Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה שלי הייתה כמובן לגבי MX4, שם אין כפתורי ניווט.

אחרי חיפוש בגוגל מצאתי פתרון לתעלומה - חזרה אחורה מתבצעת על ידי החלקת האצבע מכפתור הבית ללמעלה.

פורסם
הבן שלי בדק הבוקר מוטו G2 4G ובהחלט היו מוכנים לשלוח לארץ. שים לב שיש הבדל בין מוכרים - אם המוכר הוא אמאזול אין בעיה, אם מדובר בחנות שפועלת בו (בדומה לחנויות באיביי) יתכן שלמוכר יש מדיניות שונה.

 

אכן הייתה מכירה יקרה ברבע סנט של אמאזון.

הזמנתי את זה:

http://www.amazon.fr/gp/product/B00K6B4SU6?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00

 

האם זה הנכון? המתאים? אשמח לתשובה כל עוד אני יכול לשנות את ההזמנה.

משכנתא זה קל

פורסם
איך אתה מסתדר עם המחסור בכפתור הקודם?

והאם כל האפליקציות עובדות לך?

 

בהחלט לוקח קצת זמן להתרגל, אבל מתרגלים...

 

כל האפליקציות שאני הורדתי, עובדות לי.

 

האפליקציות שלי היא רק אפליקציות אקטואליות ולא משחקים כבדים או משהו בסגנון, זה לא מושך אותי :).

 

הכוונה שלי הייתה כמובן לגבי MX4, שם אין כפתורי ניווט.

אחרי חיפוש בגוגל מצאתי פתרון לתעלומה - חזרה אחורה מתבצעת על ידי החלקת האצבע מכפתור הבית ללמעלה.

 

קום כל, תודה על הטיפ.

 

דבר שני, זה מה שקורה עם המכשיר... אתה מוצא כל מיני "שטיקים" באינטרנט. אין שום חוברת הוראות מסודרת.

פורסם
אכן הייתה מכירה יקרה ברבע סנט של אמאזון.

הזמנתי את זה:

http://www.amazon.fr/gp/product/B00K6B4SU6?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00

 

האם זה הנכון? המתאים? אשמח לתשובה כל עוד אני יכול לשנות את ההזמנה.

 

אם התכוונת לדגם החדש - טעית. אתה קנית את הדגם מלפני שנה ("4.3, דור 3, KK4.4.4.). הדגם החדש הוא "4.5 לוליפופ 5.0.2 (אולי 5.0.1, אבל ההבדל זניח. גם לדגם החדש 2 גרסאות - זו של דור 3 בלבד וזו של דור 4 שעולה כמה עשרות אירו יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

4.5" בלי 4G משווק בארה"ב בלבד כרגע למיטב ידיעתי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לפני מספר ימים מצאתי אותו באתרי אמאזון צרפת ואנגליה. כעת אכן נעלם מהם. יתכן שיש בעיות באספקה או שינוי מדיניות של מוטורולה - הכל ספקולציות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אכן יש בארהב. אך שם

Sorry, this item can't be shipped to your selected address.

 

נחכה לדגם הפשוט מצרפת (שאני מופתע שעוד לא נשלח למרות 24 שעות שעברו מאז שהזמנתי)

משכנתא זה קל

פורסם

שלום,

 

היה ברשותי כשנה וחצי גלקסי 4 שנהיה איטי והחטלתי להשתדרג.

השתמשתי קצת בLG G3 שהיה אחלה ומהיר אבל התגלה שהוא גדול מידיי לשימושים שלי והחלטתי לחזור למכשיר קטן יותר.

 

אני מחפש המלצה למכשיר לפי הקרטריונים הבאים:

מע' הפעלה - אנדוראיד בלבד.

גודל מסך - עד 5.1 אינצ'.

זכרון RAM - לפחות 32GB או שיהייה לו חריץ הרחבה.

זכרון ROM - לפחות 2GB.

טעינה אלחוטית - חובה.

תמיכה בדור 4 - חובה.

שאר פרמטרים לא חושבים לי.

חשוב שהמכשיר יהייה מהיר ולא יזחל כמו S4.

לא סגור על התקציב.

 

אין לי בעיה לקנות באילת, ארה"ב או במזרח (סין/שנגחאי).

 

 

תודה מראש לממליצים.

פורסם (נערך)

R'n'B

אני עם s4 LTE.

הוא באמת עונה לך על כל הסעיפים. לא מבין למה להחליף אותו?

אני למשל עם אנדואיד גרסה 5.0.1 מקורית והטלפון מהיר גם עם שני משחקים כבדים. אולי תנסה לנקות אותו או מקסימום תתקין רום נקי במקום זה של סמסונג..אני עם רום אנגלי והכל סבבה.

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

חברים אני מחפש המלצה לסמארטפון מבוסס אנדרואיד, כשהשימוש העיקרי שלו הוא שיחות, סמס, לוח שנה, וואצפ וזהו בערך. פה ושם אפליקציות של בנקים וקצת גלישה בדפדפן. לא יהיה עליו יותר מדי אפליקציות, משחקים או משהו בסגנון.

הכי חשוב זה אורך חיי סוללה, אמינות ושיהיה כמה שיותר זול. הרכישה די דחופה, אז אני מעדיף מהארץ.

יש דגם ספציפי?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מוטורולה מוטו g או e. את הg אני יודעת שמוכרים בארץ, את ה e צריך לבדוק. זה טלפון שנוצר בשביל הדרישות שלך (וקצת יותר מזה אפילו).

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

חג שמח,

אין כמו הפורום כדי להתייעץ בבחירת מכשיר סלולרי.

אז לאחר שהגלקסי 4 שלי התחיל להתיעף ואין לי כח לרדוף כל היום אחרי מטען החלטתי להתחדש במכשיר חדש, התקציב הוא לאחד ממכשירי הדגל החדשים, ההתלבטות כרגע היא בין הlg flex 2 לבין הגלקסי s6, הכי חשוב לי זה אורך חיי הסוללה, וכמובן מכשיר שיהיה חזק ויוכל לעבוד ללא בעיות מיוחדות, אני פחות בקטע של צילום.

מה לדעתכם מומלץ מבינהם?

אשמח לשמוע על עוד מכשירים, מלבד איפון.

תודה מראש

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...