Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
רוצה לצמצם סיכונים - קנה מוטורולה E מאמאזון צרפת. אמנם עולה 90 אירו + משלוח, אבל סיכוי סביר שתזוכה במסים, מה שביא את המחיר לסביבות 400 ש"ח (אחרי הזיכוי, שלוקח כמה שבועות). אמנם קצת מעל התקציב המוצהר שלך, אבל מצד שני מכשיר מבית מוכר עם מעבד קואלקום ואנדרואיד נקי (צפויה גם הסוכריה), שיגיע לדלת ביתך תוך 7-10 ימים.

 

 

רעיון טוב.. אני עוד חודש בארה"ב אקנה אותו כבר שם

 

תודה !

פורסם

אם כך שים לב שאתה קונה מכשיר global unlocked. לפי אמאזון המחיר כ-100 דולר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אכן המחיר של MOTO E + השירות המצויין של אמאזון שחוסך כל כאב ראש + המכשיר מוכן לפעולה ללא צורך בהתעסקות מבטלים את הכדאיות של מכשירים זולים של 75~120 דולר מסין שיכולים להיתקע חודשים במכס/כאב ראש/ועוד ועוד.

 

עכשיו שיצא גם MOTO E החדש גם ניהיה אטרקטיבי יותר, מסין כיום כדאי להזמין מכשירים סביב ה150~ומעלה תלוי בדגם הספציפי, הMOTO G גם עושה את הבחירה לקשה יותר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

ומשהו שראיתי כעת, למרות שהתחדש כבר לפני כשבועיים - יצא מוטו E 4G. המחיר דומה למוטו G 4G ופרט לגודל ורזולוציית המסך הוא כנראה עדיף.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עוד יותר מעניין הוא שיש גם גירסה ללא LTE והוא יעלה כ100$, לדעתי שווה הרבה יותר כי אין צורך בLTE במכשיר שכזה, זה לא שיצפו בו בסרטי FHD בסלולאר.

http://www.gsmarena.com/moto_e_2015_with_3gonly_goes_on_sale_in_the_united_states-news-11412.php

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הגרסה ללא LTE זהה לדגם הקודם, פרט ל-"0.2 באלכסון המסך. לגרדת ה-LTE מעבד Snapdragon 410 לעומת ה-200 בדגם הבסיסי, וגם המעבד הגרפי מתקדם יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

+1 לספריאל.

 

ובגלל זה אני מתלבט בין הMOTO G 4G לבין ה MOTO E 4G החדש.

 

על פניו נראה של- E יש מעבד עדיף במעט וסוללה עדיפה, מצד שני ל-G יש מסך איכותי יותר.

 

אז מה עדיף לדעתכם? בהנחה וה-G עולה 175 אירו (או 149 אירו לאחר קבלת מיסים בחזרה) לעומת ה-E שחוסך כ25 אירו.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
רוצה לצמצם סיכונים - קנה מוטורולה E מאמאזון צרפת. אמנם עולה 90 אירו + משלוח, אבל סיכוי סביר שתזוכה במסים, מה שביא את המחיר לסביבות 400 ש"ח (אחרי הזיכוי, שלוקח כמה שבועות). אמנם קצת מעל התקציב המוצהר שלך, אבל מצד שני מכשיר מבית מוכר עם מעבד קואלקום ואנדרואיד נקי (צפויה גם הסוכריה), שיגיע לדלת ביתך תוך 7-10 ימים.

 

הזמנתי לומיה 930 מאמזון ספרד, ככל הנראה לא עבר בדיקה של המכס.

מתי אני אמור לקבל מאמזון זיכוי על החיוב מיסים?

אני צריך לפנות אליהם?

פורסם

אתה לא יכול לדעת, וגם אין צורך לפנות אליהם.

 

אחרי כחודש- חודשיים, במידה ותהיה זכאי לזיכוי על המיסים, תקבל מייל שמציין שזוכית בסכום X ושהזיכוי יתבצע לכרטיס שעימו ביצעת את הרכישה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אתה לא יכול לדעת, וגם אין צורך לפנות אליהם.

 

אחרי כחודש- חודשיים, במידה ותהיה זכאי לזיכוי על המיסים, תקבל מייל שמציין שזוכית בסכום X ושהזיכוי יתבצע לכרטיס שעימו ביצעת את הרכישה.

אם המכשיר עבר בדיקת מכס אני אמור לקבל איזה חשבונית או משהו שמציין את סכום המיסים, או לפחות סימן/כיתוב על החבילה של המכס.

אין לא את זה ולא את זה, ואני מזמין שנים מחו''ל ומשלם גם לא מעט מכס, אז אני יודע.

אלא אם כן החשבונית נשלחה לi parcel אבל לא רואה סיבה כזאת

פורסם
הזמנתי לומיה 930 מאמזון ספרד, ככל הנראה לא עבר בדיקה של המכס.

מתי אני אמור לקבל מאמזון זיכוי על החיוב מיסים?

אני צריך לפנות אליהם?

1. רכישה מעניינת. לאור בעיית חנות האפליקציות המצומצמת נשמח לשמוע פידבק בעוד מספר שבועות.

2. כפי שכבר נכתב - החזר מיסים, אם תהיה זכאי לו, מבוצע באופן אוטומטי עלי ידי אמאזון. תקבל מייל (כעבור כחודשיים מהרכישה) ובהמשך תראה תא זכירוי בחשבון כרטיס האשראי שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבנתי, תודה חברים.

אגב המכשיר הגיע, עדיין לא עברתי אליו סופית אבל ממה שיצא לי לשחק איתו ולבדוק עושה רושם שהוא מבטיח מאוד.

אכן חנות האפליקציות היא די מאכזבת יחסית למה שהתרגלתי מהאנדרואיד, נקווה שבקרוב כבר רוב האפליקציות הגדולות\בינוניות יקבלו המרה. אף על פי שאני זוכר את ה"מרקט" הישן של האנדרואיד די בחיתוליו, גם אז המצב היה די דומה, למרות שלמיקרוסופט יהיה בלתי אפשרי להגיע למה שהאנדרואיד הגיע.

בינתיים כל מה שאני צריך קיים, אז לא מוטרד.. מה שכן גוגל החליטה להחרים את מייקרוסופט (כאילו היא האויב הכי גדול שלה, יותר מאפל) אז מלבד אפליקציית הSEARCH אין שום דבר רשמי, האמת שאפשר להסתדר ויש דרכים לא רעות לעקוף ולהינות משירותי גוגל גם בWP אבל שגוגל תמשיך ללקק לאפל.

די מיציתי 4 שנים של מכשירי אנדרואיד, לא ראיתי טעם לקנות עוד מכשיר שיעשה את אותו הדבר רק שנראה קצת אחרת (האחרון היה נקסוס4, שנה וחצי אני עם המכשיר) במחיר של 1650 שקל (כולל משלוח ומיסים) לא יכולתי להתלבט יותר מדי (קניתי את הכתום, שמשום מה הוא יקר הרבה יותר מהאחרים בד"כ).

 

טיפ למי שקונה מכשיר (כל מכשיר) מאמזון אירופה (ספרד, גרמניה, צרפת) שישים לב לירידות מחירים פתאומיות...אני ישבתי על הלומיה הזאת לפחות שבועיים וראיתי איך המחיר שלה נוסק בכמה עשרות טובות וכנ"ל גם יורד, לפעמים המחיר משתנה כמה פעמים ביום אז צריך לעקוב.

פורסם

הבעיה ב-WP היא שמדובר בשוק מצומצם מאד, ולכן הרבה אפליקציות לא נכתבות למערכת זו. אני, למשל, נעול לאנדרויד (או iOS) בגלל אפליקציות מקצועיות שקיימות רק במערכות אלה. אחת הסיבות שבגללן נטשתי את ה-BB התה הפסקת תמיכה באפליקציה קריטית בשבילי (היו עוד סיבות), ואות אפליקציה פשוט מעולם לא נכתבה ל-WP.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם במייקרוסופט היו קצת יותר חכמים הם היו קודם כל מתמחרים את המכשירים שלהם במחירים נורמליים (לרוב המחירים יחסית גבוהים עד גבוהים מאוד, אני מדבר על מכשירים חזקים\מכשירי דגל לא על מכשירי ביניים ומטה) ונותנים למפתחים מכשירים בחינם כדי למשוך אותם לפתח לWP.

בדומה לתמחור של גוגל על הנקסוס4 והנקסוס5, המכשירים עפו כמו לחמניות של אנג'ל ב7 בבוקר.

 

אגב באיזה שפה משתמשים לתכנות אפליקציה לWP?

C#?

×
×
  • תוכן חדש...