Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לשקול להסיר גם את האפליקציות של פנגו ורכבת ישראל, אם מותקנות.

 

עשיתי לפי הצעתך - פנגו הוסר.

התוצאות - פתאום הבטריה הרבה יותר חזקה.

שפנגו יחפשו אותי באדום-לבן...

פורסם

אצלי אגב אחרי השדרוג ל5.0.1 וואצאפ נהיה רעב, 38% מתצרוכת הסוללה היומית הולכת עליו.

פנגו לא השתנה, מתחת לאחוז בודד.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
איך אתה בודק? באמצעות אפליקציה חיצונית?

 

באמצעות המונה המובנה, system -> battery

 

יש חשש שהוא לא מדויק?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כנראה שנפלתי על מכשיר לא טוב (מוטו ג'י החדש) היו בעיות בקריאת הסים, ביום שהייתי גולש הרבה הבטרייה נגמרה אחרי 6 שעות, והחלק התחתון של המסך היה כל כך רגיש שבזמן החלקה על המסך זה היה נראה כאילו אני לוחץ בעוצמה ומשאיר סימן על המסך.

שלחתי אותו היום לתיקון, עבר חודש מהקנייה. מקווה שישלחו לי חדש ולא יפרקו לי חצי טלפון.

פורסם

HTC M7 - אנדרויד 4.4.3 יש סיבה ש GOOGLE PLAY SERVICES לוקחת 18%?

 

נ.ב - אפליקציית ה PANGO כנראה כל כך לא מתוכנתת היטב שהיא תמיד עובדת ברקע לא משנה באיזה מכשיר שנתקלתי בו, בכל פעם אני מפעיל אותו ואז מכבה דרך האפליקציות - פשוט עושה DISABLE. לפעמים זה מעצבן לחלוטין שכחתי פעם אחת דלוקה והיא אכלה לי 50% סוללה בשעתיים.

Opel Adam S 2017

פורסם

הזמנתי MOTO G2 מ-handtec, ונאלצתי לשלם עליו מס+מע"מ.

אני הייתי בטוח שזה מסתכם ב-34%, אבל עם כל מיני עמלות של הדואר זה יצא מעל 50%!

השאלה שלי היא האם יש דרך כלשהי להצהיר וזה סוג של קנס על זה שלא הצהרתי?

או שזה תשלום סטנדרטי ובפועל המסים על הסלולר הם לא באמת 34%, אלה מעל?

פורסם

כמה פעמים נכתב כאן שיש להזמין מאמאזון בצרפת? כיון שאמאזון חברה מסודרת המחיר ידוע מראש ואין הימור על המיסים, ואם התמזל מזלך כפי שקרה כאן לכמה אנשים המחיר הסופי סביב 750 ש"ח.

קרוב לודאי שאת אותם 50% שילמת כשכר לימוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לקחתי בחשבון את המיסים, רק לא לקחתי בחשבון שהם ייצאו מעל חצי מהעלות.

ההזמנה דרך הנדטק יותר ידידותית ואפשר לשלם דרך פייפל. אבל כן, בדיעבד היה עדיף "להתפשר" על זה.

פורסם

איך גורמים לגלקסי S1 להתפגר?

לאשתי יש s1 ועד לפני 3-4 חודשים הוא שירת אותה נאמנה. פתאום החל להיתקע : מסרב להתקשר,שולח לבד מסרונים בקיצור התקלקל.

מכיוון שלמכשיר יש ביטוח (ולמען הקיצור) הייתי בפלאפון כבר 9 פעמים לתקן את המכשיר כשבכל פעם "משדרגים" לי גירסא ...

המכשיר כמעט ללא אפליקציות (וואטסאפ ועוד שטות לתינוקות) וכמובן שממשיך להיתקע.

יש איזה וירוס זדוני או אפליקצייה מחורבנת שיכולה להעביר את המכשיר לעולם שכולו מיחזור?

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

עדיף לנסות קודם לנקות לוגים ושאר יצורים.

 

ניתן לנסות לבצע גם Factory Reset.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
איך גורמים לגלקסי S1 להתפגר?

לאשתי יש s1 ועד לפני 3-4 חודשים הוא שירת אותה נאמנה. פתאום החל להיתקע : מסרב להתקשר,שולח לבד מסרונים בקיצור התקלקל.

מכיוון שלמכשיר יש ביטוח (ולמען הקיצור) הייתי בפלאפון כבר 9 פעמים לתקן את המכשיר כשבכל פעם "משדרגים" לי גירסא ...

המכשיר כמעט ללא אפליקציות (וואטסאפ ועוד שטות לתינוקות) וכמובן שממשיך להיתקע.

יש איזה וירוס זדוני או אפליקצייה מחורבנת שיכולה להעביר את המכשיר לעולם שכולו מיחזור?

 

היום בדיוק עברתי ל-OPO אחרי קצת יותר מ-3 וחצי שנים עם ה-S1. הוא לא מתייאש בקלות ;)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...