Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אני מכיר אישית לפחות 3 אנשים שהמכשיר התקלקל שבוע שבועיים אחרי שרכשו אותו.

זול=יקר.

מעניין מאוד, אני אנסה גם לחפש מידע על בעיות, בכל מקרה אחרי שראיתי תמונה עם המטען השרוף, אני סקרן לדעת האם המטען עצמו איכותי ובנוי טוב מבפנים?, לרוב במכשירים זולים מסין שהתנסיתי החיסכון היה גם במטען שהיה מקור לרוב התקלות כמו פגיע בדיגיטייזר.

 

אשמח אם מישהו יכול לימצוא מידע על המטען שמגיע עם הM1 NOTE, אני אנסה לימצוא גם.

 

באמת יהיה חבל אם האמינות של המכשירים תיתגלה נמוכה :-(.

נ.ב: אולי זה בעיקר מכשירים מהבאטצ' הראשון? לרוב הם מכשירים בעייתיים אצל רוב היצרניות, גם המוטו G 2014 של אימי סובל ממסך עם דיגיטייזר משוגע שעליו דיווחו רבים גם בXDA.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שיגעו אותי הסינים האלה, עד שבאתי לקנות לאישתי את המיזו נוט הזה צצות התלונות האלו.

יש המלצה על סיני אמין עם מסך עד 5 אינצ' ומצלמה טובה בתקציב של 800 שקל ומטה? הביצועים פחות חשובים ואם יש זיכרון פנימי קטן אבל סלוט לכרטיס הרחבה זה מקובל.

חשבתי על האלהפון p6000 שעושה רושם טוב ועולה גרושים אבל המצלמה שלו קצת מעפנה, הצעות דומות?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לדרישות שלך המוטוG החדש מתאים לא?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

קצת מעבר לתקציב, עם משלוח ומיסים מאמזון זה יוצא מעל 1000 שקל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לכול מכשיר יהיו בעיות,למשל הONEPLUSE עם הבעיות של הטאצ,אבל אנשים שאני מכיר עם המכשיר לא סובלים,כמו לכול דבר לחלק יהיו בעיות ולחלק לא.

מנסיון עם הMX4 אין בעיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לדעתי חפש את הZTE V5, קישרתי בעמוד הקודם ויש קהילת פיתוח ומדריכים גם בעברית להידכונים, עולה כ100$ לגירסת 1GB.

אם אתה יכול להיתעסק עם עידכון הרום ועדכן לה את המכשיר לגירסה המומלצת מIANDROID אז זו קנייה מיצלחת של מכשיר מיצרן גדול.

 

עריכה: תנסה לימצוא גם את הNUBIA Z5S MINI, אמור ליהיות טוב יותר וניכנס לתקציב.

עריכה 2: חפש גם רדמי2

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

עכשיו אני מבין שאני כבר בכלל לא מעודכן בחדשות הסמארטפונים מסין, במקרה שמתי לב שהיצרנית INFOCUS שמיוצרת במפעלים של Foxconn הוציא מכשיר 4G עם מיפרט של MOTO G במחיר של פחות מ70$ כולל מישלוחה לארץ!

מסך HD, גול 4.2, גורילהגלאס3, 4G ועוד... יפה :-).

http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=137&t=199882

http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=71&t=198223

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בבחירה בין LG G3 לבין גלקסי S5, איזה מהם יותר מוצלח ולמה?

מבחינת מחיר - הLG יקר בכ-180ש"ח חד פעמי (עסקה ממקום העבודה).

 

אישית אני מעדיף את ה-LG עקב סלידה מסמסונג (אכזבה ממכשירים קודמים, חוסר בתמיכה ועדכונים).

 

תודה.

פורסם (נערך)

אני הייתי מעדיף את ה LG בגלל שיש לו יותר 1ג"ב זכרון (לסמסונג יש רק 2גיגהבייט,זה לא מעט אבל תמיד עדיף יותר,בטח עם ריבוי אפליקציות)

 

עריכה - גם בנפח מכשיר הLG מכפיל את הגלקסי (32 לעומת 16)

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
במקרה שמתי לב שהיצרנית INFOCUS שמיוצרת במפעלים של Foxconn

 

אם פוקסקון פתאום נהיה שם נרדף לאיכות, אז אני לא רוצה לדעת מה זה לא איכות.

 

מספיק נתקלתי בלוחות אם מתוצרת Hong Fu Jin Precision Industries, שבאים פגומים אחד אחרי השני, כנראה הסינים אימצו לעצמם שיטה סובייטית, שבה סוג א' הולך לצבא, סוג ב' הולך לשוק האזרחי, וסוג ז' הולך לחלקי חילוף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בבחירה בין LG G3 לבין גלקסי S5, איזה מהם יותר מוצלח ולמה?

מבחינת מחיר - הLG יקר בכ-180ש"ח חד פעמי (עסקה ממקום העבודה).

 

אישית אני מעדיף את ה-LG עקב סלידה מסמסונג (אכזבה ממכשירים קודמים, חוסר בתמיכה ועדכונים).

 

תודה.

 

מנסיון של שני המכשירים ,הייתי מעדיף את ה s5.

 

לא ראיתי הבדל ממשי בין הביצועים או המצלמה, אבל מה שכן, הסוללה של ה s5 מאז השדרוג ללוליפופ פשוט מטורפת. בכיף מחזיק יומיים ללא טעינה, בניגוד ל lg שמצריך טעינה כול יום

פורסם
בבחירה בין LG G3 לבין גלקסי S5, איזה מהם יותר מוצלח ולמה?

 

S5, כי מיינסטרים זה מגניב.

(זמינות חלפים, אביזרים וכו' יותר טובה)

 

ת'כלס אין הבדל משמעותי מספיק בין השניים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
oneplus הורידו את המחיר קבוע ל 249/299 $.

יש מבצע היום ב coolicool

Asus Zenfone 2 רק 279 $

מחר יש מבצע על XIAOMI MI 4I שעוד לא אומרים מה המחיר

 

1+1 ניתן לקנות באילת עם אחריות ב1600 ש"ח.

http://www.nett.co.il/shop/%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D-c-12/%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%A8%D7%99-one-plus-one-64gb-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%9E%D7%99-p-518.html

עם כל הבעיות טאצ' שסובלים מהם בכל העולם, נראה לי מאוד מומלץ לקנות אחד עם אחריות.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם (נערך)
אם פוקסקון פתאום נהיה שם נרדף לאיכות, אז אני לא רוצה לדעת מה זה לא איכות.

 

מספיק נתקלתי בלוחות אם מתוצרת Hong Fu Jin Precision Industries, שבאים פגומים אחד אחרי השני, כנראה הסינים אימצו לעצמם שיטה סובייטית, שבה סוג א' הולך לצבא, סוג ב' הולך לשוק האזרחי, וסוג ז' הולך לחלקי חילוף.

 

חחח, הזכרת לי שבעבר היתה בעייה רצינית עם התושבות שלהם למעבדים שפשוט נמסו/נישרפו בעומס, גם אני לא קיבלתי רושם טוב עליהם בזמנו :-).

 

לגבי הINFOCUS, לפי מה שאני קורה בפורומים בארץ הוא קיבל ביקורות טובות על האיכות ולכן המכשיר נישמע מעניין, באמת אני מופתע איך הצליחו לידחוס את כל המיפרט הזה בעלות נמוכה כל כך, למי שזוכר בזמנו את הJIAYU F1 שסיקרתי בזמנו(עדיין במגירה טעון למקרה צרה ) הוא היה להיט ביגלל מחירו הנמוך יחסית למיפרט, ושם אפילו לא היה מסך IPS וכאן גם מסך 720P LTPS, GG3 מצלמה 8MP, מרובה ליבות וגם LTE- בחיי מעניין מה יעלה בגורלו והאם גורלו של הF1 יהיה זהה גם למכשיר הזה מבחינת האמינות.

 

שווה לעקוב, אם הוא יהיה אמין עוד כמה חודשים אולי גם אני אזמין ואזרוק במגירה במכשיר חלופי.

 

נ.ב- הוא מכוער ברמות!.

 

ואני שמח שהשוק הולך לכיוון הזה, אני בעד שיהיו מכשירים עם מיפרט מצויין ומסך 1080P ומצלמה טובה בפחות מ1000 ש"ח כולל מיסים(לדעתי בקרוב אפילו פחות מ700) - מכשירים כאלה אפשר להיסתובב בלי שום הגנות ושטויות בתוספת תשלום ובמיקרה של שבר פשוט לימכור לחלקים וליקנות חדש, בחיי מתגעגע לתקופה של המכשירים הטיפשים שהדבר האחרון שדאגתי לגביו זה מה יקרה אם יפול, כיום הב*צ*ם רועדות שהמכשיר ב3000+ יפול וחוטפים קנס של 1000 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...