Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן, מבחינת שימוש זה לא יום אופייני מאוד, הייתי מאוד עמוסה ולא "ישבתי" הרבה על הטלפון.

בממוצע אני כנראה סביב 19-20 שעות עד לצורך בהטענה (פחות מ-20 אחוז סוללה), אבל לרוב יוצא לי להטעין קצת במהלך היום גם ללא צורך ממשי, למשל בזמן נהיגה ברכב, ואז הספירה של הסוללה לא רלוונטית.

 

בכל אופן, מכל המכשירים החכמים שהיו לי, זה המכשיר הראשון שאני לוקחת בלב שקט ליום של 12 שעות מחוץ לבית בלי בכלל לוודא שיש עליי סוללה ניידת או מטען.

חברה שעברה אליו מגלקסי 2 בכלל מרגישה שהיא יצאה מעבדות לחירות...

 

מה שכן, בתחושה שלי, גרסה 4.3 שבאה עליו במקור היתה יעילה יותר במעט מ4.4 הנוכחית מבחינת מהירות וסוללה (תחושת בטן בלבד, בהחלט ייתכן שאופי השימוש שלי השתנה מעט גם כן), ולאור כמה ביקורות ראשונות שקראתי ברשת, אני קצת חוששת לשדרג לגרסה 5 לכשתגיע. יש לי נסיון לא מוצלח עם מכשירי ביניים שקיבלו שדרוגי גרסה מעבר ליכולותיהם הצנועות, ומקווה רק שאתבדה.

 

אגב, מדוזה, בגלל השיטוט והכתיבה בפורום אני כבר עם 3 שעות מסך :) 32% סוללה אחרי 26 שעות, והיא הולכת להתחבר עוד מעט לטעינה מלאה לקראת מחר.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

אני דווקא מבסוט, ה5.0.1 עשה לו רק טוב, למעט כמה אפליקציות בודדות שלא רוצות לעלות עם ART, אבל זה ייפתר בשלב כזה או אחר אני מניח.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יש לי GPe, עודכן אתמול, אחלה של דבר :)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

נעלמה לה ההודעה שכתבתי.

 

אני עדיין מחכה לסוכריה בשביל ה-G שלי וה-G2014 של אשתי.

 

שני בנים שלי קיבלו לפני כ-10 ימים את הלוליפופ לנקסוס 4 שלהם, בינתיים לא שמעתי תלונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חברים, אני נמצא לפני קניית סמארטפון אשר אמור להחליף את הS2 המזדקן שלי (נקנה באוגוסט 2011. בן 3 וחצי שנים כבר).

התקציב הוא כ1700 ש"ח, כאשר הדרישה העיקרית היא סוללה חזקה. עם הגלקסי 2 הייתי עוד איכשהו מצליח לשרוד, בזכות מטען סוללות ו3 סוללות ספייר שהיו מתחלפות ברוטציה במכשיר. להבנתי, כיום אין הרבה מכשירים טובים עם סוללה נשלפת, ועל כן הצטיידתי כבר בXIAOMI 10400 MAH, ועוד סוללה נטענת של 6000 MAH.

מעבר לכך, אין דרישות מיוחדות. יהיה נחמד אם המסך יהיה איכותי ובהיר, והמצלמה תהיה טובה.

חשבתי עד כאן על 2 מכשירים:

LG G2

NEXUS 5

והבנתי שלכל אחד מהם יש דגמים שונים. האם יש הבדל מהותי? הבדלי מחירים?

 

האם אני בכיוון?

מעבר לכך, אין לי בעיה לקנות מכשיר משומש, אבל זו האופציה השניה, מכיוון שאין לי זמן להתעסק במציאת מכשיר, נסיעות ובדיקות וכו'.

אולי בכלל MOTO G הוא הכיוון?

או איזה ONE PLUS ONE? אני כבר מבולבל מרוב המכשירים שיש בשוק ולצערי אין לי יותר מדי זמן לעקוב אחר כל החידושים.

פורסם

לדעתי, בתקציב הזה תלך על ה-OPO או מיזו MX4.

בכל מקרה, אם הסוללה זה משהו שמאוד חשוב לך, הנקסוס 5 צריך לרדת מהרשימה.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם (נערך)

איך משיגים 1+1 בדרך הפשוטה והזולה ביותר? זה התעסקות עם הזמנות, שילוח דרך אחת החברות תיווך, הצהרות מכס וכו', לא?

מיזו MX4 - יותר טוב מהG2 שמגיע בערך באותו המחיר? העובדה שהוא סיני לא מרתיעה לעומת שם בינ"ל מוכר כמו LG?

עריכה אחרונה על ידי Step

פורסם

השוואה של נתונים:

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5543&idPhone2=6627

 

באג נותנים עליו שנתיים אחריות (למרות שאני לא יודע מה האחריות כוללת).

לגבי עניין הסינים - כל אחד שיעשה את השיקול שלו. אני באופן אישי לא נרתע מזה, אבל יש הרבה שכן.

 

את ה-OPO אני באופן אישי הזמנתי לאירופה ב-Black Friday, ומישהו הביא לי את זה לארץ. יש הרבה שהזמינו אותו דרך Shipito ולא שלמו מכס, ויש כאלה שכן שלמו מכס (משתמשים במשלוח רגיל ומקווים לטוב).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם (נערך)
חברים, אני נמצא לפני קניית סמארטפון אשר אמור להחליף את הS2 המזדקן שלי (נקנה באוגוסט 2011. בן 3 וחצי שנים כבר).

התקציב הוא כ1700 ש"ח, כאשר הדרישה העיקרית היא סוללה חזקה. עם הגלקסי 2 הייתי עוד איכשהו מצליח לשרוד, בזכות מטען סוללות ו3 סוללות ספייר שהיו מתחלפות ברוטציה במכשיר. להבנתי, כיום אין הרבה מכשירים טובים עם סוללה נשלפת, ועל כן הצטיידתי כבר בXIAOMI 10400 MAH, ועוד סוללה נטענת של 6000 MAH.

מעבר לכך, אין דרישות מיוחדות. יהיה נחמד אם המסך יהיה איכותי ובהיר, והמצלמה תהיה טובה.

חשבתי עד כאן על 2 מכשירים:

LG G2

NEXUS 5

והבנתי שלכל אחד מהם יש דגמים שונים. האם יש הבדל מהותי? הבדלי מחירים?

 

האם אני בכיוון?

מעבר לכך, אין לי בעיה לקנות מכשיר משומש, אבל זו האופציה השניה, מכיוון שאין לי זמן להתעסק במציאת מכשיר, נסיעות ובדיקות וכו'.

אולי בכלל MOTO G הוא הכיוון?

או איזה ONE PLUS ONE? אני כבר מבולבל מרוב המכשירים שיש בשוק ולצערי אין לי יותר מדי זמן לעקוב אחר כל החידושים.

 

אין כרגע מייזו במלאי והמשלוח הקרוב כולו מוזמן, המשלוח שאחריו יגיע כנראה לקראת סוף החודש. לשים לב שפה ושם יש כמה באגים בסקין שלהם לאנדרואיד. ולדעתי הוא מתאים רק למי שעובר אליו מאייפון, כי העדר כפתור back וכל העיצוב של התפריטים מזכיר מאוד את האייפון. לי זה לא היה נוח.

 

ל G2 יש סוללה יותר טובה מהנקסוס (בהרבה).

 

אני גם הייתי עם ה S2 כמעט 3 שנים. מאוד אהבתי אותו ולא הייתי מחליף אם הוא לא היה עושה לי בעיות עם ה GPS. בהתחלה החלפתי ל G2 שגם עשה קצת בעיות עם ה GPS. והכפתורים בגב המכשיר לא היו לי נוחים. אחרי זה החלפתי לאייפון 6, סבלתי מכל רגע איתו, הוא מאוד גדול והיה לי מאוד קשה להסתדר עם ה IOS וה ITUNES. עכשיו אני עם גלקסי אלפא. מבחינתי הוא מושלם, גם מהיר מאוד גם הגודל אופטימלי (מאוד היה חשוב לי שהטלפון לא יהיה יותר גדול מה S2), החיסרון הכי מהותי שלו זה הסוללה, הקיבולת לא מרשימה אבל אצלי הוא מחזיק זמן יותר טוב מהאייפון.

עריכה אחרונה על ידי `Infinity

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

הבנתי. הרבה בעיות נוצרות מכל הבלגן הזה.

ASUS - הדגם 5' בעל סוללת 2100 MAH, כנראה לא תתקרב לרמה של המתחרים בעלי ה3000+ (G2, MX4). כנ"ל גם האלפא, שלפי זאפ בכלל עולה 2.5K, שזה WAY OUT מהתקציב שלי. לגבי אייפון שהוזכר כד"א, אני בכלל לא מתקרב...

אם כך אני נשאר עם:

G2 - מכשיר קצת ישן עם כפתורים הזויים, בעיות GPS (?) וסוללה חזקה.

MX4 - כרגע לא במלאי אבל בעל סוללה ומצלמה מעולות, מערכת הפעלה בעייתית.

1+1 - לא במלאי בדגם הבכיר, התעסקות עם הזמנות מחו"ל בשביל לקבל מחיר סביר.

עוד דברים שאני מפספס? דגמים שכדאי להסתכל לכיוונם? המלצות+עצות על אחד מה3?

פורסם

תוכל להסביר מה בעייתי במערכת ההפעלה של מיזו?

×
×
  • תוכן חדש...