Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקציב הזה מהחברות האלה אתה תקבל מכשירי מיני שקר כלשהו, שבקושי זזים, עם גירסת אנדרואיד עתיקה ומפרט עלוב.

 

יש מכשירים סיניים קצת יותר טובים, אבל בתקציב הזה גם הם לא משהו.

 

אני מציע לחפש מוטו G דור ראשון מיד שניה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

או מוטורולה E מדור ראשון, או מדור 2015 שיעלה טיפה יותר ואולי להוסיף עוד 100 ש"ח בשביל דור 4 (תלוי במשתמש הפוטנציאלי). סה"כ די מקביל למוטו G דור ראשון, אם כי רזולוציית מסך קצת פחותה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סמסונג או lg חדש במחיר כזה תקבל מכשיר קקמייקה, אפילו s3mini עולה יותר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אחרי שתקבל קנס של 35% מהמכס בטוח יעבוד בסלקום

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בהמשך למחשובתי על קניית LG G4, האם יש איזושהי בעייה עם לקנות את זה (בהנחה שיש מי שיביא אותו עבורי מארהב)?

למה רשום No Warranty למשל?

 

http://www.amazon.com/gp/product/B00YA5QDMK?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=A1X1MHP5WDEDY7

 

לחילופין, קיבלתי את זה במייל היום:

http://www.buy2.co.il/o/afef8014-c4fa-4ef9-873a-9e0e9dcda2e6?utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=SPECIAL_DIGITAL_CELLULAR_03_08_2015#_at=0.2.2513845,0.36790888.3wdjtajtacp8hu8h

 

יש קא'ץ ? מחיר טוב?

 

תודה וסליחה על החפירה

מה אומרים המומחים, השאלה שלי גלשה אחורה לפני שמישהו הספיק לענות

פורסם

תקנה מאמזון אירופה (FR/DE/SE/IT/UK) מוצר שהם בעצמם משווקים (Amazon EU S.a.r.L) ואז הם דואגים לעניין המסים בארץ, אתה משלם אותם מראש, סוג של

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

חברה עם מוטו g דור ראשון מתחילה לחשוב על להתחדש. הכיוון היה לחכות למוטו g דור 3 החדש, או לx play החדש, אבל המייזו m2 note צד את תשומת ליבה בפרסומים האחרונים. אני אהיה כנה, התוצרת הסינית לא שכנעה אותי באמינותה עד היום. לא מתאים לה gps שלא עובד אפילו לדקה, או כל מיני תופעות לוואי אחרות. היא עוסקת עצמאית שמתנהלת בטלפון ודברים כאלה לא מתקבלים בסלחנות. בנוסף, מסך 5"5 נשמע ענק, אבל את זה צריך פשוט לבדוק פיזית.

 

אשמח לדיעה על המייזו note מבחינת אמינות, זמן סוללה, נוחות שימוש. גם חוויות שימוש ממייזו 1 תופסות. אולי בעיקר מכאלה שלא היו מעריצי סינים מושבעים לפני כן (בלי לפגוע...).

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

מעולם לא הערצתי סינים,לא חושב שאתחיל בעתיד ;)

 

לגבי המייזו m1 note - קניתי לאמא שלי כזה מבאג והמכשיר מתפקד בסדר גמור +

ענין הגודל אכן דורש בדיקה מקיפה כי הוא ממש גדול (יחסית כן)

מצד שני השימוש אצל אמא שלי הוא המינימום שבמינימום (שיחות\קריאת סמסים מרשתות שיווק),אז אין תלונות

גם הבטריה מחזיקה לא רע.

 

לעצמי לא הייתי קונה כזה,אבל לאחרים עם שימוש מינימלי כנראה שאמליץ עליו.

 

נ.ב קחי בחשבון שאם חברתך עם רמי לוי\הום סלולר,הם עדיין לא פתרו את ענין הקליטה עם המכשיר הזה (נדמה לי עוד מכשירים סינים) ככה שחוסר קליטה זה ענין נפוץ וכרגע לא נראה פתרון (חוץ מלנייד כמובן)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

תודה :)

היא ב012, נשמע שלא תהיה בעיה.

השימוש שלה הוא הרבה אינטרנט (פייסבוק, וואצאפ), שיחות, ו-waze. היא תשמח למצלמה טובה יותר... שתינו מחבבות מאוד את הקרבה של מערכת ההפעלה ל"ברזלים" המקוריים של גוגל (גם אני עם מוטו g), מה שהבנתי שרחוק שנות אור מflyme של מייזו, אבל הביקורות עליה טובות בסה"כ.

הבטן אומרת להישאר עם המוכר והטוב, אבל מוכנה להתאמץ לפתוח את הראש.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

תרכשו ותנסו,מקסימום פרסמו פה למכירה,בטוח יקנו מהר ;)

 

אני גם לא אהבתי את ה FLYME הזה וזה נראה קצת עוף מוזר,אך אני מניח שאפשר להתרגל והשד לא כזה נורא..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...