Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כן ועוד 3 תווים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מחפש עבור גיסתי המלצה למכשיר שיחליף את הגלקסי 3 שלה.

 

הדרישות-

מצלמה טובה (היא מצלמת הרבה).

מכשיר יחסית עמיד או קל למיגון (הגלקסי 3 שעם השוליים הקמורים במסך ממש לא היה פשוט למיגון ולכן היה מתרסק הרבה).

 

גודל מסך- 4.5" ומעלה.

 

עדיפות למכשיר מוצלח ואם אפשר, ללא לאגים מעצבנים.

 

השימוש מעבר לצילום זה ניווט, הודעות, שיחות. זהו.

 

אם המוטו G היה בעל מצלמה טובה, היא הייתה מסתפקת בו. אבל הוא בעל מצלמה סבירה (מינוס).

 

התקציב הוא 1000 ש"ח.

 

יש חיה כזו?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

היי חברים,

מאד לא "בעניינים" בכל מה שנוגע לסמרטפונים, ומצד שני גם לא גאדג'ט פריק

אני צריך טלפון חדש,לא יותר מ 4.5" GPS טוב,ומצלמה נורמלית, מחיר עד 200 דולר נאמר.

יש המלצות?

פורסם

אכן, התכוונתי למצלמה של הדור הראשון.

 

אך נניח ואלך על הדגם של הדור השני שבעל מסך 5", איך המצלמה שלו באמת? ביחס לגלקסי 3?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אחלה, באמת.

 

תראה את השרשור שקישרתי מXDA

יש שם המון תמונות שצולמו עם הG החדש

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
היי חברים,

מאד לא "בעניינים" בכל מה שנוגע לסמרטפונים, ומצד שני גם לא גאדג'ט פריק

אני צריך טלפון חדש,לא יותר מ 4.5" GPS טוב,ומצלמה נורמלית, מחיר עד 200 דולר נאמר.

יש המלצות?

אם אתה לא מצלם הרבה בחושך, ה-moto e יכול להתאים ולהשאיר אותך עם הרבה עודף. אופציה נוספת היא moto g מהדור הקודם שעדיין נמכר בחנויות מסויימות.

 

נניח ואלך על הדגם של הדור השני שבעל מסך 5", איך המצלמה שלו באמת? ביחס לגלקסי 3?

בתנאי תאורה טובים הכל סבבה, אבל בלילה או בתנאי תאורה משתנה (למשל חדר חשוך וחלון שאור נכנס דרכו) המצלמה הזאת מתנהגת יותר גרוע מהגלקסי 2 הישן שלי. אומרים שבגרסה 5 של האנדרואיד אמור לחול שינוי לטובה, עדיין לא בדקתי.

פורסם

תכלס אתה צודק, הE נותן אחלה תמורה למחיר.

 

מצד שני - היום בדיוק נכנסתי לאמאזון כדי לבדוק כמה יעלה הG 2014 בעקבות ירידת שערי היורו - ₪756 עד הדלת.

ויש פוטנציאל לקבל ₪115 החזר מכס.

 

כל כך מדגדג לי להחליף את ה-G-GPE שלי בG חדש... (אני כבר זקן, קשה לי עם מסך 4.5")

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יש פה קאץ'?

 

אני רוצה לרכוש sony Z2 מאמאזון אירופה.

 

יש הפרשי מחירים די משמעותיים בין אמאזון צרפת לאמאזון גרמניה:

 

אמאזון צרפת.

 

אמאזון גרמניה.

 

ההפרש הוא 30 אירו לצבע השחור לטובת הגרמנים.

 

אם אני לוקח מאמאזון גרמניה את הצבע הלבן, אזי ההפרש עומד על 50 אירו (השוויתי שחור לשחור כי הצרפתים לא שולחים את הלבן לארץ, אם אקנה מגרמניה, אקנה את הלבן, ואם מצרפת, אז את השחור).

 

האם יש הבדל באחריות? שניהם חדשים, ממה שהבנתי, ותקנו אותי אם אני טועה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אם הם שולחים לארץ לא צריך להיות שום הבדל באחריות. קנה את הזול ביותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היה לי אותו הדבר כשקניתי את הלומיה 930 מאמזון ספרד, הוא היה זול מצרפת וגרמניה באיזה 80 יורו

אם תשים לב הם משנים מחירים לפחות פעם ביום (לפחות בספרד) אולי תמצא שם אפילו זול יותר.

פורסם

לא חשבתי שאני אגיע ליום הזה אבל כנראה שאין טאבו לאף אחד. ישבתי השבוע והשתעשעתי עם האייפון שש ואז נפל לי האסימון. אין שום הבדל בין השש ל5S שלי חוץ מגודל המסך. ולכן החלטתי לפזול (אחרי שש שנים עם אייפון) לעולם האנדרואיד. המבחר שם עצום אבל אציג את הדרישות. המסך חייב להיות ברמה של האייפון ואף יותר, חשוב שהמכשיר ירוץ חלק, בטריה סבירה ומצלמה איכותית. (בקיצור אייפון במחיר שפוי :-D). קראתי טיפה ברשת לגבי מכשירים ואשמח על המלצה. לגבי הG3 הבנתי שזה מכשיר מדהים לרוב הדעות , חסרונות שלו הם שיש מגוון סוגי אחריות (אחריות יצרן , אחריות מקבילה) , עברית בעייתית ומכשיר שנוטה להיסדק בצדדים. המחיר שלו בסביבות 1900 שקלים באילת.

מכשיר אחר הוא Meizu MX -נראה לפי המפרט ממש איכותי.

נקסוס שש , htc one M8. לא מעוניין בגלאקסי.

אם פספסתי משהו אתם מוזמנים להגיב . תודה רבה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...