Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הפלאד זה די דילברייקר כי בגל זאת אצל ילדה בגילה למצלמה יש מרכיב חשוב בחווית השימוש.

את ה gאני מכיר טוב על שני דורותיו כי את הראשון יש לאשתי ואת השני לגדולה.

 

הזאלה היא אם אני מנביר את ה g לקטנה אז מה אני קונה לאשתי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לבן הבכור שלי נשבר לפני כמה חודשים המסך של הנקסוס 4. הבחור משך עם הגרוטאה עוד כמה חודשים, לאחרונה קנה LG G2 (עלה כ-1300 ש"ח באמזון DE) ולפחות בשבועות שחלפו מאז שקיבל את הצעצוע הוא מרוצה מאד. אם התקציב מתאים לך נראה כי מדובר בבחירה טובה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גיק, הנוט למיניהם גדולים מידי.

 

חשבתי על ה lg אבל לא מכיר אותו ולכן באתי לפה לשמוע את דעת המומחים.

 

איך הסוללה שלו?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בינתיים אין לבחור תלונות, והוא משתמש די אינטנסיבי. מצד שני, כנראש שגם אין לו יותר מדי קשיי גישה לשקעי חשמל. נחכה שיחזור הביתה מהצבא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

האם זה פתר את הבעיה של צילצול מתגבר? רשום שם משהו לגבי אופטימיזציה של דרגת סאונד נמוכה-אולי זה קשור?

עריכה: לפני שבוע עברתי ליד באג ושיחקתי לכמה שניות עם המכשיר, באמת ניראה ממש חמוד ולא להאמין שעולה פחות מ1000 שקל, בארץ ישראל!.

 

עריכה: גם באג עידכנו את האתר עם הגירסה החדשה להורדה:

https://docs.google.com/file/d/0B4QGlq1ewwzbRnFqX3BpU1NhTlE/edit

 

עריכה 2:

בא לציון גואל .......... בעדכון הזה הוסיפו סוויץ' לכיבוי הצלצול המתגבר

http://meizufans.co.il/viewtopic.php?f=27&t=937

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

סחטיין :)

 

עריכה,כרגיל שעשו חצי עבודה,ולא נתנו להגדרה שם ראוי :|

 

אז מי שרוצה לכבות את הצלצול המתחזק הארור - הגדרות>צלילים>לכבות את פייד אין

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

משהו קטן לגבי הדיון שהיה פה על מכשירים בעלי סוללה לא נישלפת, כעת לאחר שהסוללה בNUBIA Z7 MINI התנפחה קלות אצלי והיא לא נישלפת שמתי לב לבעיה האמיתית עם המיבנה הזה:

 

עניין החלפת הסוללה הוא שולי ופשוט מאוד לכל אדם שיש לו מברג ושתי ידיים תקינות מבחינה בריאותית, לפחות למכשירים שבהם הסוללה לא מולחמת ללוח.

הבעיה האמיתית היא שכיום המכשירים מאוד דקים וכך גם הסוללה, הכל צפוף שם בפנים כי נילחמים על כל עשירית מ"מ ולכן אפילו התנפחות קטנה של הסוללה שבעין רגילה כמעט ולא מורגשת גורמת ללחץ פנימי על המסך וממש מעקמת אותו כלפי חוץ, אני במיקרה שמתי לב לזה שניכנסתי לחדר וראיתי את התאורה משתקפת על המסך ושהוא ניראה קמור קצת, ואז שהורדתי את המכסה האחורי אכן ראיתי שהסוללה התנפחה, אם רואים זאת מאוחר מידי לדעתי יש סכנה שהמסך/דיגיטייזר יסדק ואז הנזק הוא גדול בהרבה מסתם סוללה בכמה דולרים, לדעתי זו הבעיה הכי גדולה עם מכשירים בעלי סוללה מובנית.

 

בינתיים אני הורדתי את גב המתכת ששומר על הסוללה וסגרתי אותו עם המכסה האחרוי בתוך גייס פלסטיק של נילקין, ככה הסוללה לא לוחצת על המסך ועוד שבוע שהסוללה החדשה תגיעה ב"ע מסין אבצע את ההחלפה(אצלי הוא מיתנתק, עולה 14$).

 

עוד המלצה שאולי אתם כבר מכירים- אל תשאירו את המכשיר לטעינה בלילה, זה הורס את הסוללה כי הוא נישמר להרבה שעות על 100% וסוללות ליתיום ממש לא אוהבות את זה, אצלי הסוללה מהכימיה החדשה של 4.35V, ניטען במלואו בפחות משעתיים ולרוב הייתי מחבר מעצלנות גם שהיה על 50%, כלומר מעל 5 שעות על 100% כפול חצי שנה, לא חשבתי שהסוללה יכולה להיתקלקל מהר כל כך :-(.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

אני דווקא חשבתי עד היום שהטענה לאורך הלילה (לדוגמה עם כבל USB מהמחשב,על מתח נמוך ממילא) היא יותר "בריאה" לסוללה.

 

בכל מקרה אצלי הסוללה שמנה גם כך (4400 של אנקר על SGS3),ככה שהמכשיר גם לאחר לילה לא מגיע ל100 אלא סביב ה95-99%,אז זה לא מטעין יתר על המידה.

 

ואם כבר מדברים (יש מצב שבעתיד אחפור יותר מליאור.. :p ) מה הקטע שהסוללה מגיעה ל100% ו"נתקע" עוד כמה וכמה דקות עד שהוא אומר CHARGED לחלוטין? דווקא האחוז האחרון לוקח די הרבה זמן..

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

לכל החברים אשר חושקים במיזו .

אלטרנטיבה לא פחות טובה Lenovo K3 Note. מסך 5.5' FHD של שארפ, 4G סים כפול, אפשרות הרחבת זיכרון.

אה יש לו גם רדיו FM.

160$ :-D למכישר מעולה.

סקירה

רכישה

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אכן מתחרה ראוי, המייזו שווה בעיקר ביזכות זה שהיא נימכרת בצורה מסודרת בארץ(חשבונית מס למי שצריך), אין הפתעות במכס ועיכובים למשך חודשים וגם אחריות ומעבדת תיקונים, כל זה במחיר סביר מאוד בארץ לעומת הזמנה עצמאית מסין, הלוואי ובאג יגדילו את המיבחר של המכשירים מסין :-).

 

מי שנוהג ליקנות עצמאית מסין ואין לו בעיה אם המכשיר שלו יתעקב קצת אז באמת יש הרבה חלופות היום בפחות מ200$ שלא יביישו שום מכשיר דגל.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כפתור הפעלה בHTC M8 הלך יומיים לפני המילואים.

 

בתזמון מושלם אבא שלי קיבל G4 ולקחתי את הG3 שלו.

 

עולם אחר לגמרי. מכשיר טוב, יספק אותי לפחות עד שאקנה את הG4, למרות שכבר אחרי יומיים אני מרגיש שהHTC עם בטריה פי כמה יותר טובה

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

היום כבר כל הבטריות כמעט אותו דבר ואף אחת לא עומדת "בכבוד" עקב השימושים המרובים של כולם

 

תוסיף מסך גדול (5" מינימום) וכמה דברים שרצים ביחד (מהנשמע,שיטבוק,קצת אימייל,אולי מוזיקה למי שאוהב,וייז בכלל טוחן...) וגם סוללת 3000+ לא תחזיק עד סוף היום.

 

אלא אם כן המכשיר מחובר למטען רוב הזמן.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...