Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי זמן להתלבט על הסוף חודש הבא ואז להביא מכשיר מארה"ב או אירופה.

 

או מספרד: http://www.amazon.es/Samsung-Galaxy-S6-Smartphone-Quad-Core/dp/B00U6383QO/ref=sr_1_1?

ie=UTF8&qid=1430299106&sr=8-1&keywords=s6

 

אני לצורך העניין הייתי בוחר בG4. נושא הסוללה הנתיקה והרחבת הזיכרון משמעותיים מבחינתי.

פורסם

בכל מקרה לגבי הנפח איחסון יש את האופציה שקישרתי אליה למעלה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הרעיון של כפתורים מאחור, פשוט קוסם לי. מסך 5.5 בהחלט יהלום אותי. LG היא חברה מספיק איכותית בשבילי.

 

שתי בעיות עבורי:

 

1. המחיר.

 

2. העור מאחור - כן, אני אוכל בשר ונהנה. העור ממש, אבל ממש לא בא בטוב. אין לי מוצרי עור - לא ארנק, לא חגורה ולא נעליים. הכי קרוב זה סקאיי :).

פורסם
הרעיון של כפתורים מאחור, פשוט קוסם לי. מסך 5.5 בהחלט יהלום אותי. LG היא חברה מספיק איכותית בשבילי.

 

שתי בעיות עבורי:

 

1. המחיר.

 

2. העור מאחור - כן, אני אוכל בשר ונהנה. העור ממש, אבל ממש לא בא בטוב. אין לי מוצרי עור - לא ארנק, לא חגורה ולא נעליים. הכי קרוב זה סקאיי :).

אין גב פלסטיק לאחת הגרסאות?

פורסם

אני די בטוח שזה PU כלשהו ולא עור אמיתי שפעם עשה מוו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
למי שמחפש LG G2, אמנם של ATT, מה שאומר שאין דור 4, אבל 189$! http://www.ebay.com/itm/171569243169

 

לא צריך לוותר על דור 4, אפשר לקנות מגרמניה תמורת פחות מ-1300 ש"ח. כן, אני מודע להפרש במחיר, מצד שני מגרמניה עלות המשלוח כלולה, אין מיסים אמריקאיים או אירופיים, ויש סיכוי שיחליק במכס. אם מסתפקים ב-16 ג"ב אפשר לחסוך עוד 100 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הרעיון של כפתורים מאחור, פשוט קוסם לי. מסך 5.5 בהחלט יהלום אותי. LG היא חברה מספיק איכותית בשבילי.

 

שתי בעיות עבורי:

 

1. המחיר.

 

2. העור מאחור - כן, אני אוכל בשר ונהנה. העור ממש, אבל ממש לא בא בטוב. אין לי מוצרי עור - לא ארנק, לא חגורה ולא נעליים. הכי קרוב זה סקאיי :).

 

אני חושב כמו קוף נינג'ה שזה PU ולא עור, ובכל מקרה:

אין גב פלסטיק לאחת הגרסאות?

 

יש גירסת פלסטיק, וג'וקר זה אפילו יתאים לך יותר טוב כי הגירסת פלסטיק זולה יותר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני לא באמת לקוח פוטנציאלי כרגע.

 

רכשתי טלפון ב-1500 ש"ח והוא יותר ממספיק לי. בכל זאת, סמארטפון ראשון (ששש...:-D).

 

אגב, הבנתי של-G3 הייתה בעיה סדרתית של סדק במכשירים. נקווה שהפעם לא יהיו ל-LG פאדיחות.

פורסם

היום קיבלתי עוד E דור ישן.

הפעם מגרמניה.

המשלוח היה עם I-Parcel ולא UPS והגיע עם דואר שליחים של דואר ישראל, מצד שני - אין לו חשבונית מסים כמו לקודם (שהוזמן מצרפת).

 

בכל מקרה, בגלל UPS וזמני אספקה, עדיין הייתי ממליץ על צרפת.

משכנתא זה קל

פורסם

ה-G 2014 של אשתי הגיע מצרפת עם i-parcel (לפני כחצי שנה), ולקח לו כשבועיים, כך שאני לא בטוח שהעצה שלך נכונה.

אני מצפה בשבוע הבא ל-LG-G2 מגרמניה (הוזמן ב-21.4, לפי המעקב הגיע היום ארצה וממתין לשחרור מהמכס).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חשבתי שצרפת = ups

גרמניה=iparcel

 

הזמנתי מfr כבר 3~4 מכשירים, הגיעו דרך iparcel ולא חויבו במכס, ועוד אחד ששלחו דרך UPS שהגיע תוך שבוע וכן חויב במכס.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הזמנתי מfr כבר 3~4 מכשירים, הגיעו דרך iparcel ולא חויבו במכס, ועוד אחד ששלחו דרך UPS שהגיע תוך שבוע וכן חויב במכס.

 

יש איזה טווח זמן לדעת אם זה עבר במכס או לא?

על החבילה שקיבלתי (מ iparcel) לפני כמעט חודשיים לא היה שום רמז לכך שהוא נעצר במכס, מצד שני גם אמזון ספרד לא שלחה לי איזה מייל בנושא..

תוך כמה זמן בדכ מקבלים החזר אם אכן החבילה לא נעצרה במכס?

פורסם

טוב, אז האיטי הוא החסכוני :)

 

(מעניין איך הם קובעים מתי לשלוח UPS מהיר ומתי IParcel איטי).

 

לזה מעלי, החזר המיסים הוא כעבור מספר חודשים.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...