Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
יודע מהבוקר. הבעיה היא שה-WiFi בעבודה עלוב וחוץ מאשר לחסל את הסוללה הוא לא עושה דבר. עכשיו אני בבית והעדכון יורד לאיטו.

העדכון הותקן לפני 3 ימים. רושם ראשוני שעשה נפלאות לצריכת האנרגיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז הגיע הזמן לצייד את הקטנה בסמארטפון אחרי שמכשיר פשוט שרד אצלה יפה במשך שנתיים.

 

ההתלבטות היא בין להחליף לאשתי את המוטו G (שמספק אותה והיא מרוצה ממנו) לבין לקנות לקטנה מכשיר חדש.

 

מצד אחד לא רוצה להשקיע סבכומים גבוהים אבל מצד שני לא מוכן לקנות מכשיר שלא עובד חלק ושמספיק לפחות לשנתיים קדימה.

 

מכאן הבמה של המומחים ואני עובר למוד האזנה ומענה לשאלות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אז הגיע הזמן לצייד את הקטנה בסמארטפון אחרי שמכשיר פשוט שרד אצלה יפה במשך שנתיים.

 

בתור אח לבת 14 ששמרה יפה על JIAYU F1 שעלה גרושים ונקנה כדי שתוכל לפרק אותו ולא יכאב הלב, ואז אחרי שנה היא "צ'ופרה" בS4 חדש (כי הF1 נשמר בלי שריטות) שתוך שבועיים קיבל פיצוץ למסך ועוד שלל מכות ושריטות כי יש לה ילדים זבל בכיתה - אני ממליץ לא להפריז.

 

תקנה מה שלא יכאב לך לזרוק לפח (זה די נתון לפרשנות, יש כאלה שאין להם בעיה לקנות S6 חדש כל שני וחמישי, יש כאלה שגם MOTO E יקר להם, לכן תעשה את השיקולים שלך)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כמו שאמרתי, לא רוצה להוציא כסף מיותר אבל לא רוצה גם מכשיר שיבאס אותה. ילדים היום דורשים מכשיר יותר חזק ממה שרובנו צריכים כי הם מנצלים אותו. מוכן לשלם בשביל דברים נחוצים אבל לא רוצה לשלם סתם.

 

עריכה: לי כואב לזרוק לפח משהו בגלל זלזול או טמטום בלי קשר לעלות שלו. מבחינתי יותר קל לי לזרוק סמארטפון של אלפייה ששבק בשימוש סביר או תאונה סבירה מאשר עט של שקל שנשברה בכוונה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בתור אח לבת 14 ששמרה יפה על JIAYU F1 שעלה גרושים ונקנה כדי שתוכל לפרק אותו ולא יכאב הלב, ואז אחרי שנה היא "צ'ופרה" בS4 חדש (כי הF1 נשמר בלי שריטות) שתוך שבועיים קיבל פיצוץ למסך ועוד שלל מכות ושריטות כי יש לה ילדים זבל בכיתה - אני ממליץ לא להפריז.

 

תקנה מה שלא יכאב לך לזרוק לפח (זה די נתון לפרשנות, יש כאלה שאין להם בעיה לקנות S6 חדש כל שני וחמישי, יש כאלה שגם MOTO E יקר להם, לכן תעשה את השיקולים שלך)

מה הם עשו לטלפון שלה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מה הם עשו לטלפון שלה?

 

אתה יודע .. "וואי אני חיייבתתתתת להראות לך את המשחק החדש!!!!111" חוטפות לה את הטלפון, מראות אחת לשנייה תמונות סלפי מהאינסטוש.. ככה זה נשמט לרצפה כל שבוע

 

לי אישית חבל, אנחנו ממש לא מסוג האנשים שמסוגלים להחליף לה מכשיר\מסך כל יומיים, בגלל זה התנגדתי נחרצות לשלוח ילדה בת 14 עם מכשיר של ₪2000 לבית הספר, אבל מה לעשות? לחץ חברתי, לכולם יש. והיא עוד נחשבת אחת ה"מסכנות" עם גלקסי 4, כל ה"מקובלים" כבר מזמן עם 6 EDGE.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
קיצר, אני לא לקוח שלהם השנה.

לו הייתי נאלץ להחליף מכשיר השנה, הייתי קונה את ה- S6 או ה- M8.

חומרתית מעדיף בהרבה את ה-S6, אבל קצת קשה לי עם הממשק הארור הזה שלהם, אז הבחירה היתה קשה.

 

שכח כל מה שאתה מכיר על ה-TouchWiz מהדגמים הקודמים.

גם את כל הזבל שבא Preloaded העיפו כמעט לחלוטין.

 

רק חבל שעד שהם עשו את זה גם ביטלו החלפת סוללה מהירה וקיצצו בסלוט ל-SD.

 

אני נאלץ להחליף מכשיר השנה והזוכה הוא LG G4

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא דרמטי לי המחסור בסוללה נשלפת וסלוט ה-SD.

בהחלט גם ה- G4 נראה ראוי, אני אישית מעדיף מכשיר עשוי מתכת (לא כי זה יותר טוב, או יותר עמיד, אם כבר להיפך, סתם כי יותר נחמד לי).

בכל מקרה כמו שאמרתי, אני כנראה לא מחליף השנה. ה- M8 עדיין עומד בכבוד, מלבד המצלמה שמלכתחילה לא היתה משהו.

פורסם

אם לא מפריע לך הסוללה הלא נשלפת וסלוט ה-SD, ובנוסף אתה מעדיף מכשיר מתכתי - חד וחלק אין מתחרים ל-S6 השנה.

 

לי מאוד מפריע הסוללה הלא נשלפת, וקצת פחות (אבל עדיין) מפריע חריץ ה-SD, שזה לטובת ה-G4.

נגד ה-G4 המסך הגדול (אם כי קצת יותר נוח מה-G3 בגלל הקיעור) - הייתי מעדיף בגודל של ה-S6, והביצועים (שהם מצוינים, למעט בקרב ראש בראש מול ה-S6).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
כמו שאמרתי, לא רוצה להוציא כסף מיותר אבל לא רוצה גם מכשיר שיבאס אותה. ילדים היום דורשים מכשיר יותר חזק ממה שרובנו צריכים כי הם מנצלים אותו. מוכן לשלם בשביל דברים נחוצים אבל לא רוצה לשלם סתם.

 

עריכה: לי כואב לזרוק לפח משהו בגלל זלזול או טמטום בלי קשר לעלות שלו. מבחינתי יותר קל לי לזרוק סמארטפון של אלפייה ששבק בשימוש סביר או תאונה סבירה מאשר עט של שקל שנשברה בכוונה.

Moto E 2015 ואם אתה ממש רוצה להשקיע גרסת 4G. עניין של 500-600 ש"ח, מסך "4.5 (כמו של ה-G מדור ראשון). למרות שערכת השבבים היא snapdragon 200 (לגרסת 4G ערכת snapdragon 410, אבל עד כמה שאני מבין כח העיבוד הנוסף מנוצל לטובת הדור הרביעי ולא למהירות נוספת. סה"כ המכשיר זריז אבל לא מנקר עיניים. לבן הצעיר שלי יש מוטו E מדור ראשון שמספק את כל צרכיו (חייל). החסרון העקרי - העדר פלאש למצלמה, כדי לקבל אותו צרריך השקיע עודכמה מאות ש"ח ולקנות G.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...