Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

1. הזמנה מארה"ב כרוכה בשימוש בשירותי חברת שילוח (כגון buy2usa ודומותיה). זה אומר תשלום כפול על שילוח (בארה"ב למחסן החברה ומארה"ב ארצה) ומסים (מסים אמריקאיים+מסים ישראליים). לעומת זאת בהזמנה מאמאזון באירופה אתה משלם רק שילוח מאירופה ארצה ומסים ישראליים, בעוד שהמע"מ של מדינת המוצא מקוזז - הווה אומר המחיר באירופה אנו 180 אירו אלא כ-20% פחות (בהתאם למע"מ במדינה ממנה אתה מזמין).

 

2. ההזמנה מאמאזון באירופה יותר פשוטה טכנית - מתבצעת ישירות באתר אמאזון, ולא צריך להתעסק עם זיהוי החבילה אצל חברת השילוח.

 

3. את מגן המסך הזמנתי מכאן. הרבה יותר זול מהמקור שאתה הבאת, והגיע לאחר כשבועיים כדואר רשום עד הדלת. דווקא לפני מספר שבועות נסדק לאחד הבנים שלי מסך מזכוככית גורילה 2 (נקסוס4) באיזור הכפתורים הרכים.

 

4. אני משתמש בנרתיק MPERO. אשתימעדיפה נרתיק "ארנק"

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

1. הזמנה מארה"ב כרוכה בשימוש בשירותי חברת שילוח (כגון buy2usa ודומותיה).

אני לא חושב שהוא שאל על שילוח לארץ, רמז לכך הוא הניסוח "התמקמתי לי בהולנד".

ראה כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?544690&p=4514717&viewfull=1#post4514717

 

 

את מגן המסך הזמנתי מכאן. הרבה יותר זול מהמקור שאתה הבאת, והגיע לאחר כשבועיים כדואר רשום עד הדלת. דווקא לפני מספר שבועות נסדק לאחד הבנים שלי מסך מזכוככית גורילה 2 (נקסוס4) באיזור הכפתורים הרכים.

במחיר הזה שווה לשקול, תודה.

פורסם

לפני כמה שבועות הזמנתי מגן מסך כזה מזכוכית מחוסמת לנקסוס שלי, לא זוכר את התוצרת אבל התיאור של המוצר זהה. לאחר ההזמנה עלתה לי תהיה האם הוא באמת הכרחי? השיקול היחידי הוא האם הוא נותן אקסטרה הגנה על מסך הזכוכית היקר של המכשיר?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שאלה טובה, אין לי תשובה ברורה. אני מורגל בשימוש במגיני מסך, וגם בעבר לא הסרתי מקוריים מגינים ממסכים שאינם מסכי מגע. ככל הנראה ההגנה שהמגינים נותנים מוגבלת, אבל טובה מכלום. לא לגמרי בטוח לגבי מגן הזכוכית - ואני מעדיף לא להעמידו במבחן. מצד שני - תחושת המגע ותגובת המסך עם מגן הזכוכית טובים לאין ערוך מאלה של מגינים פשוטים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
^מתלבט אם לרכוש אותו או HTC m8. מישהו יכול לדווח על תקלות מחלות באגים פריזים?

ובאופן כללי האם זה טלפון ברמה טובה

 

השאלה נשארה רלוונטית

HTC m8

או מטורולה g2?

פורסם

שאלה דומה: קאמרי או יאריס?

 

עליך לקבוע מה צרכיך ומה תקציבך, ואז לבחור מכשיר.

 

את דעתי על ה-G לדורותיו קראת כבר, אבל זה בהתאם לצרכים שלי, לא שלך. ד"א - בני הגדול, חובב גאג'טים מושבע שעושה שימוש די מאסיבי במכשיר, אבל מצד שני גם מודע לעלויות, הכריז שאילו נזקק לטלפון כעת היה רוכש גם הוא את ה-G. אבל הוא לא זקוק למצלמה איכותית במיוחד וממעט להשתמש במכשיר לצפיה והאזנה למדיה, בשביל זה יש לו מחשב נייד וטאבלט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אבא שלי הצליח לשבור את הזכוכית במוטו ג'י דור שני שלו. איפה אפשר להזמין תחליף?

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

האם המוטו G (דור 1) שמוזמן מאמזון FR, כולל בתוכו אפשרות לעברית מובנית? אני יודע MOTO G מאמאזון US אין בו את האפשרות לעברית מובנית. האם זה אותו דבר?

פורסם

כל מוטו G מגיע עם מערכת הפעלה KK. המכשיר שלי, שהגיע בינואר עם JB שודרג מידית ל-KK, אם כי את ה-4.4.4. קיבל רק השבוע (עד כה היה 4.4.3).

בהתאם לכך הוא מגיע עם עברית מלאה, כולל התפריטים (פויה, כל השמאל והימין מוחלפים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני לא חושב שהוא שאל על שילוח לארץ, רמז לכך הוא הניסוח "התמקמתי לי בהולנד".

ראה כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?544690&p=4514717&viewfull=1#post4514717

אכן, לא יוצא בזמן הקרוב מהולנד. פעם ראשונה שאני מזמין מאמזון, חשבתי שאולי מישהו פה יודע כמה ואיזה תוספות יש על המחיר המצויין שם.

פורסם (נערך)

לכנס לאתר ובצע את כל פעולות ההזמנה עד שתגיע לשלב האישור הסופי. זה יהיה השלב שבו תדע מה העלות הסופית של ההזמנה, למעט עלויות המרת מטבע, אם רלוונטיות.

קרוב לודאי שההפסד מרכישת המכשיר בהולנד לא יעלה על אירו בודדים, אולי, בגלל עלויות שילוח ממדינה אחרת, יצר לך הזול ביותר. אל תשכח שבהזמנה מארה"ב, אם בכלל תמצא שירות שילוח, יוסיפו לך גם עלויות שילוח וגם מס הולנדי, מה שיהפוך את העסקה ללא כדאית. ויש עוד פרט קטן, אבל עלויות המרת מטבע באירופה הרבה יותר גבוהות מאשר בארץ, מה שיהפוך את העסקה לעוד פחות כדאית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...