Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
יש טעינה אלחוטית?

 

יש מובנה ויש גם מקום למתאם לטעינה אלחוטית (לתקנים אחרים אני מניח)

 

הסוללה 2900 מילי אמפר ויצא לי 45 אלף ב-AnTuTu אבל זה בערבון מוגבל כי התוכנה היא אנדרואיד 5.1 בגירסת טרום השקה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ואז זה כבר לא 189$, ויש סיכוי לא רע לחטוף זרנוק של 35% מהמכס..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
יש טעינה אלחוטית?

כשאתה אומר טעינה אלחוטית אתה מתכוון כמו שעושים עם ה-NFC ב-G3? או שיש משהו אחר.

כי לי יש עמדה הטענה אלחוטית ליד המחשב, וזה נחמד, אבל מהירות ההטענה לא גבוהה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

טעינה אלחוטית לא קשורה ל-NFC.

 

NFC זה העברת מידע לטווחי מיקרו (מרחק נגיעה עד ס"מ בודדים).

טעינה אלחוטית זה שאתה שם את הסלולרי על משטח כלשהו והוא נטען מבלי שתחבר לו כבל.

 

טעינה אלחוטית בד"כ איטית יותר מטעינה רגילה, אבל היתרון שלה הוא שאתה רק שם את המכשיר על משטח וזה מטעין, וגם נכנס לכל מיני מקומות (למשל בתי קפה) שבהם על השולחן יש לך משטח כזה, ובזמן שאתה שותה קפה נטען לך המכשיר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הטעינה האלחוטית אכן יותר איטית. לצורך העניין השוואה שעשיתי בנקסוס 5 עם מטען מקורי. ההפרש בטעינה אלחוטית ורגילה היה 500MA.

סוג הטעינה הזה הוא עניין של נוחות עבורי.

לפי מה שראיתי בLG G4 אכן יש אפשרות כזאת.

 

 

בגלל ההשקה של הLG G4 אני חוזר להתלבט איזה מכשיר לקנות

חשבתי על הגלקסי S6 32GB הרגיל.

החסרונות שאני רואה בו:

 

  • לא ניתן להחליף סוללה,
  • לא ניתן להרחיב זכרון

 

לעומת זאת

אלו החסרונות שאני רואה בG4:

 

  • מסך גדול מידי 5.5 (לא רציתי לעבור את ה5.1)
  • כפתורים מאחורה
  • איטי יותר מה S6 ב19000 נק'

 

מה אתם אומרים?

פורסם
  • איטי יותר מה S6 ב19000 נק'

אתייחס רק לנקודה הזאת ברשותך - סמסונג מרמים, בבנצ'מארקים כל הליבות של הS6 פועלות במקביל.

ממש לא real world scenario.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

זו בדיוק ההתלבטות שלי, אבל נראה לי שאני אלך בסוף על ה-LG.

 

אגב ביד ה-G4 קצת יותר נוח מה-G3 (כנראה בגלל הקיעור הקטן).

אצלי הכפתורים מאחורה דווקא ביתרונות ולא בחסרונות, זה הרבה יותר נוח.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
אתייחס רק לנקודה הזאת ברשותך - סמסונג מרמים, בבנצ'מארקים כל הליבות של הS6 פועלות במקביל.

ממש לא real world scenario.

 

בנוסף מניסיון שלי עם גלקסי 4 ו5 הטאצ' ויז הזה פשוט איטי (בגלקסי 6 הוא אמור להיות הרבה יותר מהיר)...

לצורך ההשוואה במחשבים זה כמו WIN VISTA (טאצ' ויז) מול WIN 7 (לוליפופ נקי) במחשב ממוצע.

 

m3x7r3m3 איך הכפתורים האלו נוחים לך?

תסביר לי איך אתה מגביר או מנמיך ווליום כאשר המכשיר יושב במאונט על שמשת הרכב?

ידוע לך מתי תתחיל המכירה של הG4?

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם
הטעינה האלחוטית אכן יותר איטית. לצורך העניין השוואה שעשיתי בנקסוס 5 עם מטען מקורי. ההפרש בטעינה אלחוטית ורגילה היה 500MA.

סוג הטעינה הזה הוא עניין של נוחות עבורי.

לפי מה שראיתי בLG G4 אכן יש אפשרות כזאת.

 

 

בגלל ההשקה של הLG G4 אני חוזר להתלבט איזה מכשיר לקנות

חשבתי על הגלקסי S6 32GB הרגיל.

החסרונות שאני רואה בו:

 

  • לא ניתן להחליף סוללה,
  • לא ניתן להרחיב זכרון

 

לעומת זאת

אלו החסרונות שאני רואה בG4:

 

  • מסך גדול מידי 5.5 (לא רציתי לעבור את ה5.1)
  • כפתורים מאחורה
  • איטי יותר מה S6 ב19000 נק'

 

מה אתם אומרים?

 

אם הסוללה והזיכרון בגלאקסי יספקו, חסרונות בארגנומיה זה מתכון לשימוש מעצבן (הרבה יותר מביצועים על הנייר).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

חשבתי על הגלקסי S6 32GB הרגיל.

החסרונות שאני רואה בו:

 

 

  • לא ניתן להחליף סוללה,
  • לא ניתן להרחיב זכרון

 

 

 

 

לעניות דעתי את ענין הסוללה אפשר לברר לעומק רק לאחר שימוש אגרסיבי ומבחן כלשהו.

בכל מקרה כמה זה באמת לא ניתן לפירוק? זה מולחם למכשיר או קומבינת פלסטיקים\ברגים כמו באייפון?

 

אם האחרון הוא התשובה,בטח ANKER או אחרים יוציאו סוללה מורחבת ובזה הגיע הפתרון (או שנקנה מטענים סיטונאית :p )

 

לגבי נפח מכשיר (32גיגהבייט),לדעתי זה די והותר,ובכל מקרה מחשב בדרך כלל נגיש,אז אם באמת נצלת את כל הזכרון,תמיד אפשר להעביר נתונים (או לנקות ידנית)

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בנוסף מניסיון שלי עם גלקסי 4 ו5 הטאצ' ויז הזה פשוט איטי (בגלקסי 6 הוא אמור להיות הרבה יותר מהיר)...

לצורך ההשוואה במחשבים זה כמו WIN VISTA (טאצ' ויז) מול WIN 7 (לוליפופ נקי) במחשב ממוצע.

 

m3x7r3m3 איך הכפתורים האלו נוחים לך?

תסביר לי איך אתה מגביר או מנמיך ווליום כאשר המכשיר יושב במאונט על שמשת הרכב?

ידוע לך מתי תתחיל המכירה של הG4?

 

נוח לי, במאונט (אצלי לא על השמשה אלא זרוע שמתחברת למצת) אני כמעט ולא נוגע במכשיר.

בכל מקרה במאונט שלי יש גישה לפאנל האחורי.

 

המכירה אמורה להתחיל כבר היום בחלק מהמדינות, מדברים על כמה שבועות (Couple of weeks) עד שיגיע לשאר העולם (ואלינו בין היתר).

 

ה-TW הרבה יותר מהיר בגלקסי 6, וגם העיפו לעזאזל את כל האפליקציות זבל של סמסונג (Link, ChatON ועוד יצורים שונים ומשונים).

 

לעניות דעתי את ענין הסוללה אפשר לברר לעומק רק לאחר שימוש אגרסיבי ומבחן כלשהו.

בכל מקרה כמה זה באמת לא ניתן לפירוק? זה מולחם למכשיר או קומבינת פלסטיקים\ברגים כמו באייפון?

 

אם האחרון הוא התשובה,בטח ANKER או אחרים יוציאו סוללה מורחבת ובזה הגיע הפתרון (או שנקנה מטענים סיטונאית :p )

 

לגבי נפח מכשיר (32גיגהבייט),לדעתי זה די והותר,ובכל מקרה מחשב בדרך כלל נגיש,אז אם באמת נצלת את כל הזכרון,תמיד אפשר להעביר נתונים (או לנקות ידנית)

 

זה לא מולחם, זה משהו סטייל אייפון, אני לא בטוח שבמקרה כזה יש מקום לשים סוללה מורחבת אבל יהיה מעניין לראות.

בכל מקרה זה לא בדיוק גב פלסטיק כמו שהיה בגלקסי 1-5, זה גב זכוכית.

 

אני אוהב לגבות את הדברים שלי על הכרטיס זיכרון מדי פעם ככה שזה חיסרון משמעותי בשבילי

 

אופציה למי שבכל זאת רוצה את ה-S6 זה משהו כזה - דיסק און קי עם חיבור Micro USB

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הסוללה בS6 מאוד קשה להחלפה

לא משהו שאני אצליח לעשות לבד, להבדיל בנקסוס 5 ששם הרבה יותר קל.

 

32 לא מספיק לי. אני מצלם הרבה, יש לי כ10GB של מוזיקה ועוד 10GB של סדרות שאני רואה ברכבת.

 

יש לי זמן להתלבט על הסוף חודש הבא ואז להביא מכשיר מארה"ב או אירופה.

×
×
  • תוכן חדש...