Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים לגבי הלוליפופ על נקסוס 5, ממשק מעולה אבל לאגים וסוללה שנגמרת תוך שעות, פשוט נורא.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

השיפורים או התוספות בלוליפופ מתגמדים לעומת הבאגים המעצבנים. אם היתה אפשרות מובנית לחזור לקיטקט הייתי עושה זאת כבר היום. אני לא חובב של התקנות רומים וכול הבלאגן מסביב לכן אסבול עד אשר תצא גרסה משופרת או מתוקנת.

איזה כייף לי :)

פורסם

בעלי MEIZU M1 NOTE

 

היום 24/4/2015 יצא קובץ עדכון נוסף (האחרון היה לפני חודש בערך).

הנה לינק להורדה:http://www.flyme.cn/en/firmwarelist?modelId=38&type=1

 

הדברים ששיפרו\תיקנו:

Changelog:

 

System

Added Arabic to the system

Added Turkish to the system

Optimized the security of the vault;

Fixed the problem of unable to activate the keypad to input complex password after shut down an alarm clock;

Optimized the sound of minimum volume;

 

Phone

Fixed the occasional abnomity when re-launch the Phone app;

Fixed the non-responsive tap on the Phone app icon;

 

Settings

Added a switch to control the gesture of sliding rightward under locked screen;

Added a color temperature adjusting function;

 

GPS

Optimized GPS locating speed;

 

Wi-Fi

Fixed the occasional bug of unable to auto connect to hidden hot spot;

Fixed auto break off issue when connect to hot spot encrypted in EAP-PEAP

 

Flyme Home Screen

Fix the bug of automatically exit a folder when slide up the screen to check multi-task bar when viewing the folder;

 

Camera

Optimized the launching speed of Camera;

Optimized the effect of photos taken under Light field mode;

Optimized the focus length adjusting effect under Manual mode;

 

Gallery

Fixed the occasional program crash of Gallery when preview photos of large size;

 

Bluetooth

Fixed related issues of rebooting with no reason, unable to connect to A2DP, unavailable Bluetooth and etc.;

 

Video

Fixed the bug of unable to scan the videos on local disk;

Fixed the bug of when playing videos of MPG format with MEPG audio and visual coding, the sound and frame is stumble;

 

Music

Added EP-21HD earphone option to Dirac HD Sound;

Fixed the bug of unable to adjust negative base value in all setting options in Equalizer;

Fixed the bug of when turn on and off repeatedly, the Equalizer would lose efficacy;

 

Calculator

Fixed the breakdown issue when launching the Calculator;

Fixed the calculating error in some circumstances.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מסכים לגבי הלוליפופ על נקסוס 5, ממשק מעולה אבל לאגים וסוללה שנגמרת תוך שעות, פשוט נורא.

יש לי עכשיו מוטו G דור ראשון, מכשיר עם מעבד חלש יותר, ו1 גיגה זיכרון (לעומת 2 בנקסוס 5), מריץ אנדרואיד 5.1, ושם לא נתקלתי בתקלות שנתקלתי בהן בזמנו בנקסוס (תקלטת מצלמה, זליגת סוללה, איטיות, זליגת זיכרון)

 

יכול להיות שלוליפופ לא מותאמת טוב לנקסוסים?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אהלן ;)

 

1) איך מגיעים למנהל משימות כמו בגלקסי? (לוחץ על כפתור הבית,שמראה מה פתוח,ויש גם סמן עגול משמאל שנותן גישה לזכרון ו"להרוג" יישומים פעילים וכו')

2) איך מקפיאים מסך לתמונה? יעני PRINT SCREEN

3) אמנם שום דבר לא מותקן על המכשיר אך איך זה שיש רק מסך ורבע של אייקונים? ממשק הFLYME הזה ידוע כמערכת רזה במיוחד..? - עריכה אני רואה שאיציק הגיב בנושא.. :)

 

זה מה שעולה לי לראש לבינתיים..חן חן ;)

 

 

1. מחליקים עם האצבע מתחתית המסך כלפי האמצע.

 

2. כפתור הפעלה עליון + כפתור ווליום UP.

 

3. רזה עד מאוד :).

פורסם (נערך)
בעלי MEIZU M1 NOTE

 

היום 24/4/2015 יצא קובץ עדכון נוסף (האחרון היה לפני חודש בערך).

הנה לינק להורדה:http://www.flyme.cn/en/firmwarelist?modelId=38&type=1

 

הדברים ששיפרו\תיקנו:

 

איציק,

 

מהיכן ניתן לדעת שהלינק בטוח ומתאים במדוייק לגרסה הישראלית שלנו?

 

לדעתי, כדאי לחכות לבאג רק בשביל השקט הנפשי, לא ? :)

עריכה אחרונה על ידי Black Joker

פורסם

ג'וקר תודה :)

מצטרף לשאלה,צריך להתקין רק את העדכון הזה או גם את הקודם?

ועוד לא סדרו את עניין הצלצול? (באמת מציק שזה צליל מתחזק מאשר חזק מלכתחילה..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

צ'מע,הטלפון בשימוש אצל האמא,אז מי שמתקשר אליה יהיה חייב לחכות :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
איציק,

 

מהיכן ניתן לדעת שהלינק בטוח ומתאים במדוייק לגרסה הישראלית שלנו?

 

לדעתי, כדאי לחכות לבאג רק בשביל השקט הנפשי, לא ? :)

 

זה פשוט: הגרסות שמסתיימות באות I (קטנה או גדולה זה לא משנה) - הן אלו שמתאימות לנו. I היא גרסת International.

גרסות C ו-U מיועדות לשוק הסיני.

גרסאות A, אגב, כבר הותקנו על מכשירים עם I, למיטב הבנתי ההבדל הוא בשפות שיש במערכת. A עבור Asia לפי מה שמדווח בכמה וכמה מקומות.

בכל מקרה אני כבר ביצעתי את העדכון והכל עובד בסדר גמור.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
גוגל פישלה בכל הנוגע ללוליפופ.

על הרבה מאוד מכשירים הגרסא הזו גרמה להאטה ולריקון סוללה.

גם בגירסת 5.1 זה כמעט ולא השתפר.

אני עם נקסוס 7 2013 וחזרתי מהר לקיט-קט (אמנם לא טלפון, אבל לא משנה).

ניסיתי את כל הלוליפופ שיצאו עד עכשיו וזה ממש מאכזב כי הממשק הרבה הרבה יותר יפה ומגיב הרבה יותר טוב.

למען האמת, גוגל פישלה גם עם קיטקט אבל כבר כולם שכחו את זה.

ומאז העדכון ההזוי של הפליי, שאי אפשר באמת לדעת איזה הרשאות חדשות התווספו לעדכונים, אם הן באותה קטגוריה של הרשאות שכבר אושרו, התחלתי לשנוא את גוגל.

גוגל הרסה את אנדרואיד, החדירה שלה לפרטיות כבר נהיתה מאוסה, ואפילו התיקון 'שגיאות' אוטומטי המזוין שלה בעברית שווה לתחת.

שאלוהים ייקח אותם.

פורסם

גוגל הרסה את אנדרואיד, החדירה שלה לפרטיות כבר נהיתה מאוסה, ואפילו התיקון 'שגיאות' אוטומטי המזוין שלה בעברית שווה לתחת.

שאלוהים ייקח אותם.

אנשים פשוט לא יודעים או מודעים עד כמה עמוק גוגל נכנסה לפרטיות של אנשים וגם כופה בצורה עקיפה שימוש בגוגל+ מבלי שאנשים יודעים מה זה גוגל+.

 

שכחת לציין שאת אפליקציית המייל הם בדרך להרוס וכנראה בעתיד גם את מפות.

 

פשוט גוגל נהפכה להיות זוועה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...