Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, היום יש לי S3 MINI שבקרוב יחגוג שנתיים.

במבחן התמורה-לכסף המכשיר בהחלט ראוי ובהתחשב בעובדה שאז הוא עלה לי 1300 ש"ח.

החלפתי לו למיטב זכרוני כבר 3 סוללות והוא מראה סימני עייפות ברמת החומרה-תוכנה.

ועדין עם כל המכות והנפילות שחטף הוא מממשיך לתפקד ללא כל בעיה רק בקצב שלו.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

יש היום מכשירים עם תמורה הרבה יותר טובה לכסף (לנובו, מייזו וxiaomi למיניהם). למי שמחפש כמה שיותר טלפון לשקל, טלפון סיני יהיה הבחירה הכי טובה.

 

הs3 מיני לא הצטיין בשום דבר גם כשהיה חדש. יש אצלי במגירה מכשיר thl t6s, שעלה 350 ש"ח, ועדיף בכל פרמטר על אותו הs3 מיני (בערך ברמה של הs3 הרגיל)..

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
sperial תגיד, הG דור ראשון שלך כבר קיבל את הסוכריה? המכשיר של אשתי תקוע כבר עידנים עם ה4.4.4 ועדיין אין שום דבר.

מדובר במכשיר שנרכש בארה"ב. לא הGOOGLE EDITION.

יש לי שני מכשירי G דור ראשון שנקנו באנגליה, שניהם עם הסוכריה גרסה 5.02 כבר חודשיים בערך (או יותר). לא להיט גדול. למען האמת אני שוקלת להחזיר לפחות אחד מהם ל4.4. מבחינתי ה5 רק הוסיף חסרונות ואף לא יתרון אחד.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

מעניין, כיון שלאשתי - עם G 2104, כומר מכשיר עם חומרה זהה למעט גודל המסך ורזולציית המצלמה (ועוד איזה חיישן שאיני זוכר מהו) לא היתה שום בעיהעם המעבר ללוליפופ. אמנם לא מדדנו זמני סוללה באופן פורמלי אבל אין תלונות. דווקא המכשיר שלי עם 4.4.4. מתחיל להראות סימני קוצר חיי סוללה ,ואיני יודע אם זה מפאת גילו (16 חודש) עומס אפליקציות, אפליקציות שדורשות הרבה חיבור רשת (פייסבוק, דואר וכו'), אי כיבוי WiFi ו-BT או איזה שילוב של הרכיבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דוקא מבחינת סוללה לא הורגשה בעיה מיוחדת... בהתחלה קצת חששנו שזמן הסוללה נפגע, אבל אחרי עדכונים לכל האפליקציות וריסט למכשיר, נראה שזה בסה"כ אותו דבר.

הבעיה שלי היא יותר עם ההתנהגות הכללית- מדי פעם יש האטה בפעולה של הטלפון, חלונות פתאום קופאים, צלצולי התראות של הודעות נקטעים (קוטע את תחילת הצלצול). הגישה לפעולות מסויימות נהייתה מסורבלת ודורשת הרבה קליקים, אפילו לתפריט פעולות צריך לעשות פעמיים swipe.

אופציית ה"השתק" נהייתה לא רק לא פשוטה אלא אף מסוכנת, עם אופציית "priority" שלא באמת משתיקה הכל (ואגב, לפחות פעם אחת קיבלתי צליל התראת סמס למרות שהטלפון היה במצב הזה וללא שום exception בהגדרות), ואופציית השתקת הכל שמשתיקה גם את השעון המעורר (איחרתי לפגישת עבודה פעם אחת בגלל זה, מאז אני פשוט לא משתמשת באופציה הזו).

אז הממשק יותר "יפה". מעניין לי את האצבע האמצעית. חוץ מזה אין בגרסה הזו כלום, פשוט כלום טוב יותר.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

לאחר מעט מאוד התלבטויות, קניתי LG G3.

רשמים ראשוניים:

לא ראיתי מכשיר נייד עם מסך כזה. לא פחות ממדהים.

בטריה חדשה לגמרי אבל כבר עכשיו אפשר להתרשם מהעוצמה שלה.

לא היה לי מכשיר של LG עד היום אבל מפתיע לגלות שלא צריך לחפש רום חלופי (כל המכשירים שלי עד היום קיבלו).

הוא כ"כ ניתן לקסטומיזציה שקשה להאמין שחברה גדולה נותנת את זה מובנה. שאפו LG...

דבר שאמור להיות גימיק אבל ממש יעיל - שלט אוניברסלי.

השלטים של הטלוויזיה / סטרימר / רמקולים / עידן פלוס ממש משועממים ביומיים האחרונים...

 

תודה לממליצים על LG - צדקתם בכל מילה. 8)

פורסם

אחותי נתקעה על סמסונג גאלקסי 5. יש למישהו המלצה איפה לקנות ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

ואז ליפול על מכשיר מחודש או זיוף סיני.

 

גלקסי 5 זה מכשיר מספיק נפוץ, עדיף לקנות ממקומות אמינים, כמו רשתות גדולות דוגמת ksp, ivory, eline.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לאחר מעט מאוד התלבטויות, קניתי LG G3.

רשמים ראשוניים:

לא ראיתי מכשיר נייד עם מסך כזה. לא פחות ממדהים.

בטריה חדשה לגמרי אבל כבר עכשיו אפשר להתרשם מהעוצמה שלה.

לא היה לי מכשיר של LG עד היום אבל מפתיע לגלות שלא צריך לחפש רום חלופי (כל המכשירים שלי עד היום קיבלו).

הוא כ"כ ניתן לקסטומיזציה שקשה להאמין שחברה גדולה נותנת את זה מובנה. שאפו LG...

דבר שאמור להיות גימיק אבל ממש יעיל - שלט אוניברסלי.

השלטים של הטלוויזיה / סטרימר / רמקולים / עידן פלוס ממש משועממים ביומיים האחרונים...

 

תודה לממליצים על LG - צדקתם בכל מילה. 8)

 

גם לי המליצו עליו בפורום ואני מרוצה ממנו מאוד, למרות שבשביל השימושים שלי המכשיר הזה הוא אובר-קיל רציני. ועדיין, אני מאוד נהנה מקריאה קצרה וצפייה בסרטונים דרך המכשיר. המסך מצוין, והמכשיר תמיד טס. סה"כ אחלה נייד.

מה שמעצבן זה שאני לא מצליח להחזיק סוללה יותר מיום וחצי-יומיים, ובשבילי זה מעצבן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
ואז ליפול על מכשיר מחודש או זיוף סיני.

 

גלקסי 5 זה מכשיר מספיק נפוץ, עדיף לקנות ממקומות אמינים, כמו רשתות גדולות דוגמת ksp, ivory, eline.

 

הכי זול ואמין בKSP סניף אילת

http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=3&glist=0&uin=22718&txt_search=galaxy+s5&buy=&minprice=0&maxprice=0

 

הכי זול ולא אמין באביי ב400$+-.

פורסם

חדשות מעניינות: לחברה ONE PLUS, בעלת הדגם OPO, יש נציגות רשמית בארץ.

 

מתחיל להיות פה צפוף, אבל במקרה של הטלפונים הסלולאריים, צפוף זה טוב.

פורסם
חדשות מעניינות: לחברה ONE PLUS, בעלת הדגם OPO, יש נציגות רשמית בארץ.

 

מתחיל להיות פה צפוף, אבל במקרה של הטלפונים הסלולאריים, צפוף זה טוב.

מי הנציג?

אייל

פורסם

C data

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
גם שלי נרכש בארה"ב (באמצעות אמאזון ו-buy2). עדיין זולל שוקולד. ה-G2014 של אשתי (ממוצא צרפתי) - עם הסוכריה כבר אי אילו חודשים.

 

השמועה היא שיקבל ישר 5.1. נחכה ונראה.

קיבלתי הבוקר התרעה כי עלי לודא ששירות העדכון של מוטורולה מעודכן במכשיר שלי, כיון שבשבועות הקרובים צפויה דחיפת 5.0.2.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...