבו K80 עם 4GB זיכרון פנימי ב 290 $ אבל הוא עם מעבד של אינטל שהם עדיין לא מתחרים ב qualcomm

אייל

פורסם

הM1 של מיזו לא יותר חזק ממנו בגלל מעבד מתומן?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הקובץ שיש לי שוקל כמה ק"ב, אתה רציני מיתקמצן על מגה בעולם של ג'יגה בייטים?

 

נ.ב נוסף, מה השימוש בקובץ לאחר ההגדרה ? האם המכשיר עדיין ממשיך לעיין בו ומכאן הטענה שזה יאט אותו בצורה מוחשית ?

 

זה כמה MBים שלדעתי בשימוש כל הזמן, או לכל הפחות בכל החלפת תא סלולרי (שזה קורה הרבה יחסית), אפילו אם אתה מדבר על שימוש בכל הפעלה של הרשת (נניח הדלקה של הטלפון, יציאה ממצב טיסה וכו') זה הרבה יחסית לפעם אחת שצריך להגדיר APN.

 

הרי ברור שהמכשיר ימשיך לעיין באותו קובץ, בכל פעם שהוא "נרשם" לאנטנה סלולרית הוא צריך לבדוק את ה-APN's שלו מה מהם זמין באותה אנטנה, לא היית רוצה שברגע שעברת אנטנה יעלם לך החיבור DATA נכון?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הפכתם נמלה לדינוזאור... סה"כ APN.

 

באתר של גולן, ניתן גם לשלוח הגדרות למכשיר האישי שלכם.

 

אני לא אוהב לעשות דברים מיותרים, אבל להקדיש חצי דקה באופן חד פעמי, זה באמת לא רציני.

 

בנוגע לעדכון ב-M1,

 

נאמר לי שהעדכון לא מומלץ כרגע וכדאי לחכות. יש אמת בדבר? אין לי מושג, אבל יש לי כמה ימים סבלנות :).

 

בכל מקרה, איציק, תודה על העדכון ותמשיך לדאוג לנו :).

פורסם
יצא לי לשחק גם עם ה-ONEPLUS ONE וגם עם ה-MI4, חד וחלק אני מעדיף את הONEPLUS ONE.

 

באמת? למה?

מבחינת חומרה הם אמורים להיות באותה רמה.

מערכות ההפעלה שלהם שונות מאוד. לזה אתה מתכוון?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

הדור שני לא רע,אבל אחרי לוליפופ מעט נתקע,הרמקולים חזקים,ומסך מציג צבעים יפים מאוד,באיזה מחיר אתה מביא אותו?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הדור שני לא רע,אבל אחרי לוליפופ מעט נתקע,הרמקולים חזקים,ומסך מציג צבעים יפים מאוד,באיזה מחיר אתה מביא אותו?

חשבתי לקנות באמזון 194$ לגרסת LTE עם 8GB, האם אני צריך את ה LTE?

פורסם
באמת? למה?

מבחינת חומרה הם אמורים להיות באותה רמה.

מערכות ההפעלה שלהם שונות מאוד. לזה אתה מתכוון?

 

לא יודע, משהו בממשק הרגיש לי מהיר וחלק יותר. גם ניראה לי שהמצלמה בOPO טובה יותר.

פורסם
חשבתי לקנות באמזון 194$ לגרסת LTE עם 8GB, האם אני צריך את ה LTE?

 

למה רק 8GB ? עדיף כבר 16 (גם עדכונים וגם כל תוכנה טוחנת מידע..ה8 האלו לא יחזיקו יותר מדי לטעמי)

 

לגבי LTE - לא ממש חובה כרגע אבל שמעתי שנחמד שיש..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

בינתיים הLTE משווק רק באנגליה ורק ב8GB שחור.

אפשר לוותר על LTE ולקחת את הG2014 ב16GB, אבל יש לו גם סוללה קצת יותר חלשה.

 

יש לי את הG2015 כבר שבוע ואני מבסוט, אחרי כל ההתקנות (פייסבוק וואצאפ פנגו ווייז וכו'), שני משחקים ששוקלים 250MB ביחד נשאר לי עוד 1.8GB פנוי בפנימי

כל המדיה בכרטיס SD, ממש לא מפריע לי שהמכשיר לא 16GB..

 

נ.ב.

לגבי LTE, ה10Mbps בעולה זה ממש נחמד כשמעלים סרטוני DVR, ו20Mbps ביורד זה עוד יותר נחמד כשרוצים לראות איזה סרטון יוטיוב אקראי

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני לפני הזמנת מכשיר (מתלבט עדיין בין Xiaomi Mi4 לבין Mi 4i החדש), ולמעשה זו פעם ראשונה שאני מזמין טלפון מחו"ל באופן עצמאי.

ראיתי שיש נושא של "ביטוח מכס" (למשל Pandawill.com, אבל שם הוא לא תקף לישראל). זה רלוונטי לארץ?

אני מניח שלא משתלם לבקש שירשמו מחיר אחר ו"מתנה" על האריזה כי הקנסות גבוהים.

יש דרך להמנע מלשלם עוד 35% על המוצר, בקיצור?

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...