Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי להתמקח מול DHL על עלות השירות.

 

אולי אפשר להגיד להם שיחזירו את המכשיר לשולח ולהזדכות בחזרה דרך השולח.

 

זו הטעות הגדולה שלו- משלוח דרך בלדרות כדוגמת DHL גורר חיובים נוספים מנופחים.

 

כמו כן הצהרה שקרית על ערך החבילה גורר קנסות מצד המכס הישראלי.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אם הבנתי אותו נכון (היה קצת קשה הוא היה עצבני) ברגע שהוא יחזיר יחייבו אותו על השמדה .

פורסם

שיקח את זה כשיעור לחיים.

 

רק באמאזון המחירים סופיים עם משלוח עד הבית (עם אפשרות להזדכות חלקית בחלק מהמקרים על מיסים שלא נגבו, כן, גם על סלולרי שעבר ללא בדיקת המכס).

 

כל השאר- חתול בשק. הדרך הטובה ביותר להימנעות מהפתעות זה משלוח דואר רשום רגיל, לא בלדרות, לא אקספרס ולא כלום.

וגם פה לכתוב הצהרת מחיר אמיתית. לפעמים המכס משחרר חבילה עם הצהרה אמיתית ללא חיוב כלשהו (קרה לי פעמיים, איך אני יודע? לפי הסרט הסגירה שלהם והחותמת "נבדק"). מנגד, תשקר? תשלם כפל מס (כ75%) וכן דמי אחסון וכו' וכו' (שלא לדבר על זה שייתכן ויעברו חודשים עד שזה יגיע אליך).

 

ולא, זה שהמוכר החליט להצהיר הצהרה שיקרית זה לא עוזר. או שתחייב את המוכר להצהיר הצהרת אמת (ותתעד את הבקשה!) או שתקנה מחנות שלא מעגלת פינות בקטע הזה. אני יודע שזה מקומם אבל זה המצב.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אצלי יו פי אס שילמו 62 שח מס קניה ו89 שח מעמ. כך שהיישוב שלך אמור להיות כ300 שח כולל העמלות של הבלדר. תתמקח.

משכנתא זה קל

פורסם

למישהו יצא להזמין מamazon.es?

 

בצרפת נגמרו כל ה-E ודווקא בספרד המחיר אפילו זול ב-7 יורו.

 

נראה שזה בדיוק אותו דבר, לא?

משכנתא זה קל

פורסם (נערך)

חברים, לדעתי כבר אין צורך להזמין מכשירים עצמאית מסין, כמו שזה ניראה ה MEIZU M1 NOTE החל מ999 ש"ח הוא המישתלם מכולם :-).

ברוכים הבאים לעולם של מכשירי פרימיום במחיר עממי-אפילו בארץ הקודש :-).

 

כל הכבוד לBUG על המחירים השפויים, כעת אני לא ממש רואה סיבה לשלם מעל 3000 שקל לסמארטפון.

 

נ.ב: מה דעתכם על המאמר הבא בנוגע לטכנולוגיות טעיהנ חדשות של הסמארטפונים הזללניים שלנו?

http://www.gsmarena.com/charge_test-review-1239.php

 

אני מתעניין לדעת במיוחד מה אנשים חושבים על הפיתרון של קוואלקום שמפציצה את הסוללה בזרם/מתח טעינה גבוה יותר לקיצור הזמן בעוד שOPPO פשוט בחרו בצורה יסודית ובטוחה יותר להגדיל את כמות התאים של הסוללה שיבטיח את תקינות הסוללה לאורך זמן .

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
למישהו יצא להזמין מamazon.es?

 

בצרפת נגמרו כל ה-E ודווקא בספרד המחיר אפילו זול ב-7 יורו.

 

נראה שזה בדיוק אותו דבר, לא?

אני קניתי משם.

המחיר היה הכי זול (מכל אמאזון אירופה) והגיע יחסית מהר עם i-parcel (ומס' מעקב שאתה יודע בכל רגע נתון איפה החבילה).

היה אפילו דיליי בטיסה מאנגליה לארץ ככה שהמשלוח התעכב ביום, הם ישר שלחו מייל התנצלות ושאני יכול לבטל את ההזמנה ו קבל זיכוי מלא..בקיצור אם עובדים עם מתרגם אז אין בעיה (;

פורסם
תן דיווח איך הוא.

אחרי כמה ימים של שימוש, הM9 אחלה טלפון. קצת יותר כבד מהנקסוס, אבל מרגיש מוצק ובהחלט נראה טוב.

למרות הצפנות למכביר אין לאגים, הסנס מתפקד היטב בשביל מישהו שעבר מאנדרואיד נקי, והסוללה מפתיעה לטובה.

אוהב גם את המצלמה לעומת הנבלה של הנקסוס 5, אבל זו לא חוכמה.

 

לשלילה, המיקום של כפתור ההפעלה מטריף אותי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הוא כבר זמין למכירה זמן מה ויש כבר שקנו ישירות מסין ופירסמו סקירות שלהם- בדוק כאן:

http://iandroid.co.il/forum/viewforum.php?f=139

http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=137&t=194342

 

ובנוסף יש גם את המכשיר Gionee Elife E7 של יצרנית הודית מוכרת עם סנאפדראגון 800, 3GB ראם ומצלמת 16MP בכ170$ :-)

http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=137&t=195193

 

ניראה סופר מישתלם, אבל אני מחוץ למישחק מאז שקניתי את הNUBIA Z7 MINI- אין למכשירים החדשים הרבה חידושים לעומת שלי ואין מה לשדרג .

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
חברים, לדעתי כבר אין צורך להזמין מכשירים עצמאית מסין, כמו שזה ניראה ה MEIZU M1 NOTE החל מ999 ש"ח הוא המישתלם מכולם :-).

ברוכים הבאים לעולם של מכשירי פרימיום במחיר עממי-אפילו בארץ הקודש :-).

 

כל הכבוד לBUG על המחירים השפויים, כעת אני לא ממש רואה סיבה לשלם מעל 3000 שקל לסמארטפון.

 

נ.ב: מה דעתכם על המאמר הבא בנוגע לטכנולוגיות טעיהנ חדשות של הסמארטפונים הזללניים שלנו?

http://www.gsmarena.com/charge_test-review-1239.php

 

אני מתעניין לדעת במיוחד מה אנשים חושבים על הפיתרון של קוואלקום שמפציצה את הסוללה בזרם/מתח טעינה גבוה יותר לקיצור הזמן בעוד שOPPO פשוט בחרו בצורה יסודית ובטוחה יותר להגדיל את כמות התאים של הסוללה שיבטיח את תקינות הסוללה לאורך זמן .

על זה רציתי לדבר איתך...!

מאחר ואין כרטיס הרחבה, גרסת ה 32GB היא לדעתי הכיוון הנכון (תקן אותי אם אני טועה).

המחיר שלה בארץ 1300 שח. 1000 לגרסת ה 16GB.

העניין הלא פתור עם המעבד הגרפי ו WAZE הוא קצת בעייתי, אבל אפשר להתגבר עליו (עד שיהיה פתרון אני יכול לעבוד עם מכשיר אחר שיהיה רק ברכב).

DUAL SIM במכשיר כזה - אכן יתרון רציני, גם בשבילי.

 

אף אחד לא דיבר על עניין הסוללה - הקיבולת שלה היא כפול מהממוצע לטלפונים כאלה, אבל אף אחד לא דיווח כמה זמן היא באמת מחזיקה.

יש נתונים מהשטח ?

אני לא יודע כמה אנשים ירוצו כ"כ מהר לקנות טלפון כזה, כי הרוב מעדיפים מותגים, כך שאני לא יודע אם תהיה נהירה עצומה כמו שחושבים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

אכן מכשיר מאוד מסקרן במחיר מאוד מפתה- במיוחד לחובבי הפאבלטים.

וגם לדעתי ה32GB הוא הבחירה הנכונה כי ב16GB יהיה פחות מ12GB פנוי, ובמכשיר כזה שמצלם תמונות ב13MP+ צילום וידאו איכותי זה לא יספיק הרבה, אבל מי שצריך רק את יכולות המכשיר וגודלו הפיזי ולא חובב מולטימדיה אז גם ה16GB יספיק+העברה למחשב מידי פעם אם צריך.

 

לגבי ביקורות- יש הרבה מידע זמין ברשת מאתרים מוכרים:

http://www.gsmarena.com/meizu_m1_note-review-1232.php

http://www.androidauthority.com/meizu-m1-note-review-597353/

ועוד.

 

בנוסף בדוק את הדיונים שקישרתי בהודעה הקודמת מהפורום הסיני השכן שחברים לפורום נתנו דעתם על המכשיר.

 

מה שכן מעניין אותי זה יציבות הרומים שלהם כי יש שני MX4 במישפחה שמיתלוננים אלי שהם ניתקעים ומאתחלים עצמם, אני עוד לא נגעתי בהם ולכן לא יודע מה הסיבה והאם הפיתרון פשוט כמו שטוענים (שיחזור הגדרות יצרן), אני מנסה לא להכניס את עצמי לבעיות ולכן עושה ראש קטן- נו בישביל זה יש יבואן ונותן אחריות בארץ חחח.

 

אם במכשיר הזה אין את הבעיות הנ"ל שיש בחלק ממכשירי הMX4 אז לדעתי המכשיר הזה הוא התמורה הכי טובה לשקל-מכשיר דגל לכל דבר בעייני.

רק לעקוב אחרי דיווחים על יציבות המערכת+שירות של באג במיקרה של תקלה.

 

ומבחינת מותג- זה הדבר האחרון שאמור להדאיג כי מדובר בחברה איכותית ובמכשירי הדגל שלה יש דגש מיוחד מאוד על איכות הסאונד ולכן הם מכילים חומרה ייעודית(מגבר וכו').

 

נ.ב- עוד מכשיר מסקרן שלהם שיהיה מאוד מעניין לרכישה במידה והמחירים האטרקטיביים של באג ימשיכו:

http://www.gsmarena.com/meizu_m1-6978.php

 

מכשיר 4.7" עם חומרה טובה והמחיר זול בהרבה מהNOTE.

למייזו השנה הזו הייתה מצויינת וכעת זה עוד ישתפר, ולבאג יהיה בבקורב מכשירים לכל תחומי התקציב שבכולם התמורה לשקל תיהיה טובה יותר מהמתחרים (כמובן שעדיין צריכים לטבל ביציבות המערכת ולעקוב אחר שירותי המעבדה).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בדיוק עברתי על אמאזון וחוץ ממבצע פנטאסטי על moto 360 בארה"ב יש מבצעים על הG בFR

164.90EUR ל MOTO G 2014 רק לבן (13% הנחה), כ₪755 עד הבית

178.46EUR ל MOTO G 2015 רק שחור (10% הנחה), כ₪813 עד הבית

 

המחיר החדש שיכנע אותי לשדרג את ה Moto G GPe שלי :)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

קופיף - לא יודע איך ביצעת את החישוב, אני ביצעתי כעת את כל השלבים ל-Moto G 2015 4G באמאזון צרפת עד ההזמנה הסופית, הגעתי לכ-212 אירו (כלומר כ-900 ש"ח). כמובן שאם יזוכה במסים ישראליים המחיר ירד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המחירים שרשמתי הם ה LIST PRICEים, לפני ניכויים\תוספות

מחיר סופי של G 2015 כפי ששילמתי אתמול EUR 191.77

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...