Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לומיה 930 ב1800 שקל כולל מיסים. מחיר זול לכל הדעות!

 

אגב איך זה הולך העניין עם המכס?

התשלום כולל הכל (דומה לגלובל שיפינג המעפן של איביי) ככה שהמוצר אמור להגיע ישירות אליי מבלי שאני אצטרך לשחרר אותו מהמכס?

 

מה קורה והמכס בכל זאת שולח לי דרישה לתשלום?

 

באיזה מצב אני יכול להזדכות על המס שאמזון חישבו? הרי אם המוצר לא נתקע במכס (כי כביכול הוא שולם מראש) אז אין לי הודעת תשלום לדעת אם הוא באמת נעצר\נבדק שם ולדרוש לבטל את התשלום ששולם מראש.

או שהמוצר מגיע עם אסמכתא (חשבונית מס+מעמ)?

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם

אמאזון עושים לך את העבודה: בשלב האחרון של ההזמנה אתה מקבל סכום סופי - כולל דמי משלוח ומס ישראל, וזיכוי של המס בארץ המוצא. המוצר מגיע עם שליח עד פתח ביתך. אם הוא עובר במסננת של המכס תקבל כעבור מספר שבועות מייל עם הודעת זכוי, ובהמשך תראה את הזיכוי בחשבון כרטיס האשראי שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מעולה!

אגב מי שמחפש סמארטפון כדאי שיבקר באמזון צרפת\גרמניה\ספרד (איטליה לא נראה לי שולחים לארץ) וישווה מחירים, יש קצת הבדלים.

מצאתי שבאמזון ספרד אותה לומיה עולה 110 שקל פחות מגרמניה.

 

ההתקשרות איתם, בכל שאלה יכולה להיעשות באנגלית או שצריך את הטרנסלייט של גוגל בשביל ליצור קשר?

פורסם

בצ'אט אתה צריך להשתמש בשפה שלהם, אבל במייל לכולם יש contact us in english.

 

ניווט והזמנה באתר עצמו אני עושה דרך התרגום המובנה בchrome.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

על הכיפאק, נחכה לראות מה הפוזה של היוונים מחר על האיחוד האירופי (הגרמנים בעיקר) ונדע לאן נושבת הרוח בנוגע למגמת היורו..

היוונים יתקפלו ויענו לדרישות - אני ישר מזמין, היוונים יעשו פוזות ויחפשו מימון במקום אחר - נחכה.. :D

פורסם
שלום לכולם

 

אני מחפש את הסמארטפון הכי מתקדם שיש (או יהייה בחודשיים הקרובים)בשוק בלי הגבלת מחיר (סבבה, 600 דולר. מספיק?)

הדרישות:

4.3 אינצ׳ עד 5. לא יותר ורצוי כמה שיותר קרוב ל4.3

אני מעדיף של HTC (לקוח מרוצה של הone s).

 

בגדול אני מחפש שדרוג לone s שלי, ושיהייה שווה את זה.

אני לא רוצה לרדת באיכות המצלמה ורזולוציית המסך, אני רוצה לקחת מכשיר שיהייה שדרוג ששווה 600 דולר ולא משהו באותה רמה רק סתם שנת ייצור קצת יותר מתקדמת

 

תודה מראש :-)

 

שוב שלום,

אני חוזר לבקשה המקורית שלי אחרי שהצעתם את הZ3 compact חפרתי קצת בתגובות עליו ויש הרבה תלונות על זה שהמכשיר בנוי בצורה לא טובה- נכבה ומת באופן לא מוסבר, נתקע ומאתחל את עצמו ושביר באופן כללי.

 

להבהיר- מחפש טלפון אנדרואיד היי-אנד מודרני עם גודל מסך נורמלי

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אהלן לכולם

מחפש המלצה לסמארטפון חדש, עד 1500 ש"ח עם אופציה לחריגה קלה, קניה בארץ,

שיכול להכיל 2 כרטיסי סים.

הבנתי שבתחום הזה הסינים שולטים, שמעתי על וואוי (Huwaei) ועניין אותי ה P7 שלהם, אבל אשמח לשמוע עוד המלצות.

ראיתי גם שבחו"ל ה NOTE 3 NEO הוא גם בעל אפשרות ל Dual Sim , אבל משום מה במפרטים בארץ זה לא מופיע.

ברשותי כרגע נקסוס 4 ובגדול מרוצה אבל כמובן רוצה להשתדרג ברמה, חובה אנדרואיד, מצלמה טובה - חשוב מאוד לעבודה.

 

תודה חברים!

אלון.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

ה- M9 יוכרז עוד שבועיים. הדגם הנוכחי הוכרז בסוף מרץ והיה זמין מיידית אצל חברות סלולריות נבחרות, בשוק התחיל להיות זמין ללא חוזה משהו כמו שלושה שבועות אחרי.

מתי יהיה ניתן לקנות באמאזון, האם בכלל ישלחו לארץ - והאם יהיה משתלם, כמו שאומרים, אללהו אכבר.

פורסם

מצטרף ליובק - ה-Moto G 2014 יעשה את העבודה, ובתקביצך תוכל לרכוש שניים (מאמאזון צרפת).

שים לב שבחלק מהמכשירים הסיניים הסים המשני תומך בדור השני בלבד (ויש לא מעט מכשירים סיניים שכלל אינם תומכים בדור השלישי, או תומכים בגרסה סינית שלא פועלת בארץ). היה זהיר מאד בבחירתך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה פחות מפריע לי , כי בקו של העבודה לא קריטי שיהיה דור שני בלבד.

חוץ מזה, יש בעיה קטנה עם המפרטים.

ה Note 3 Neo מאוד קסם לי, במפרט בחו"ל נראה שהוא DUAL SIM אבל בארץ מופיע שלא.

כנ"ל המוטו G 2GEN אגב.

מישהו יודע לגבי הנוט?

ולא מתכוון לקנות שום דבר מאיבאי, אמאזון וכו'. קניה בארץ...

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

המוטו G 2014 קולט שני כרטיסי סים. יודע זאת כיון שיש לי (בעצם לאשתי) כזה, אם כי משתמשים רק בקו אחד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...