Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=71&t=201701

בשעה טובה הם הוסיפו תמיכה בעידכון האחרון :-).

 

או !

 

אני משתמש קבוע ב WAZE כל יום. בימים האחרונים שמתי לב, לפתע, שהתצוגה הפכה להיות מושלמת וללא באגים - גם כשמסובבים את הטלפון בין מצב מאונך למאוזן וחזרה.

חשבתי לתומי ש WAZE הוציאה עדכון והבעיה נפתרה - או שמה פתאום יש איזה "באג" אצלי במערכת של הטלפון. ניסיתי לחפש מידע ברשת לפני יומיים-שלושה ולא מצאתי מידע. ניסיתי גם לבדוק אם המכשיר עדכן את ה WAZE לאחרונה אבל לא נברתי מספיק עמוק בשביל לראות מתי זה בוצע.

רציתי לשאול כאן בשירשור האם שמתם לב והבעיה נפתרה אצלכם או שמדובר במשהו נקודתי אצלי... עכשיו אני בטוח שזו תוצאה של עדכון :)

 

תודה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מחפש המלצה לפלאפון .אני היום עם סמסונג נוט 1 (ענתיקה אבל עושה את העבודה אבל במהירות של צב )

חשבתי לשדרג .יש עכשיו מבצע לנוט 3 ב1499 שח בעולם הקולנוע. ויש את הLG2 32 גיגה ב1299 שח . ויש את הלנובו מסך 5 4 ליבות ב444 שח. אני משתמש הרבה בפיסבוק ומשתמש בהפליקציות של מצלמות בעסק. חשוב לי שהמכשיר יהיה מהיר ולא יתקע כל שניה

מה אתם ממליצים?

המלצה על פלאפון אחר גם הולך

פורסם (נערך)

הטלפון שהזמנתי הגיע:

http://www.aliexpress.com/item/Foxconn-Infocus-M2-4G-FDD-LTE-4-2-Inch-MSM8926-Quad-Core-Android-4-4-IPS/32239078332.html

לצערי מחירו עלה מ68 דולר ל79 ולכן כבר לא בטוח שלא תצטרכו לשלם מיסים.

מה שכן בטוח הוא שבחיים לא האמנתי שב260 שקל אפשר לקבל מכשיר כזה.

מצלמה טובה משל הגלקסי 2 (אותו הוא החליף אצל אישתי) סוללה מעולה, מערכת הפעלה קלילה שאפשר להשתמש בה ישר מהקופסה (למרות שאני העדפתי לעשות רוט להעיף תוכנות מיותרות), איכות חומרים טובה מאוד ומחיר ללא מתחרים.

על הצד הפחות טוב, הוא לא בדיוק שיא המהירות בימינו ולמרות שסה"כ הוא עובד חלק, מעבר בין תוכנות ומשימות לעיתים נתקל בשיהוק קטן.

סה"כ אני ממליץ בחום.

עריכה אחרונה על ידי ExoduS

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
הטלפון שהזמנתי הגיע:

http://www.aliexpress.com/item/Foxconn-Infocus-M2-4G-FDD-LTE-4-2-Inch-MSM8926-Quad-Core-Android-4-4-IPS/32239078332.html

לצערי מחירו עלה מ68 דולר ל79 ולכן כבר לא בטוח שלא תצטרכו לשלם מיסים.

מה שכן בטוח הוא שבחיים לא האמנתי שב260 שקל אפשר לקבל מכשיר כזה.

מצלמה טובה משל הגלקסי 2 (אותו הוא החליף אצל אישתי) סוללה מעולה, מערכת הפעלה קלילה שאפשר להשתמש בה ישר מהקופסה (למרות שאני העדפתי לעשות רוט להעיף תוכנות מיותרות), איכות חומרים טובה מאוד ומחיר ללא מתחרים.

על הצד הפחות טוב, הוא לא בדיוק שיא המהירות בימינו ולמרות שסה"כ הוא עובד חלק, מעבר בין תוכנות ומשימות לעיתים נתקל בשיהוק קטן.

סה"כ אני ממליץ בחום.

תקופה טובה של הטלפונים הסינים.

qualcomm התחילו למכור מעבדים לכולם ולא רק ומותגים האיכותיים וסוני מוכרים מצלמות לכל מי שרוצה לשלם בגלל המצב הכלכלי שלהם.

קנית טלפון בשקל וחצי עם מעבד של qualcomm, בטוח יותר טוב מרוב הדגמים של סמסונג שנמכרים בארץ.

אייל

פורסם

תיתחדש :-), באמת תקופה טובה יש כעת בשוק הסיני והעתידנ יראה מבטיח עוד יותר :-),

לפי חברי הפורום כאן ניתן להשיג גם בGEARBEST בפחות מ75$.

http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=137&t=199882&sid=f2e89008cc2afd0e53e7c1d0d2174d76&start=20

 

בנוסף ממליץ לעקוב אחרי הדיון של כפיר בנושא שיפצור הרום :

http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=71&t=201808

 

שבוע מבורך!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש שמועות שהאייפון הבא יקבל מצלמה של סוני ואז הסינים לא יקבלו יותר מצלמות של סוני בגלל שסוני לא יצליחו לעמוד בכמויות היצור שצריכים לאייפון.

אז תמהרו אם אתם רוצים מצלמה בזול עם 120 מגה פיקסל כמו Gionee Elife E8

אייל

פורסם (נערך)

רגע, עד היום של מי היו החיישנים?

עריכה: ה6C העתידי הוא האחראי על כל הבלאגן?, לא משנה- אני דווקא אשמח אם אתקל בחיישנים של OmniVision, תמיד אהבתי את התוצאה שלהם.

עריכה2: עכשיו שחיפשתי ראיתי שהתגשמו תפילותיי חח - החיישן של הE8 הוא של OmniVision?

 

מעניין איזה תמונות היא תעניק במוצר סופי עם אופטימיזציות תוכנה מתאימות.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
יש שמועות שהאייפון הבא יקבל מצלמה של סוני ואז הסינים לא יקבלו יותר מצלמות של סוני בגלל שסוני לא יצליחו לעמוד בכמויות היצור שצריכים לאייפון.

אז תמהרו אם אתם רוצים מצלמה בזול עם 120 מגה פיקסל כמו Gionee Elife E8

 

חשבתי שסוני מייצרים את החיישן גם לאייפון 6. מעניין.

פורסם

יש מצב לקבל יעוץ קטן?

מחפש המלצה לפלאפון .אני היום עם סמסונג נוט 1 (ענתיקה אבל עושה את העבודה אבל במהירות של צב )



חשבתי לשדרג .יש עכשיו מבצע לנוט 3 ב1499 שח בעולם הקולנוע. ויש את הLG2 32 גיגה ב1299 שח . ויש את הלנובו מסך 5 4 ליבות ב444 שח. אני משתמש הרבה בפיסבוק ומשתמש בהפליקציות של מצלמות בעסק. חשוב לי שהמכשיר יהיה מהיר ולא יתקע כל שניה

מה אתם ממליצים?

פורסם
חשבתי שסוני מייצרים את החיישן גם לאייפון 6. מעניין.

אם סוני היו מוכרים לאפל מצלמה 8 נגה פיקסל זה היה רק בשביל לצחוק עליהם.

סוני ניסו לקדם את הטלפונים שלהם בעזרת המצלמות שלהם, דבר שהכניס אותם לחובות גדולים.

עכשיו אפילו לא בטוח שימשיכו לייצר טלפונים של סוני

אייל

פורסם

למה שתהיה בעיה? תבחר בדגם פתוח (unlocked\international),דאג לממיר מתח\מטען מתאים וזהו.

 

השאלה איך תביא אותו? מישהו מביא משם לכאן? קונה ומשלם מיסים מראש סטייל אמאזון\איביי? או סתם רוכש באתר כלשהו ומהמר אם המכס יישב עליו או לא? ;)

 

יש מצב לקבל יעוץ קטן?

מחפש המלצה לפלאפון .אני היום עם סמסונג נוט 1 (ענתיקה אבל עושה את העבודה אבל במהירות של צב )



חשבתי לשדרג .יש עכשיו מבצע לנוט 3 ב1499 שח בעולם הקולנוע. ויש את הLG2 32 גיגה ב1299 שח . ויש את הלנובו מסך 5 4 ליבות ב444 שח. אני משתמש הרבה בפיסבוק ומשתמש בהפליקציות של מצלמות בעסק. חשוב לי שהמכשיר יהיה מהיר ולא יתקע כל שניה

מה אתם ממליצים?

 

אם אתה מבסוט מהנוט 1,נשמע טבעי שתשדרג לנוט 3

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אז היום הלכתי ליראות את המכשירים בעולם הקולנוע. המכשיר נוט 3 הוא נוט 3 לייט. מה שאומר שהביצועים שלו בדיוק כמו הנוט 1 שלי

על הG2 המוכר לא ידע לספק לי נתונים . בכלל היה ניראה לי שהמוכר בכלל לא רצה לשרת אותי

המשיך לחפש מכשיר שיענה לצרכי

×
×
  • תוכן חדש...