Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רבותי המלומדים

הסוני Arc S בן השלוש פלוס שלי שבק סופית. ומעוניין להחליפו עוד היום.

עיקר השימוש שלי הוא בשיחות רגילות (כן, כן) ווטסאפ וקצת וויז.

לכן על המכשיר בעל התכונות הבאות

- עמיד

- אמין

- איכות שמע טובה בשיחה

- לא גדול (4.2 עד 4.7)

-עריכה: סוללה שמחזיקה

 

רצוי עד 1000 ש"ח, גג 1200.

 

אבקש המלצותיכם

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם
רבותי המלומדים

הסוני Arc S בן השלוש פלוס שלי שבק סופית. ומעוניין להחליפו עוד היום.

עיקר השימוש שלי הוא בשיחות רגילות (כן, כן) ווטסאפ וקצת וויז.

לכן על המכשיר בעל התכונות הבאות

- עמיד

- אמין

- איכות שמע טובה בשיחה

- לא גדול (4.2 עד 4.7)

-עריכה: סוללה שמחזיקה

 

רצוי עד 1000 ש"ח, גג 1200.

 

אבקש המלצותיכם

 

אם אין חשיבות למצלמה, ה MOTO E 2nd Gen נותן אחלה תמורה למחיר, יישאר לך המון עודף

 

בהתחשב בדרישות הצנועות למדי לא רואה סיבה לקנות משהו יותר יקר מזה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אם אין חשיבות למצלמה, ה MOTO E 2nd Gen נותן אחלה תמורה למחיר, יישאר לך המון עודף

 

בהתחשב בדרישות הצנועות למדי לא רואה סיבה לקנות משהו יותר יקר מזה

 

תודה, אבל אני לא רואה שאפשר לקנות אותו היום איפשהו

 

מה דעתך על LG G2 Mini ועל LG L90?

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

אם קריטי לך לקנות היום ואין לך איך להסתדר שבוע בלי מכשיר, הL90/G2 mini מהווים אופציה סבירה.

 

אם כי מעט צורם לשלם על G2 מיני יותר ממה שעולה Moto G2015 ולקבל מכשיר פחות טוב :?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לאור העובדה, שסמסונג לא הולכים להוציא לוליפופ לנוט 2.

 

איזה טלפון יש כמו נוט 2, אבל יותר טוב ממנו?

 

כלומר, עם מסך 5.5 ברזולוציית 720p (די והותר לדעתי, יותר מזה לא תראה ממש הבדל במסך קטן, וזה סתם יאכל סוללה), מעבד קוואד קור, שני גיגה זיכרון פנימי, סוללה נשלפת (לא חובה, מספיק שיהיה קל לפרק אותה), תמיכה בכרטיסי זיכרון, ויצרן שתומך במכשירים לתקופה ארוכה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מאחר ולא הגדרת תקציב אז.. LG G3

 

בקצת פחות - OnePlus One

 

בהרבה פחות - Meizu M1 Note

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

למה לא נוט 3 בעצם? קצת ישן אבל בדיוק כמו שהיה לך לא?

 

גם לא יקר יתר על המידה (2520 לפי זאפ)

 

הייתי שואל לגבי נוט 4 אבל הוא כבר 3000ש"ח ומעלה..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לאור העובדה, שסמסונג לא הולכים להוציא לוליפופ לנוט 2.

 

איזה טלפון יש כמו נוט 2, אבל יותר טוב ממנו?

 

כלומר, עם מסך 5.5 ברזולוציית 720p (די והותר לדעתי, יותר מזה לא תראה ממש הבדל במסך קטן, וזה סתם יאכל סוללה), מעבד קוואד קור, שני גיגה זיכרון פנימי, סוללה נשלפת (לא חובה, מספיק שיהיה קל לפרק אותה), תמיכה בכרטיסי זיכרון, ויצרן שתומך במכשירים לתקופה ארוכה?

 

לא הייתי תופס יותר מדי מלוליפופ. חוץ מעיצוב יפה, אין יותר מדי בשורות, אלא להפך. כול שכן במכשירים שהם לא אנדרואיד נקי. שם אתה בכלל בקושי תשים לב גם ויזואלית.

פורסם

אישית בs4 לוליפופ שינה לי את המכשיר לגמרי.

הסוללה נגמרת קצת יותר מהר אבל המכשיר ניהיה טיל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לא הייתי תופס יותר מדי מלוליפופ. חוץ מעיצוב יפה, אין יותר מדי בשורות, אלא להפך. כול שכן במכשירים שהם לא אנדרואיד נקי. שם אתה בכלל בקושי תשים לב גם ויזואלית.

אני חושב שהלכת קצת רחוק עם ההצהרה הזאת. הלוליפופ היה עדכון מתבקש שטיפל בכמה באגים והוסיף כמה פיצ'רים שהיו חסרים בקיטקט ודרשו אפליקציה חיצונית. על המוטו G שלי גם זמן הסוללה השתפר משמעותית, ובאופן כללי למערכת החדשה יש לא מעט יתרונות שאת הפירוט שלהם ניתן למצוא באתרים הרלוונטיים (בעבר שמתי לינק גם כאן בשרשור).

 

דווקא לעיצוב לא ממש התחברתי, אבל זה כבר עניין של טעם.

פורסם

איזה מוטו G היה לך? כי אצלי בפירוש במוטו G 2014 בפירוש זמן הסוללה היה גרוע. זמן הסוללה לפחות ב-20 אחוז היה גרוע יותר ממה שבקיטקט. כמו כן,נוסף מעט לאג שלא היה באתרים באינטרנט בקיטקאט.

 

גם יצא לך לי לדבר עם בעלי גלקסי אס5 עם לוליפופ שאומרים שהזמן סוללה השתפר אבל חוץ מזה, לא באמת רואים הבדל.

פורסם
לאור העובדה, שסמסונג לא הולכים להוציא לוליפופ לנוט 2.

איזה טלפון יש כמו נוט 2, אבל יותר טוב ממנו?

כלומר, עם מסך 5.5 ברזולוציית 720p (די והותר לדעתי, יותר מזה לא תראה ממש הבדל במסך קטן, וזה סתם יאכל סוללה), מעבד קוואד קור, שני גיגה זיכרון פנימי, סוללה נשלפת (לא חובה, מספיק שיהיה קל לפרק אותה), תמיכה בכרטיסי זיכרון, ויצרן שתומך במכשירים לתקופה ארוכה?

כשהיה לי S3 , ואחרי שנמאס לי מה 4.3 של סמסונג התקנתי רום של CM שמבוסס 4.4.4 ואז הטלפון טס.

עכשיו אני על S4 שיש לו לוליפופ מקורי ואני מאוד מרוצה.

 

הזמנתי אתמול מחול נוט 2 דגם 7100 במבצע ושמתי לב שיש לו 4.4.2 אז מה אתה חושב שאני אעשה, לחכות לסמסונג?? אני הולך להתקין לו CM 12 שמבוסס על לוליפופ.. והוא יהיה גם מעודכן וגם יותר לייט.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...