Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קטנה?

מישהו השווה בין מס' מכשירי MOTO G2 החדש?

אני שואל כי עכשיו שמתי לב שיש הבדל גדול בין הפאנלים בין שני המכשירים של הורי, הם ניקנו בהפרש של חודש והמסכים כולל הדיגיטייזר שונים מאוד, במכשיר הראשון הטיגיטייזר בקושי ניראה שהמסך מכובה ומסתכלים מתחת לאור אבל הקונטרס יחסית עלוב והצבעים קצת חיוורים, במכשיר השני החדש יותר המטריצה של הדיגיטייזר ממש בולטת לעין כמו במכשירים סינים זולים מאוד אבל המסך בעל צבעים חיים/זוהרים יותר עם קונטרסט גדול יותר, החיסרון שלו הוא שכניראה הפיקסלים בסידור שונה כי אני רואה את ההפרדה ביניהם בעוד שבמכשיר הראשון קשה מאוד להבחין בהפרדת הפיקסלים.

 

בנוסף הרווח בין הזכוכית למיסגרת דיי מעצבן כי אחרי פחות מחודשיים שימוש הם אספו הרבה חמץ לפסח :-).

 

נ.ב- בשניהם עדיין לא הגיע העידכון של הלוליפופ :-( (גירסת הדואל סים).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני רק יכול להגיד לך שה-Moto G (דור ראשון) קיבל עדכון ללוליפופ (מה שיש במשפחה זה גרסת Google Play).

עכשיו אני מחכה שיצא העדכון בינואר ל-OPO :)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אני עדיין מחכה לסוכריה לשני מוטו G (דור ראשון ודור שני).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לבעלי הmx4 מישהו יכול לתת סקירה קצרה על המכשיר וחוות דעת אישית. האם אתם ממליצים עליו כסמארטפון לשימושים בסיסיים, צילום, אינטרנט?

פורסם (נערך)
לבעלי הmx4 מישהו יכול לתת סקירה קצרה על המכשיר וחוות דעת אישית. האם אתם ממליצים עליו כסמארטפון לשימושים בסיסיים, צילום, אינטרנט?

 

הייתי מציע לך להכנס לפורומים של meizufans ולקרוא חוות דעת של משתמשים, להערכתי יש פה רק בחור אחד עם MX4

עריכה אחרונה על ידי sh33p
פורסם

ממשיך בהתלבטויות...

הדרישות הן כאלה:

א. סוללה חזקה - שתתקן לי את החוויה שאני עובר כיום עם הS2.

ב. אמינות - מתוכנן להשאר אצלי לשנתיים-שלוש הקרובות, ולכן חשוב שאני אקנה מכשיר חף מבעיות ככל האפשר.

כל השאר פחות חשוב, אבל מן הסתם - ככל שהמצלמה, ספיקר, מסך יהיו יותר טובים - אני אשמח.

עד עכשיו חשבתי על הLG G2 והG3.

את הG2 יש באפשרותי לרכוש בכ-1100 משומש, והG3 בכ2150 מאייבורי אילת.

האם המכשירים יענו לי על הצרכים? האם יש להם מחלות אופייניות?

האם מומלצים בכללי? מה אתם הייתם בוחרים?

פורסם

אני בדיוק רכשתי xperia z2 במבצע שהיה ב- black friday,

הוא (או מחליפו) נראים לי גם אופציות טובות שכדאי לבדוק.

הייתי אומר לך מה דעתי עליו אבל הוא תקוע במכס :\ .

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

למיטב ידיעתי בנושא יש איזה מחלה כלשהי ל-G2 בנושא ה-GPS

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני עם הg2 כבר שנה שלמה, בדיוק מתחילת ינואר שעבר. שום בעיה עם gps

גם לא לאבא שלי שעם g2 ולאחי עם g3 אין בעיות.

לדגם הg2 מיני באמת ראיתי שיש בעיות, במו עיניי.

 

ל2 בעבודה יש גם g2 ועוד אחת עם g3, לא שמעתי מהם תלונות בנושא, אבדוק איתם.

אצלי ואצל המשפחה שלי בוודאות

אין בעיות.

אולי סתם שמועה

פורסם
עניין אינדיווידואלי לכול אחד.

מי שחשוב לו עמידות במים, ילך על ה-Z3

מי שחשוב לו מסך סופר חד ילך על ה-G3

ומי שחשוב לו איכות רמקולים אז ילך על ה-M8.

 

לי באופן אישי, עמידות במים לא עושה את זה,אני לא יכול להבדיל בין מסך 1080P ו-2K, ואני אוהב לשמוע מוזיקה בספיקר בזמן העבודה.

אני הייתי בוחר ב-M8.

אמנם המפרט עדיין שמועה וייקח חודשיים שלושה אבל נראה לי זה בול מה שאני צריך, לא?

 

HTC One (M9)

פורסם

תודה על החוו''ד של הLG.

עכשיו נותרתי עם שאלה אחת:

G2=1600₪

G3=2100₪

מה עדיף לקנות? יש תקציב לשניהם, אבל מחפש את היחס תמורה-תקציב הכי טוב, ומכשיר שישרת אותי שנתיים-שלוש עם סוללה טובה.

פורסם
תודה על החוו''ד של הLG.

עכשיו נותרתי עם שאלה אחת:

G2=1600₪

G3=2100₪

מה עדיף לקנות? יש תקציב לשניהם, אבל מחפש את היחס תמורה-תקציב הכי טוב, ומכשיר שישרת אותי שנתיים-שלוש עם סוללה טובה.

הG3 כולל חריץ להרחבת זיכרון והסוללה שלו נשלפת. בנוסף, המסך שלו איכותי וגדול יותר. לחלק מהאנשים זה שווה לא מעט.

פורסם

זמן החפירה הגיע..

 

אז יש לי SGS3 בדיוק שנתיים ממחר ובסה"כ מכשיר טוב ומרוצה ממנו למעט :

1) רק 1GB זכרון - מה שאומר 830MB שמתוכם דרך קבע תפוסים 500 לפחות..מאט את המכשיר דרסטית ובכלל תגובות לפעולות לא ממש מהירות,בלשון המעטה.

2) בטריה שלא מחזיקה יותר מדי - 2100MAH כאמור,מספיקה נסיעה של שעה עם וייז (ללא ניווט) וכבר הלכו עשרות אחוזים נכבדים..

 

חבר מהעבודה רוצה לרכוש את המכשיר,ממש מנדנד..

מציע 600ש"ח (כשחדש עולה 1000),כמה שלא שכנעתי אותו לא יורד הבחור :|

מצד אחד זה נחמד,למכור ולקנות חדש (SGS5,או LG G3..משהו בסגנון)

מצד שני לא בא לי כל כך לשדרג (הבעיות מלמעלה אמנם בעיות,אבל לא ממש קריטי\חיים ומוות..אפשר להסתדר)

 

מה גם שלמכור לחברים\מכרים מהעבודה זה לא נעים\מומלץ בלשון המעטה,כשבעתיד תהיה תקלה כלשהי..(אם מכרתי או קניתי ממישהו ביד2,מבחינתי זו בעיה שלי ולאחר הרכישה\מכירה אין יותר תקשורת..)

 

אז מה מכובדיי חושבים? למכור,למשוך קצת מזומנין ולהתחדש? או להשאר ולסחוב עוד שנה ככה ואז לשדרג?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...