Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלונת לגבי המייזו M1 NOTE (ג'וקר,איציק..)

 

מדוע לא ניתן לקבל הודעות מולטימדיה (MMS) ?

 

אפשרתי מה שנחוץ לדעתי במנוי באתר 012..האם יש הגדרה כלשהי במכשיר עצמו שפספסתי?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ה-MMS מצריך AP שונה מהאינטרנט. בדוק באתר 012.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הדבר היחידי שמצאתי באתר שלהם זה שאם יש בעיה,צריך לשלוח את המילה mms למספר 999

 

עשיתי,וזה כותב לי שאיני מנוי על שירות זה (your not registered for this service)

 

מתייבש עכשיו בהמתנה (צ'אט לא עובד..כרגיל)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
שאלונת לגבי המייזו M1 NOTE (ג'וקר,איציק..)

 

מדוע לא ניתן לקבל הודעות מולטימדיה (MMS) ?

 

אפשרתי מה שנחוץ לדעתי במנוי באתר 012..האם יש הגדרה כלשהי במכשיר עצמו שפספסתי?

 

עשית את זה?

1. הכנס לתפריט > הגדרות > עוד > חיבורים אלחוטיים > רשתות תקשורת סלולרית > שמות נקודות גישה



2. הקש על מקש האפשרויות

3. הקש על "APN חדש"

4. הקלד את הנתונים הבאים עפ"י השדות:

*שמות השדות עשויים להיות שונים בין מכשיר למכשיר

בשדה: נקודת גישה/ APN/ Access Point Name/ Address : יש להקליד uinternet

בשדה:שם משתמש / User Name : יש להשאיר ריק

בשדה: סיסמא/Password : יש להשאיר ריק

בשדה:דף הבית / Homepage יש להקליד: http://m.012mobile.co.il

בשדה: כתובת מבואה/כתובת פרוטוקול IP/ Gateway/ Proxy/ IP Address : יש להשאיר ריק

בשדה: ערוץ/יציאה/פורט : יש להקליד: 8080

בשדה: סוג תקשורת/ ערוץ נתונים/ Carrier Type/ Data Bearer/ Packet Data : יש לבחור ב: GPRS

בשדה: אימות /Authentication יש לבחור ב רגיל/ Normal

בשדה: אבטחה / Security יש לבחור ב: מופסקת / Off

בשדה: MMSC יש להקליד: http://192.168.220.15/servlets/mms

בשדה: MMS Proxy: יש להשאיר ריק

בשדה: יציאת MMS יש להקליד: 8080

פורסם (נערך)

עשיתי חלקית עכשיו עם הנציג המעפן ^^ :|

 

אתקן ואנסה שוב,תודה

 

עריכה - הצלחתי (חוץ מזה -> בשדה:דף הבית / Homepage יש להקליד: http://m.012mobile.co.il,לא מצאתי את השדה)

 

תודה שוב :)

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כנראה שזאת הגדרה שכל פעם שתפתחת את הדפדן, מסך הבית שלך יהיה 012.

 

מבקש המלצה לסמארטפון סיני איכותי עם מסך עד 5 אינצ'.

תקציב עד 200$.

הקנייה תתבצע בסין.

פורסם

בדוק אם הXIAOMI MI4I יהיה זמין שם.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
כנראה שזאת הגדרה שכל פעם שתפתחת את הדפדן, מסך הבית שלך יהיה 012.

 

מבקש המלצה לסמארטפון סיני איכותי עם מסך עד 5 אינצ'.

תקציב עד 200$.

הקנייה תתבצע בסין.

 

ZTE NUBIA Z5S Qualcomm Snapdragon 800 Quad Core 5.0 Inch

- 5.0 Inch Gorilla Glass 3 Screen, 1920*1080 Pixels

- Qualcomm Snapdragon 800 MSM8974 2.3GHz Quad Core

- Band: GSM 900/1800MHz, WCDMA 2100MHz, Support 2G & 3G Network

- 2GB RAM + 16/32GB ROM

- 13 MP Back Camera + 5 MP Front Camera

- Android 4.4 System

 

16gb 188.99 $

 

32gb 205.99$

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם

אהלן! אני מחפש בשביל אבא שלי סמארטפון דו-סים כי יש לו 2 מכשירים במשך שנים והגיע הזמן לאחד. אני רוצה מכשיר מחברה עם אבא ואמא כי מיציתי את המכשירים הסיניים (אני עם 1+1 והזמנתי כמה f1 לחברים ואני מתחרט על כולם). לא חובה מסך גדול, תקציב גמיש באיזור ה600-800. אם שווה את זה אז נוסיף עוד. תודה למי שיעזור לי למצוא חיה כזאת!

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

Moto G 2014.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מוטורולה G 2014, גרסת 3G . לשים לב שמדובר בדגם עם חיצים לשני כרטיסי סים, יש גם גרסאות לסים בודד).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לכל אלה שקיבלו החזר על החיוב מס על המכשיר, בעיקר מאמזון ספרד, קיבחתם הודעה במייל על זה?

אין מצב בעולם שהמכשיר שקניתי לפני 3 חודשים עבר דרך המכס, אני יודע כמעט בוודאות שהוא לא נעצר שם.

הנבלות לא החזירו לי את החיוב על המס, וכנראה גם לא יחזירו.

יש מה לעשות? או שבמקרה ואני פונה אליהם ושולם יותר מכס ממה ששילמתי (אין מצב כזה אבל נניח) אז יבקשו ממני עוד להוסיף לתשלום?

 

אגב אפשר להגיש את החשבונית למעמ?

דרך האתר נראה שהחשבונית על שמי.

החיוב של המס הוא לפי 18% (מעמ)

×
×
  • תוכן חדש...