Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה נעצר במכס אתה תראה חשבונית של "אגף המכס והמע"מ" על האריזה, בדרך כלל היא גם תיפתח לבדיקה ותיסגר בצורה מאוד רשלנית.

בטח לא איך שאמאזון ארזו את המוצר במקור.

 

את הזיכוי(ים) אני קיבלתי לאחר כחודשיים, אולי קצת יותר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

דווקא החבילה הגיעה לי מהר עם i-parcel

 

אם זה נעצר במכס אתה תראה חשבונית של "אגף המכס והמע"מ" על האריזה, בדרך כלל היא גם תיפתח לבדיקה ותיסגר בצורה מאוד רשלנית.

בטח לא איך שאמאזון ארזו את המוצר במקור.

 

את הזיכוי(ים) אני קיבלתי לאחר כחודשיים, אולי קצת יותר.

כן אני כבר מכיר מה קורה עם חבילות שהמכס פותח אותן, בגלל זה הופתעתי שהיא היתה נקייה.

נקווה שישלחו זיכוי בקרוב

פורסם (נערך)

בוקר טוב,

פירסמו סירון פירוק של הXIAOMI MI4I על ידי הוגו ברה, מה דעתכם על ההנדסה? ניראה טוב וקל לתיקון לא?

מבחינת גודל הלוחM- האם באמת הוא קטן יחסית לטקגוריה?

בנוסף כיצד ניתן להסביר שרק הם הצליחו להנדס רכיב מצלמה כולל מייצב אופטי שהוא מספיק דק שלא יבלוט מגב המכשיר של פחות מ7MM? מה לאפל היה חסר כסף?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
כמה עולה LG G2 בגרמניה?

האם מאמזון?

6 הודעות מעליך קישרתי לאתר של אמאזון בגרמניה. תביא בחשבון תנודתיות יומית, צריך לתפוס את המבצעים בשפל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
6 הודעות מעליך קישרתי לאתר של אמאזון בגרמניה. תביא בחשבון תנודתיות יומית, צריך לתפוס את המבצעים בשפל.

 

כן, פספסתי את הלינק.

כעת זה הוא out of stock במחיר של 286euro לשחור (לפני הפחתה והחזרה של מיסים).

מה היה המחיר המפורסם ביורו כאשר אתה רכשת (אני מבין ש-1300ש"ח זה לאחר חישובי מיסים שונים)?

פורסם

למישהו יש המלצה על מכשיר סיני בגודל של S3/S4/S5 מיני עד 75 דולר?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מנסיון עם כ20 מכשירים מאמאזון צרפת (כ12)/ גרמניה (4)/ ספרד (2)/ אנגליה (2):

 

15 הגיעו עם i-Parcel, בלי הגיון כזה או אחר, לא משנה מאיפה ואיזה מדינה. מעולם לא קרה שחוייבתי במס על משלוחי i-Parcel, וההחזרי המס בוצעו לאחר כחודשיים.

 

4 נשלחו עם UPS (ארבעתם מצרפת), חוייבו מיסים וכן נעשתה בדיקה רשלנית וסגירה חוזרת של המשלוח.

1 נשלח עם בלדרות DHL, מגרמניה. כנ"ל כמו UPS מבחינת המכס.

 

מעניין אם אפשר לבקש שישלחו דווקא עם i-Parcel, לא ראיתי אפשרות לבקש בקשות בתהליך הקנייה.

אין הגיון מתי זה נשלח עם בלדרות ומתי עם i-Parcel, לפני כשבועיים הזמנתי 4 מכשירי מוטו G מצרפת. 2 נשלחו בUPS ו-2 נשלחו עם i-Parcel. הרכישות בוצעו בהפרשים של דקות האחת מן השנייה, המשלוחים יצאו בהפרש של כיומיים בסה"כ.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
כן, פספסתי את הלינק.

כעת זה הוא out of stock במחיר של 286euro לשחור (לפני הפחתה והחזרה של מיסים).

מה היה המחיר המפורסם ביורו כאשר אתה רכשת (אני מבין ש-1300ש"ח זה לאחר חישובי מיסים שונים)?

מכשיר לבן, עלה 297 אירו כולל הפחתת מיסים גרמניים והוספת מיסים ישראליים ומשלוח, הגיע היום (10 ימים מההזמנה) עם i-parcel.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי נקסוס 5, שאני מרוצה ממנו פרט לסוללה.

אני שוקל לרכוש לאשתי lg g2, אשר אמור להיות זהה לנקסוס מבחינת חומרה וביצועים, אך עם סוללה נורמלית. האם ה-lg יודעים להזדקן בכבוד, להבדיל מסמסונג?

(יש לה S3 שהוא בלתי ניתן לשימוש בגלל שהוא כ"כ איטי)

האם הוא צפוי לקבל לוליפופ או להיות תקוע לעד עם 4.4.2?

 

תודה

פורסם

כן, הG2 צפויה לקבל מתישהו את הלוליפופ. המפעילות האמרקאיות שמכרו אותו כבר שיחררו את הגירסה שלהן. אז זה כנראה רק עניין של זמן עד שזה יגיע.

פורסם

ה-G2 שהגיע הבוקר קיבל לוליפופ רשמי כמתנת הגעה, אם כי לא OTA אלא בסיוע המחשב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא הייתי רץ לקנות מכשיר חדש.

 

אתה יכול להתקין רום של גוגל נקי(אפילו ברסאת לוליפופ) על הגלקסי שלך, יש לו פיתוח רומים מטורף. בגלקסי זה מאוד קל, ותוך חצי שעה המכשיר שלך יקום לתחיה.

 

לחברה שלי יש גלקסי אס3 שמותקן עליו רום של CM. אני יכול להבטיח לך שהוא עובד בדיוק(אפילו קצת מהר יותר לעיתים) מהמוטו G שלי.

פורסם

קיבלתי לפני מספר ימים את המוטו G2 בגרסת LTE שנרכש מאמזון צרפת (בעזרת הפורום).

אני חייב לומר שהמכשיר ממש לא רע ונותן תמורה מעולה למחיר שלו.

זה לדעתי עדיף בהרבה על טלפון סיני זול (יש גם יקרים וטובים).

 

עוד אפשרות לא רעה זה המייזו M1 NOTE - אבל שם יש עדיין בעיה קלה עם ה- waze. (סביר להניח שבקרוב יהיה פיתרון).

×
×
  • תוכן חדש...