Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון לגבי ה-LG G2 החדש אחרי שסידרתי את כל הדברים:

מ-8:00 בבוקר ועד 11:00 בבוקר למחרת נשאר 37% סוללה.

השימוש שלי הוא בעיקר ווצאפ ופייסבוק במשך כל היום.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
מה הכוונה באנדרואיד נקי? דרך אגב, קיבלתי את המוטו ג'י החדש, לפני ההזמנה קצת חששתי מהגודל מכיוון שעד עכשיו השתמשתי בגלקסי 1 אבל הוא נוח ולא מגושם יותר מדי

"אנדרואיד נקי" הוא אנדרואיד בלי כל התוספות שמוכנסות על ידי היצרנים השונים. אם תסתכל על הממשק של מכשיר אנדרואיד "נקי" לא ועל הממשק של, נניח, גלאקסי כלשהו - הם יראו שונים לחלוטין, במיוחד במסכים שאינם מסך הפתיחה. התוספות שמכניסים היצרנים השונים - ואינן ניתנות להסרה - מעמיסות על המכשיר ופוגמות בתפקודו. כמובן שיש מי שמוצא רכיבים כאלה ואחרים שימושיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לצורך ההשוואה ROM של גלקסי 4 שוקל פי 3 וקצת מrom של מוטו ג'י.

שתבינו כמה bloat יש שם..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הישראלים רכשו 730 אלף סמארטפונים בשלושה חודשים

"סך הכל, נמכרו בישראל כמעט שלושת רבעי מיליון סמארטפונים ברבעון השלישי של 2014 - 732 אלף מכשירים ליתר דיוק. מדובר בעלייה של 18% בהשוואה מכירות המסארטפונים ברבעון השלישי של 2013 - שבו נמכרו 621 אלף מכשירים."

 

 

 

ואוו. המספרים האלה פשוט מטורפים... :shock:

סמסונג ואפל בראש הטבלה, ואנשים בוכים על מילקי.

 

נ.ב - מעניין מה קורה עם כל המכשירים ה"ישנים".

פורסם

הושבתו/עברו לילדים או אחיינים (או הורים)/פורסמו ביד2/נזרקו למגירה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ישנו רק פלאפון אחד שנמצא מעל כולם וזה ה- DROID TURBO אף פעם לא חשבתי לעבור לאנדרואיד אבל הדבר הזה פשוט מדהים(רק שכרגע הוא לא יושק באירופה אז רק קניה בארה"ב:

 

8)
פורסם

חוץ ממסך וסוללה הוא זהה לנקסוס 6

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
חוץ ממסך וסוללה הוא זהה לנקסוס 6

אה אוקי, אז חוץ משני הדברים החשובים המרכזיים בפלאפון הם ממש זהים :)

כי אני ממש נהנה להגיע הבייתה על 10% סוללה אחרי יום עבודה.

8)
פורסם

מדובר ב ZTE NUBIA Z7MINI, מה אני אגיד לכם... מכשיר מדהים במחיר המצחיק שלו(~270$ לפני מסים), הפוקוס הידני הוא פשוט מדהים לדעתי!, זה הסוף לתמונות ללא פוקוס בצילומי ערב/עולם וכו', מצלם מהר והכל חד ויפה, אפילו יש DOF שצובע את איזורי הפוקוס באדום+ עוד המון שטויות של הגדרות המצלמה :-).

 

מה עם סקירה?! ;-)

פורסם
וגודל המכשיר, אינפרא אדום, גרסאת BT, מצלמה נחותה משמעותית בנקסוס 6, תדרי עבודה...

המכשיר גם בלעדי לרשת verizon, אז סביר להניח שלא יעבוד בישראל גם אם מישהו יביא אותו באופן פרטי (ורייזון היא רשת CDMA, כמו פלאפון עד לפני כמה שנים, התקן הזה משום מה פופולארי בחלק מהמדינות).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

התלבטות אחרונה בהחלט:

 

ראיתי היום את גרסת לוליפופ על נקסוס 5 והתאהבתי לגמרי.

 

אז עכשיו ההתלבטות היא בין נקסוס 5(שכבר היה לי ומאוד אהבתי) לבין המוטו ג'י 2014. אחד ב-1700 והשני 1000.

 

אני מעוניין לחסוך בכסף, אבל מעוניין שהמצלמה תהיה סבירה(של המוטו ג'י הראשון היא לא הייתה סבירה), וכך גם שהמהירות בדברים הבסיסיים(אינטרנט, הודעות, חייגן) תהיה טובה גם כן.

 

על מה כדאי ללכת?

פורסם

לפי gsmarena המכשיר דווקא אמור להתאים לישראל. השאלה היא האם ניתן להשיגו sim free.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
התלבטות אחרונה בהחלט:

 

ראיתי היום את גרסת לוליפופ על נקסוס 5 והתאהבתי לגמרי.

 

אז עכשיו ההתלבטות היא בין נקסוס 5(שכבר היה לי ומאוד אהבתי) לבין המוטו ג'י 2014. אחד ב-1700 והשני 1000.

 

אני מעוניין לחסוך בכסף, אבל מעוניין שהמצלמה תהיה סבירה(של המוטו ג'י הראשון היא לא הייתה סבירה), וכך גם שהמהירות בדברים הבסיסיים(אינטרנט, הודעות, חייגן) תהיה טובה גם כן.

 

על מה כדאי ללכת?

יש לי את שניהם, הנקסוס מהיר יותר,אבל לא בצורה שווה 700 שקל תוספת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ואיך מבחינת שאר הפרמטרים כמו איכות שמע? איכות ספיקר(בזמן שיחה. בזמן ניגון מוזיקה זה פחות מעניין)?

 

האם ההבדל בצפיפות הפיקסלים מפריעה ?

 

כמו כן, עד כמה ההבדל דרמטי מבחינת איכות הצילום?

×
×
  • תוכן חדש...