Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב בסופו של דבר רכשתי נקסוס 5 32G בצבע שחור,שנתיים אחריות מKSP אילת.

גיליתי שיש לי דוד מאילת שמגיע היום לצפון אז השתמשתי בהזדמנות.

1818 ש''ח סה''כ.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

תתחדש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שלום לכולם

 

אני מחפש את הסמארטפון הכי מתקדם שיש (או יהייה בחודשיים הקרובים)בשוק בלי הגבלת מחיר (סבבה, 600 דולר. מספיק?)

הדרישות:

4.3 אינצ׳ עד 5. לא יותר ורצוי כמה שיותר קרוב ל4.3

אני מעדיף של HTC (לקוח מרוצה של הone s).

 

בגדול אני מחפש שדרוג לone s שלי, ושיהייה שווה את זה.

אני לא רוצה לרדת באיכות המצלמה ורזולוציית המסך, אני רוצה לקחת מכשיר שיהייה שדרוג ששווה 600 דולר ולא משהו באותה רמה רק סתם שנת ייצור קצת יותר מתקדמת

 

תודה מראש :-)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

z3 compact

 

בגלל הקוטן.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

של סוני? המכשירים שלהם לא מלאים בבאגים? (מזמן לא התעניינתי בתחום בגלל מבסוטיות ייתר מהקיים)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)
טוב בסופו של דבר רכשתי נקסוס 5 32G בצבע שחור,שנתיים אחריות מKSP אילת.

גיליתי שיש לי דוד מאילת שמגיע היום לצפון אז השתמשתי בהזדמנות.

1818 ש''ח סה''כ.

 

גדול.

זול יותר מארה"ב.

התחדש :) מכשיר גדול.

 

רק לא הבנתי איך באילת יש הבדל של יותר מ25%. זה כבר מעבר למע"מ.

בכל KSP אחרת הוא נמכר ב2485. מישהו יודע להסביר?

[אני שואל כי אני מתלבט גם].

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
של סוני? המכשירים שלהם לא מלאים בבאגים? (מזמן לא התעניינתי בתחום בגלל מבסוטיות ייתר מהקיים)

תתעדכן. הם מהמכשירים הטובים, החלקים והיציבים ביותר שיש בשוק (האנדרואיד שלהם די נקי משטויות).

 

הגלקסי 5 בדיחה עצובה מבחינת הלאגים וכו' לידם.

 

החיסרון היחיד שיש לי לומר עליהם, זה השבירות שלהם (הם טוענים שהשבירות הייתה אופיינית לסדרת ייצור מסויימת ושהם פתרו את העניין). בכל מקרה, אל תעז ללכת בלי בגן מסך איכותי מזכוכית/ פילם איכותי (לא כאלה של 3 בדולר, אלא אלה שבאמת מגנים ומהביוקר), וכנ"ל לפחות מדבקת גב איכותית.

 

זה אני אומר מנסיון כואב.

 

אבל מצד שני, לממשק של HTC אין הרבה מתחרים.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
גדול.

זול יותר מארה"ב.

התחדש :) מכשיר גדול.

 

 

רק לא הבנתי איך באילת יש הבדל של יותר מ25%. זה כבר מעבר למע"מ.

בכל KSP אחרת הוא נמכר ב2485. מישהו יודע להסביר?

[אני שואל כי אני מתלבט גם].

 

אכן המחיר הרגיל באשראי הוא 2145.

מחיר אילת באשראי 1818.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

חשבתי דיברת על ה-G3 וכבר תכננתי לרכוש אחד לאחותי הקטנה. עכשיו קראתי שוב וראיתי שזה הנקסוס.

יצאתי חומוס :)

בכל מקרה התחדש. יצא ממש מגניב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
תתעדכן. הם מהמכשירים הטובים, החלקים והיציבים ביותר שיש בשוק (האנדרואיד שלהם די נקי משטויות).

 

הגלקסי 5 בדיחה עצובה מבחינת הלאגים וכו' לידם.

 

החיסרון היחיד שיש לי לומר עליהם, זה השבירות שלהם (הם טוענים שהשבירות הייתה אופיינית לסדרת ייצור מסויימת ושהם פתרו את העניין). בכל מקרה, אל תעז ללכת בלי בגן מסך איכותי מזכוכית/ פילם איכותי (לא כאלה של 3 בדולר, אלא אלה שבאמת מגנים ומהביוקר), וכנ"ל לפחות מדבקת גב איכותית.

 

זה אני אומר מנסיון כואב.

 

אבל מצד שני, לממשק של HTC אין הרבה מתחרים.

קיצר, אני לא אהיה שמח עם מכשיר ידידותי ועמיד כמו הhtc :-(

אני כבר שנה בלי מגן מסך ועם קייס הכי פשוט שיש, בלי שריטות ובלי שברים

 

הצעות נוספות?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

מחפש מכשיר איכותי מחברה טובה

לצורך גלישה באינטרנט ווצאפ מצלמה ו GPS

התקציב עד 800.

לא מעוניין ביד 2

הצעות?

 

תודה רבה8)

פורסם

תוסיף 100 שקל ותזמין moto g חדש מאמאזון צרפת

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...