Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מכשירים ישנים אני שומר לשימושים משניים, למשל במקרה של תקלה.

כרגע אני בחו"ל, ה-Galaxy S advance הישן של אשתי משמש למספר מקומי ו-personal hotspot.

עם נקסוס S אין מה לעשות, זמנו עבר והוא איטי להחריד. זרוקים אצלי במגירה שניים, יחד עם אוסף שלם של גרוטאות במצב שמיש, כולל צמד 5800 ואפילו 3100 אחד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

משלמים רק אחרי שקבלו את המכשיר,בדקו אותו לאורך ולרוחב,וגם אז אחרי 10 ימי עבודה (יענו שבועיים במינימום,עם נטיה ליותר) ? פחחח

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

למה ציפית בדיוק? שישלמו לך לפני ששלחת את המכשיר? שיתנו מחיר מלא בלי בדיקה על טלפון שיומיים לפני זה צלל לשירותים והתמלא בקורוזיה?

 

 

:roll:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

למען הסר ספק רציתי לציין שלא מדובר במלכ"ר.

 

לי לקח כמעט חודש למכור גלקסי 4 במצב חדש ללא שריטה ב₪800, מכשיר חדש באיביי עולה ₪872 לפני מכס (שאולי תשלם ואולי לא)

 

הם נותנים ₪600 בלי לבלבל לך בביצים על זה שיש לו שריטה, סוללה נפוחה או סדק בכיסוי הסוללה, ובלי טלפונים באמצע הלילה "אח שלי כפרעעע ₪500 אני עכשיו בא מזומן ביד לקחת"

 

ביד 2 תקבל יותר, אולי

גם כשמוכרים רכב למגרש מקבלים פחות מאשר בשוק הפרטי, זה לא סוד גדול

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
למה ציפית בדיוק? שישלמו לך לפני ששלחת את המכשיר? שיתנו מחיר מלא בלי בדיקה על טלפון שיומיים לפני זה צלל לשירותים והתמלא בקורוזיה?

 

 

:roll:

 

יש לך את זה ביותר מגזים?

 

מכרתי להם? שלחתי את המכשיר? שיבדקו באותו יום\למחרת (הרי בטוח יש מעבדה עם טכנאים,או שהם עובדים עם איזה ילד מחוצ'קן בבסטה בשוק?)

 

בדקו? מבסוטים? יאללה לשלם - מה הבעיה? על אחת כמה וכמה שהם חברה..

 

תאר לך שאתה מוכר למישהו ביד2,נפגש,ההוא אומר לך "טוב אחי אני ינסה את המכשיר איזה שבוע,ואחר כך ישלח לך כסף\יחזיר את המכשיר\וכו'" - מה אז? גם זה בסדר?

 

בכל מקרה מכשיר כמו ה SGS3 שלי שווה גג 400-500ש"ח,אז במקרה שלי עדיף להשאיר בבית לחירום או להעביר למישהו אחר במשפחה.

 

1050 ש"ח עבור גלקסי S5 או 600 ש"ח עבור גלקסי 4. אחלה מחיר לקונה לא למוכר.

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
יש לך את זה ביותר מגזים?

 

מכרתי להם? שלחתי את המכשיר? שיבדקו באותו יום\למחרת (הרי בטוח יש מעבדה עם טכנאים,או שהם עובדים עם איזה ילד מחוצ'קן בבסטה בשוק?)

 

ממליץ לבדוק בשרשור גיבוב דואר ישראל כמה זמן בדיוק ייקח להם לקבל את המכשיר שלך (הם עובדים עם דואר רשום)

מהרגע שהוא אצלם תוך יום-יומיים הכסף אצלך בבנק

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אז זהו,שלא - כתוב אצלם באתר שכל עסקה מעל 500ש"ח,משלוח חינם ע"י שליח שבא אליך הביתה (לרובנו יש מכשירים נאים שבטווח מחיר הזה ומעלה,אלא אם כן אתה מוכר נוקיה צביקה פיק ב100ש"ח)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מניסיון - שלחתי להם עם דואר רשום וכל הסיפור לקח פחות משבועיים מהרגע שהשארתי פרטים באתר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
למען הסר ספק רציתי לציין שלא מדובר במלכ"ר.

 

לי לקח כמעט חודש למכור גלקסי 4 במצב חדש ללא שריטה ב₪800, מכשיר חדש באיביי עולה ₪872 לפני מכס (שאולי תשלם ואולי לא)

 

הם נותנים ₪600 בלי לבלבל לך בביצים על זה שיש לו שריטה, סוללה נפוחה או סדק בכיסוי הסוללה, ובלי טלפונים באמצע הלילה "אח שלי כפרעעע ₪500 אני עכשיו בא מזומן ביד לקחת"

 

ביד 2 תקבל יותר, אולי

גם כשמוכרים רכב למגרש מקבלים פחות מאשר בשוק הפרטי, זה לא סוד גדול

 

גלקסי 4 מכרתי ב1150 לפני כחצי שנה תוך שלוש שבועות.

1+1 ב1700 לפני 4 חודש תוך יום.

ממליץ לפרסם בלוחות הידועים ולהתעזר בסבלנות.

פורסם (נערך)

הייתי מסכים איתו אם לא הייתי שומע על כ"כ הרבה בעיות טאצ' ב1+1.

היה עדכון השבוע שתיקן בעיות, לא יודע אם הכול אבל איזה בעיה שהייתה לי ולא שמתי לב בכלל נעלמה.

היום צריכים לפרסם נתונים של ה 2, עד עכשיו אמרו שיש לטלפון Snapdragon 810 v2.1 שהוא משופר יחסית למעבד שיש לטלפונים אחרים/

 

עדכון מהרגע

The ‪#‎OnePlus2‬ will be the first flagship smartphone to use the latest Type C USB

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם

 

אם למישהו יש בעיה עם זמן ההמתנה, הוא מוזמן ללכת לרשת באג ולקבל זיכוי לקניות בחנות על המקום. שתי החברות משתפות פעולה.

 

מטרה טובה או לא - המחירים לא הוגנים כלל, אבל מי שלא רוצה להסתבך עם מכירת מוצר יד שנייה, יכול להיות שימצא את העניין אפקטיבי.

פורסם (נערך)

בכמה ימים של שימוש, השוואה קצרה בין LG G4 לבין המוטו G 2014:

 

בחרתי בכוונה לעשות סקירה בין 2 המכשירם הללו, מ-2 סיבות:

1. הם ה-2 שכרגע ברשותי :)

2. לא ראיתי יותר מדי סקירות בין מכשיר דגל לבין מכשיר של "תמורה לשקל"

 

השימושים שלי הם פשוטים: אינטרנט, יו טיוב, ניווט, הודעות, שיחות. לכן כול הביקורת שלי היא בהתאם לשימושים שלי

 

ביצועים: בגדול הביצועים הם מאוד דומים, ה-LG פותח ישומים בחצי שניה מהר יותר, לא בהשוואה אחד ליד השני, לא הצלחתי באמת לשים לב.

בסביבה מעט מואמצת יותר, שצריך לנווט בזריזות בין אפליקציות ולהשתמש בהם במקביל, כאן ה LG כבר מהיר יותר בצורה מורגשת, אם כי שוב, הפער אינו אדיר.

 

איכות שיחה- בגדול האיכות דומה. אם לחפש בקטנות אז איכות הסאונד יותר טובה במוטו G, אבל הספיקר חזק יותר ב-LG

 

איכות ספיקר בשמיעת מוזיקה- הרמקול של ה-LG איכותי יותר אבל הוא יחיד וממוקם מאחור בניגוד לרמוקלי סטריאו של המוטו G. אישית אני מעדיף את התצורה של המוטו G.

 

סוללה- בגדול אותו דבר. מחזיקות יום שלם.

 

ניווט- לשניהם קליטת לווינים מצויינת. אם לחפש בקטנות אז אולי אצל ה-LG היא מעט טובה יותר.

 

מצלמה- אני לא צלם גדול. לא מבין כלום בצילום, לא מחפש שליטה ידנית, זמן חשיפה ובלה בלה. רק שם אוטומט ומצלם. פה ה-LG פשוט מפרק את המוטורולה לגורמים. ידעתי שהפערים יהיו גדולים, אבל לא חשבתי שעד כדי כך. וזה לא שהמצלמה של המוטורולה רעה במיוחד. ויש לי הרגשה שאם הייתי צלם(משתמש בשליטה הידנית) , אז הפערים היו גדולים אפילו יותר.

 

עכשיו המחיר של המוטו G באמזון הוא בסביבות ה-800 שקל, ה-G4 עולה 2700. האם האיכות של ה-LG שווה תוספת של 1900 שקל בקניה?

כמה תרחישים:

1. אם אתה מתכנן אחרי שנה של שימוש לזרוק את הטלפון לים - אתה צריך להחליט אם זה שווה 1900 שקל. אני אישית הייתי אומר שלא.

2. אם אתה מתכנן למכור את המכשיר לאחר שנה- את המוטורולה תמכור בסביבות ה-400, ואת ה-LG בסביבות ה-1500, זה אומר הבדל של 800 שקל, הייתי אומר שכדאי לקחת את ה-LG.

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
×
×
  • תוכן חדש...