Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מייזו חברה מעולה, אבל עדיין סינית. יש לי MX4 ו-NOTE במשפחה ואנחנו מרוצים.

 

ממקורות יודעי דבר, אכן יש נפילות בחברה ודגם ה-PRO הוא המקולל מכולם.

 

עדיין, ב-1000 ש"ח + שנה אחריות בארץ , אין מה לחפש באינטרנט. לפחות אני לא חיפשתי..

פורסם
בחיי מתגעגע לתקופה של המכשירים הטיפשים שהדבר האחרון שדאגתי לגביו זה מה יקרה אם יפול, כיום הב*צ*ם רועדות שהמכשיר ב3000+ יפול וחוטפים קנס של 1000 ש"ח.

 

תפסיק לפחד ושים מגן נורמלי ;)

 

כשקניתי את הSGS3 לפני שנתיים וחצי ב2400ש"ח מאילת,הזמנתי לו מגן אחורי פשוט של diztronic וזהו

 

מאז המכשיר נפל כמה מאות פעמים (על הגב,על המסך,באלכסון,עשה פליקים באוויר,מה לא) ולא קרה כלום חוץ משריטונת זעירה במסך.

 

סוג של מרפי שכזה :) כשאתה לא מפחד,לא קורה לו כלום..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

צודק, אבל אני מתגעגע לזה שלא צריך מגינים ושטויות, ככה כיף יותר.

עכשיו יש לי Z7 MINI ושמתי עליו מגן זכוכית ומגן פלסטיק של נילקין, סתם 100 ש"ח על מגינים(מחירי סין בארץ כפול).

חבל על הכסף הזה, שיביאו מכשירים ב800 ש"ח אני אתחיל לשחק מסירות עם המכשיר חחח :-).

 

עכשיו לגבי הסינים- אין מה לעשות, הם כובשים נתח שוק מיום ליום, הינה טבלה שמצאתי:

בשנים הקרובות אני לא מקנא בסמסונג :-).

נ.ב- גם בתחום הSOC הטייוואנים/סינים מתחזקים עם MEDIATEK ונותנים בראש לקוואלקום לפי איך שנזה ניראה כעת(גוזלים להם נתח שוק בקצב מהיר).

 

Q1-2015-Market-Monitor-Counterpoint-Research-Smartphones-updated.jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
בבחירה בין LG G3 לבין גלקסי S5, איזה מהם יותר מוצלח ולמה?

מבחינת מחיר - הLG יקר בכ-180ש"ח חד פעמי (עסקה ממקום העבודה).

 

אישית אני מעדיף את ה-LG עקב סלידה מסמסונג (אכזבה ממכשירים קודמים, חוסר בתמיכה ועדכונים).

 

תודה.

 

G3 כי ה-S5 היה קו פרשת המים אצל סמסונג, הוא היה תחתית התהום אצלם ומאז יש שיפור משמעותי (נוט 4, S6).

 

אם פוקסקון פתאום נהיה שם נרדף לאיכות, אז אני לא רוצה לדעת מה זה לא איכות.

 

מספיק נתקלתי בלוחות אם מתוצרת Hong Fu Jin Precision Industries, שבאים פגומים אחד אחרי השני, כנראה הסינים אימצו לעצמם שיטה סובייטית, שבה סוג א' הולך לצבא, סוג ב' הולך לשוק האזרחי, וסוג ז' הולך לחלקי חילוף.

 

הסינים ייצרו לך מה שתרצה, באיזה איכות שתרצה - ויגידו לך כמה זה יעלה.

או שייצרו לך מה שתרצה באיזה מחיר שתרצה - ויגידו לך מה תהיה האיכות.

או שייצרו לך במחיר שתרצה באיזה איכות שתרצה - ויגידו לך מה המוצר.

 

גירסה קצרה יותר - פונקציונליות, איכות, מחיר - בחר שניים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מזמין את האין פוקוס הזה לאישתי, זה בדיוק מה שהיא צריכה והוא נשמע כמו מציאה עם ביקורות חיוביות, מקסימום הלכו 250 שקל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תתחדש :-),

 

עכשיו שמתי לב שגם המצלמה הקידמית שלו עם פוקוס אוטומטי ואפילו יש פלאש?

משהו מוזר לי במכשיר הזה, איך מוכרים מיפרט כזה במחיר הזה?, נחכה לסקירה שלך שיגיע בע"ה :-).

http://app42day.blogspot.co.il/2015/05/foxconn-infocus-m2-4g.html?m=1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לי יותר קל שיביאו לי מארה"ב ולנצל אחריות מארה"ב מאשר אילת

אייל

פורסם

צביקה ממליץ לך להכנס ל XDA לקרוא דעות של משתמשים, זה עדיף מאשר ביקורות של אתר זה או אחר

בגדול לפי מה שהבנתי סוללה בינונית ועכשיו יש את הסיפור ב reddit של הטאץ'

 

אני בפני בחירה דומה, עכשיו עם M7 אחרי שהייתי עם S4 וסבלתי מה TW

בקרוב צריך לבחור בין ה S6 ל G4 וכנראה אבחר ב S6

פורסם
צביקה ממליץ לך להכנס ל XDA לקרוא דעות של משתמשים, זה עדיף מאשר ביקורות של אתר זה או אחר

בגדול לפי מה שהבנתי סוללה בינונית ועכשיו יש את הסיפור ב reddit של הטאץ'

 

אני בפני בחירה דומה, עכשיו עם M7 אחרי שהייתי עם S4 וסבלתי מה TW

בקרוב צריך לבחור בין ה S6 ל G4 וכנראה אבחר ב S6

הבעיה עם דיעות של משתמשים שהם סותרות אחת את השנייה [emoji1]

 

שמתי עין גם על הגלקסי 6 אבל משהו בממשק שלהם שובר אותי. לא אוהב סמארטפון של סמסונג. אולי אני טועה.

 

סוללה סוללה סוללה... זו הבעיה הכי גדולה ומעצבנת בכל המכשירים. איפה הימים של הנוקיה 6100 שלי שהוטען פעמיים בשבוע ואנסתי לו את הצורה כל יום כל היום.

 

אז אתה מקבל היום מפלצת מחשוב עם פלזמה צמודה אבל אחרי כמה שעות אתה צריך לרוץ למטען או לסוללה נוספת.

 

באסה.

פורסם

מסכים, זה מה שאני מחפש גם.

אולי תשקול לרדת דור אחורה, נראה שכל מה שמגיע עם 808/810 בינתיים מאכזב

במחיר זול אפשר לקנות את ה OPO, אני לא מת על החברה והבעיות במסך שיש להם אבל הסוללה מעולה שם.

הM8 עם סוללה ממש טובה וכך גם ה Z3.

 

בכל מקרה אני מעדיף לקרוא 20 עמודים ב XDA עם תצומי מסך של חיי סוללה מאשר ביקורות באתרים או לפחות לשלב בין שתיהם

פורסם

אם ככה אתה זקוק למכשיר עם טעינה סופר מהירה, וככה או שתיגש למטען קיר ל10 דקות או לסוללת גיבוי שגם תומכת בטעינה שכזו, באופפו זה מטען של 25Wh.

אולי תתחיל ליפזול לכיוון :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא תודה, כבר קראתי כמה ה colosOS אוכל סוללה, אם המכשיר עושה ביום טוב 3 שעות SOT, ה VOOC לא מעניין אותי

גם ה S6 וגם ה G4 (עם מתאם QC2.0) מקבלים בוסט ברבע שעה

×
×
  • תוכן חדש...