Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בגדול זה תלוי בצרכים\ ברצון. אני התנסיתי בו מעט באחת החנויות, מאוד מרשים, זריז, העט רגיש משמעותית מזה של ה- Note II שהיה לי.

מניסיון עם נוט 2, שבועיים אחרי הרכישה, העט נכנס למקום שלו, ולא יצא משם מאז, אין לזה ממש שימוש. לא ממש יודע לגבי נוט 4, אבל מהתנסות שלי עם נוט 3, יש מעט מאוד התקדמות מאז נוט 2. גם אם יש הבדל בביצועים, סמסונג גם ידאגו לחנוק אותו עם ה-BLOATWARE שהם דחפו למכשיר.

שכחתם שזה קודם כל פאקינג טלפון.

נסה לעבור מהסמארטפון שלך לנוקיה 102 (כזה שהוא אך ורק פאקינג טלפון, מקסימום SMS ופנס), ותראה כמה חסרים לך waze, whatsapp, viber, tapatalk, torque, google chrome, youtube ועוד

 

סמארטפון זה לא רק משחק פיצוץ סוכריות וסלפי כל חצי דקה.

 

אגב הנוט הראשון הוא לדעתי מכשיר לא מוצלח. צ'יפסט של S2, שסוחב בלי בעיה רזולוציית מסך של S2, מתקשה מאוד לתפעל מסך עם 1280X800, במיוחד בגירסת 4.1.2, שמעמיסה עוד יותר על המאיץ גראפי, מה שמתבטא בתקיעות, קריסות וצריכת חשמל מופרזת. נוט 2 זה כבר סיפור אחר לגמרי, שם עשו התאמה הרבה יותר מוצלחת בין רכיבי המכשיר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ממש לא, זה בסדר גמור, הלב נוטה האמת לg3, אבל אני מפחד שהסוללה לא טובה מספיד לנתונים המפלצתיים שלו, אצל הנוט הרזולוציה יותר נמוכה וסוללה מעט חזקה יותר, מה שלדעתי מביא לחיי סוללה טובים יותר, לא כך? אם כי המסך טיפה יותר גדול. מה דעתכם?

 

קודם כל, בסמסונג ניתן להחליף סוללה?

אם כן, זה פתרון.

 

אם אתה חושש מהסוללה של ה-G3, קנה G2.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בשניהם הסוללה נשלפת גם ב-Note3 וגם ב-G3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
ממש לא, זה בסדר גמור, הלב נוטה האמת לg3, אבל אני מפחד שהסוללה לא טובה מספיד לנתונים המפלצתיים שלו, אצל הנוט הרזולוציה יותר נמוכה וסוללה מעט חזקה יותר, מה שלדעתי מביא לחיי סוללה טובים יותר, לא כך? אם כי המסך טיפה יותר גדול. מה דעתכם?

 

כבעל ניסיון של שנתיים עם NOTE 2 והשבוע החלפתי לNOTE 4 (לפני כן הייתי רק עם אייפונים - 1,3GS ו- 4) אלו הנקודות שלי:

 

* העט שימושי מאוד (לפחות עבורי) - החל מפתקים קטנים שצריך לרשום ביום יום ועד להשתמש בו ככלי ניהולי (במסגרת תפקידי).

* כל היום אני מתעסק עם המכשיר, החל משעה 7 בבוקר, ובשעה 12 בלילה אני על 20% סוללה. לצורך ההשוואה עם האייפונים וגלקסי S3/4 למשל - בשימוש כמו שלי הייתי צריך להטעין לפחות פעמיים ביום את המכשירים הללו.

* מבחינת גודל - אי אפשר לחזור אחורה. המון חברים שלי עברו לסדרת נוט, מאייפון/נקסוס וכו', והיום כל פלאפון נראה להם ככלי מזערי לעומת שלהם.

* לא משתמש יותר במחשב בבית (מלבד צפייה בסרטים - חיבור למסך ה-LED שלי).

* כבעל מסך LED של סמסונג - החיים יפים מבחינת סנכרון. רוצה לומר, שכשאני צופה ביוטיוב במכשיר שלי/שומע שיר/רואה סרטון/רואה תמונות - אני יכול לראות ולשמוע את כל זה דרך הטלוויזיה.

* הנוט 2 שהיה לי עד לפני כמה ימים נתן בראש. לא נתקע, התמודד יפה מאוד עם עומסים ועם המון יישומים פתוחים. הנוט 4 - אותו דבר.

* הנוט 4 לא "הביא" איתו בשורה גדולה עבורי כפי שהנוט 2 עשה (החלפתי מאייפון לנוט). אבל עדיין, אני מאושר מהצעצוע החדש.

* הגודל שלו הוא יתרון (לא הולך עם דגמחים ותיקים. ג'ינסים בד"כ) - פשוט כיף לקרוא בדפדפן כמו שצריך / לראות סרטונים.

 

 

כל זה היתרונות עבורי.

 

מבחינת חסרונות:

 

* הנוט 2 היה יחסית עדין לעומת האייפון ואולי לעומת מכשירים אחרים (למען האמת, עם האייפון הייתי מסתובב עם מגן, עם הנוט לא).

* הנוט 4 נראה קצת יותר "אגרסיבי" לטעמי.

* אחריות - סמסונג (סאני) לא ידועה בשירות טוב. למעשה ישנם המון תלונות עליהם (לא יודע אם בצדק או שלא). קח את זה בחשבון.

 

 

כמובן שיש עוד המון נקודות. אם אתה רוצה "לשאוב" עוד פרטים, כנס ליוטיוב ותרשום G3 VS NOTE 4. יהיו המון השוואות שיעזרו לך.

 

ניב

לא חותם

פורסם
בשניהם הסוללה נשלפת גם ב-Note3 וגם ב-G3

 

אם ככה אין בעיה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כבעל ניסיון של שנתיים עם NOTE 2 והשבוע החלפתי לNOTE 4 (לפני כן הייתי רק עם אייפונים - 1,3GS ו- 4) אלו הנקודות שלי:

 

* העט שימושי מאוד (לפחות עבורי) - החל מפתקים קטנים שצריך לרשום ביום יום ועד להשתמש בו ככלי ניהולי (במסגרת תפקידי).

* כל היום אני מתעסק עם המכשיר, החל משעה 7 בבוקר, ובשעה 12 בלילה אני על 20% סוללה. לצורך ההשוואה עם האייפונים וגלקסי S3/4 למשל - בשימוש כמו שלי הייתי צריך להטעין לפחות פעמיים ביום את המכשירים הללו.

* מבחינת גודל - אי אפשר לחזור אחורה. המון חברים שלי עברו לסדרת נוט, מאייפון/נקסוס וכו', והיום כל פלאפון נראה להם ככלי מזערי לעומת שלהם.

* לא משתמש יותר במחשב בבית (מלבד צפייה בסרטים - חיבור למסך ה-LED שלי).

* כבעל מסך LED של סמסונג - החיים יפים מבחינת סנכרון. רוצה לומר, שכשאני צופה ביוטיוב במכשיר שלי/שומע שיר/רואה סרטון/רואה תמונות - אני יכול לראות ולשמוע את כל זה דרך הטלוויזיה.

* הנוט 2 שהיה לי עד לפני כמה ימים נתן בראש. לא נתקע, התמודד יפה מאוד עם עומסים ועם המון יישומים פתוחים. הנוט 4 - אותו דבר.

* הנוט 4 לא "הביא" איתו בשורה גדולה עבורי כפי שהנוט 2 עשה (החלפתי מאייפון לנוט). אבל עדיין, אני מאושר מהצעצוע החדש.

* הגודל שלו הוא יתרון (לא הולך עם דגמחים ותיקים. ג'ינסים בד"כ) - פשוט כיף לקרוא בדפדפן כמו שצריך / לראות סרטונים.

 

 

כל זה היתרונות עבורי.

 

מבחינת חסרונות:

 

* הנוט 2 היה יחסית עדין לעומת האייפון ואולי לעומת מכשירים אחרים (למען האמת, עם האייפון הייתי מסתובב עם מגן, עם הנוט לא).

* הנוט 4 נראה קצת יותר "אגרסיבי" לטעמי.

* אחריות - סמסונג (סאני) לא ידועה בשירות טוב. למעשה ישנם המון תלונות עליהם (לא יודע אם בצדק או שלא). קח את זה בחשבון.

 

 

כמובן שיש עוד המון נקודות. אם אתה רוצה "לשאוב" עוד פרטים, כנס ליוטיוב ותרשום G3 VS NOTE 4. יהיו המון השוואות שיעזרו לך.

 

ניב

 

איך הטלפון מסתנכרן לטלוויזיה ?

פורסם

תלוי בטלוויזיה. לחלופין, קונים כרומקאסט ודומיו (עובד גם עם אנדרויד 2.3)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

טלוויזיות חכמות לרוב תומכות בזה, לטלוויזיות "טיפשות" צריך לקנות דונגל תומך miracast

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מי השתמש באייפון יותר משנתיים ועבר לאנדרואיד לאחרונה?

 

אתמול העברתי דברים מאייפון 4 בו השתמשתי ב-3 השנים האחרונות ל-LG G2 32GB חדש שקניתי (מכשיר מבוסס אנדרואיד ראשון שלי אחרי אייפון 3GS ואייפון 4). העברתי את אנשי הקשר, את קבצי המדיה ואפילו העברתי את כל ההיסטוריה של ה-WhatsApp כולל המדיה בעזרת WazzapMigrator. התקנתי את רוב האפליקציות שהיו לי באייפון וגם שלא (עקב חוסר תאימות ל-IOS6).

 

אתמול התקנתי באייפון סוללה מקורית חדשה והוא יעבור לאחי הקטן (11) ובדיוק היום בזמן הזה שאני צריך לרוקן את המכשיר מתוכן (אנשי קשר, אפליקציות שהוא לא צריך וכו') משהו גורם לי להתגעגע לאייפון 4 ואני מרגיש לא שלם עם עצמי, הכל טוב ויפה עם ה-G2 רץ חלק אבל ההרגשה היא כאילו שזה לא הדבר האמיתי.

 

האם עדיף לעשות ריסטור ולאפס את כל המכשיר?

האם זה יכול להתקין בטעות IOS7 בגלל זה?

האם יש דרך "לגבות" את ה-IOS6?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

שאלה מאחד שלא יצא לו להשתמש במכשיר WP:

 

מה החיסרון המשמעותי שביגללו פוסלים מכשיר WP8.1?

 

אפשר להיתעלם מנושא האפליקציות כי כל מה שדרוש במיקרה הזה קיים גם בWP, בנוסף לפי מה שהבנתי מדובר במערכת יציבה ובטוחה + איכות מכשירי הלומיה של נוקיה לא נופלים ממכשירי האונדרויד לדעתי במיוחד בנושא הצילום + איכות הוידאו עם סאונד איכותי גם בסצינה עם עוצמה גבוהה(אולם אירועים/הופעה).

 

למי שמגיע מעולם הIOS- האם המעבר יהיה קשה יותר לעומת מי שמגיע מעולם האנדאויד?

 

תודה מראש :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש תחושה של סירבול,הרבה ריבועים על המסך,כאילו אין סדר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
שאלה מאחד שלא יצא לו להשתמש במכשיר WP:

 

מה החיסרון המשמעותי שביגללו פוסלים מכשיר WP8.1?

 

אפליקציות. למרות שהיום אכן הפער נסגר אך הוא עדין קיים בעיקר באפליקציות ישראליות.

אני לא חש בתחושה של סרבול והריבועים על המסך הם רעיון מבורך מבחינתי ועיצובית נראה טוב בהרבה לטעמי מאשר אנדרואיד.

בנוסף בשוק מכשירי הסלולר הישראלי כמו בשוק הרכב, אפקט העדר הוא גדול ואנשים לא רוצים להיות שונים.

אני דווקא מאוד נהנה להיות שונה.

כמו שכתבת זו מערכת יציבה ובטוחה.

הבעיה העיקרית מבחינתי היא שמיקרוסופט היא חברה שמאמצת טכנולוגיות חדשות מאוחר יחסית ועד שמופץ עדכון למערכת ההפעלה הוא מופץ קודם לארה"ב ולישראל מגיע באיחור אופנתי.

אתה מוזמן להתנסות על הלומיה 920 שלי אם תהיה באזור חיפה.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
פורסם

היתה לי מחשבה לעבור ל-WM, אבל אפליקציות עיקריות שבהן אני משתמש בעבודה לא קיימות לפלטפורמה זו. ומדובר באפליקציות אמריקאיות ואירופיות, לא ישראליות. למעשה אחת הסיבות המרכזיות שבגללן נטשתי את BB היתה הפסקת תמיכה באפליקציה מרכזית כזו - וכיום יש תמיכה רק ב-iOS ואנדרואיד. אם נוסיף את מחיר האייפון לא נותרה הרגבה ברירה - רכישת אנדרואיד במחיר סביר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז בקיצור אם לאדם הספציפי יש את כל מה שדרוש לו מבחינת האפליקציות בWP והוא לא מחפש ריגושים בXDA אז המכשיר אמור ליהיות סבבה נכון?

 

האמת שגם אני שקלי בעבר ליקפוץ לWP כי גם לדעתי הריבועים זה יחסית מיסתדר לי טוב בעין :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...