Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
זה פשוט: הגרסות שמסתיימות באות I (קטנה או גדולה זה לא משנה) - הן אלו שמתאימות לנו. I היא גרסת International.

גרסות C ו-U מיועדות לשוק הסיני.

גרסאות A, אגב, כבר הותקנו על מכשירים עם I, למיטב הבנתי ההבדל הוא בשפות שיש במערכת. A עבור Asia לפי מה שמדווח בכמה וכמה מקומות.

בכל מקרה אני כבר ביצעתי את העדכון והכל עובד בסדר גמור.

 

איציק

לפי הבנתי גרסאות a הן גרסאות alfa ז"א גרסאות שהן עדיין בניסיון ולא גמורות לחלוטין.

דרך אגב יש פורום של מיזו ישראל עם הרבה מאוד מידע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

גוגל הרסה את אנדרואיד

 

הבעיה שאין כרגע משהו נורמלי יותר.

 

כשתהיה מערכת הפעלה לניידים, שגם לא תחדור לפרטיות, גם תיתן למשתמש חופש פעולה יחסי, וגם תהיה מושכת מספיק כדי לגרום לפתח עבורה כמות אפליקציות מכובדת, אז יהיה על מה לדבר.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתם יורדים על גוגל בעניין הפרטיות,אבל בעצם משתפים איתה פעולה באין מפריע. אירוני.

אתם לא חייבים להסנכרן עם הענן שלה, אתם יכולים להשתמש בכתובת gmail פיקטיבית, ואתם לא חייבים להשתמש באפליקציות שלה. הכול כמעט זמין דרך אתרי האינטרנט.

פורסם

מרק, איך בדיוק גוגל הרסו את אפליקציית המייל? מה רע בג'ימייל ומה מונע ממך להשתמש בעשרות אפליקציות מייל אחרות שקיימות? אפליקציית המפות? מה רע בה חוץ מהעובדה שאין בה את כל אפשרויות ה Desktop?

פורסם

מה בעצם מונע מכל הפרנואידים להתקין CM בלי Gapps על המכשיר שלכם?

 

שמיש לחלוטין, נטול גוגל.

 

כל אפליקציה שתרצו תתקינו בעזרת APK מ APKMIRROR או משהו כזה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

עדכון בעייתי משהו,רק התקנתי,אתחלתי,ואין קו במכשיר :D

 

נ.ב בלי קשר לפני כן גם אינטרנט לא עובד (רמי לוי),הגדרנו APN ידני (אחרי שהשירות הטלפוני הממוחשב לא שלח סמס עם הגדרות..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

טוב,שמתי את הסים 012 שלי במייזו,הכל עובד (גם אינטרנט),החזרתי את הסים של רמי לוי,כלום לא עובד (פסי קליטה עם X קטן)

 

לאחר מכן שמתי את הסים של רמי לוי במכשיר שלי (SGS3) וגם שם הכל עובד,אז זה לא תקלה של סים

 

רעיונות?

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

המייזו לא עובד טוב עם פלאפון ( רמי לוי חלק מהנגזרת).

 

אין למייזו את תדר 850 ומכאן נובעת הבעיה...

עריכה אחרונה על ידי Black Joker

פורסם

המייזו שלי עובד טוב בפלאפון. אם יש לך בעיית קליטה, נסה למקם את הטלפון ליד חלון ותראה אם יש שינוי.

כמובן לשים את הסים במקום של סים1 ולא סים2.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

צודק הג'וקר וככה גם אמרו לי (פירוט בהמשך)

 

איזה יום,משו משו :)

 

בהתחלה קבלתי סים רגיל (לא מיקרו) אז חפשתי חנות וגזרתי אותו שם למיקרו

שמתי במכשיר והקו עבד (אינטרנט לא)

התקשרתי לתמיכה טכנית והגדרנו APN ידנית (לאחר ששיחה ל*9999 ע"מ קבלת הגדרות,נכשל פעמיים)

גם אז לא עבד האינטרנט אבל הקו עדיין עבד

לאחר מכן עדכנתי את ה FLYME (באתר משום מה זה 600~מגהבייט,בעוד שדרך הפלאפון זה רק 40..עדכנתי בכל זאת)

לאחר מכן נהיה X על פסי הקליטה (אין קו)

עוד שיחה עם התמיכה של רמי לוי ולא ממש ידעו איך לעזור..

מהון להון עשיתי נסיונות (סים של רמי לוי לSGS3 שלי,עובד הכל,סים של 012 למייזו,עובד הכל - בכל הזמן הזה המיקום לא ממש שינה דרך אגב..)

כנסיון אחרון הלכתי לסניף של באג שם איששו את מה שאמר הג'וקר כאמור לגבי בעיות קליטה\כיסוי של רמי לוי ופלאפון

נתתי לאחד הנציגים את המכשיר,קצת משחקים מצידו והחלפת מיקום הסים (כנראה כן יש חשיבות..לי עבד בכל זאת לפני כן) ועכשיו כן יש קליטה ואינטרנט.

אז אני מפסיק להתעסק לבינתיים :p

 

כנראה שאדבר עם אחותי להעביר את הקו ל012מובייל בשביל למזער תקלות בעתיד..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אנא תסבירו לי בבקשה למה צריך להתעסק עם טלפון חדש בהגדרות של VPN וכול מיני משחקים עם סימים ? היה לי אייפון ויש לי נקסוס 4 ולעולם לא הייתי צריך להגדיר משהו בכדי שהטלפון יתחבר לאינטרנט או בכדי להוציא שיחות.

איזה כייף לי :)

פורסם

בגב המכשיר יש לך מדבקת notice שהסעיף הראשון שבה אומר לך שהסלוט הראשון הוא 2g-3g-4g והשני רק 2g.

בנוגע להגדרות apn, אני משתמש באפליקציה של apn israel ומכניס את ההגדרות בקלות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בנוגע לAPN- אני לא מבין מדוע באג לא מכניסים קובץ מעודכן עם רשימת כל הAPN של העולם המערבי? אני הייתי עושה זאת לכל רום שהייתי מפרסם למכשירים הסיניים שהשתמשתי, ככה שמיד בעת ההדלקה הכל כבר היה מוגדר מראש.

 

ולגבי מיקום הסים- אכן יש חשיבות כי לרוב הסים השני מוגבל רק לדור 2 ושם סים של פלאפון ושות' לא יעבוד כי אין להם תמיכה, אם ליפני זה זה היה בסדר אז יכול ליהיות שפשוט מיקום הסימים השתנה בגירסת התוכנה- ניתן לשחק עם זה ברום לחובבי הקינפוגים :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מה ההגיון שתחזיק רשימה ששוקלת כמה מגה בייטים טובים עבור APNים לכל העולם ולכל רשת בעולם בשביל כמה בתים בודדים שאתה תשתמש בהם?

בטח ובטח כשאתה יכול להגדיר את זה בקלות ככה או לשלוח SMS (אורנג', סלקום, הוט מובייל, 012) או מתקשר (פלאפון, רמי לוי, יופון, הום סלולר) או לחיצת כפתור דרך האתר (גולן), ואתה מקבל מיידית את רק את ההגדרה שרלוונטית אליך.

 

רשימות כאלה זה מתכון להפוך את הטלפון לאיטי עד לא שמיש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

הקובץ שיש לי שוקל כמה ק"ב, אתה רציני מיתקמצן על מגה בעולם של ג'יגה בייטים?

ואפילו JIAYU F1 המיסכן לא הפך לאיטי עד בילתי שמיש, אז היום שהמכשירים עם 8 ליבות זה לא סיבה.

ואפשר לקחת רק את האיזור שלנו, עניין פשוט וקל שימנע בעיות ללקוחות שלא מבינים בעניין- ואני מדבר מניסיון שבסביבה שלי גם היתלוננוופנו אלי בעניין, לא תמיד מקבלים בהצלחה קובץ הכגדרות מהספק ורוב הדיונים בפורום IANDROID תיראה שעסקו ועוסקים בנושא APN ושאין להם אינטרנט.

 

שמייבאים מכשיר ומפרסמים רום להורדה אז זה הדבר האחרון שאמור ליהיות בעיה לעדכן.

 

נ.ב- גם בNUBIA Z7 MINI ברום הרישמי הסיני יש קובץ APN מעודכן ואני לא הייתי צריך להגדיר כלום.

 

נ.ב נוסף, מה השימוש בקובץ לאחר ההגדרה ? האם המכשיר עדיין ממשיך לעיין בו ומכאן הטענה שזה יאט אותו בצורה מוחשית ?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...