Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נקמיצי, לא נופל מהמתחרות? החומרה שלו בסדר גמור, אבל מערכת ההפעלה החסומה והסגורה היא זאת שהורסת הכל.

למה אני לא יכול להוריד שיר לנגן ורק מהתוכנה המסורבלת שנקראת אייטונס? למה שבב ה nfc והבלוטוס לא שמישים בעליל? ואני לא מדבר על אופציית הורדת היישומים המוגבלת ועוד...

 

יניב אני מבין אותך לגמריי , ה ios מערכת פשוטה מאוד קלה ומובנת ואני ממליץ לכל מי שעובר לאנדרואיד להשתמש יום שלם במכשיר אנדרואיד לפני, אנדרואיד משמעותית מסורבל יותר וזה לא חדש, אבל כשמתרגלים ומפיקים תועלת מהיכולות העצומות של האנדרואיד, זה שווה הכל.

Miata ND2

 

פורסם

יניב איפה רכשת את המכשיר בגרמניה במחיר כזה? אני נמצא פה עכשיו והמחיר הכי זול שמצאתי הוא 429 יורו. אשמח לקבל ממך את שם החנות היום כי מחר אני מתכנן לרכוש את המכשיר.

פורסם
שלום,

עד היום היה לי איפון 4S שסבלתי לאחרונה מהתחממות, סוללה מתרוקנת מהר מאוד ואיטיות.

ואני רוצה לשדרג.

הרבה אנשים המליצו לי על הG3 32 גיגה ופחות על האיפון 6.

 

אשמח לעזרתכם...

 

אם אתה לא מבין לבד מה ההבדלים בין המכשירים, קנה מכשיר יותר זול (אייפון 5, לדוגמא) ותחסוך את ההפרש.

חבל לבזבז את הכסף על מכשירי הדגל החדשים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה זה משנה איזה ציפס יש שם כול עוד המכשיר עובד חלק?

הרבה טלפונים מתחממים במאמץ.

 

ה5.0 נשמע ממש טוב,מחכה לקבל בשבועות הקרובים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
.

ניסית להחליף סוללה באייפון ?

 

עדיף להחליף סוללה בעשר אייפונים ולא ב-HTC One.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני עכשיו עם גלקסי 3 שפשוט לא זז לכן אני מחליף לG3, נראה לי הבחירה המוצלחת ביותר ביחס למחיר. (1800 מארצות הברית).

ממליץ לך לקנות 16 גיגה. פשוט יותר זול. אתה יכול להוסיף כרטיס זיכרון של עד 128גיגה.

זה לא רק 16GB, הוא יותר חלש.

ב16GB יש 2GB RAM, ב32GB יש 3GB RAM.

לא הייתי מתפשר כאן דווקא.

 

אני בעד אנדרואיד, אני שונא די מושבע של אייפון שלא מבין על מה משלמים כל כך הרבה ומקבלים כל כך מעט, טלפון מוגבל ומשעמם (ואני לא אהבתי את הממשק בכלל, לא יודע מה כולם מתלהבים).

 

מה שכן הייתי מנסה לחכות, במרץ צריך לצאת סוני Z4, יהיה מפלצתי ומאוד חזק, בקרוב גם ייצא גלקסי S6.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עברתי מאייפון 4s ל G3 לפני כחודשיים.

רכשתי את גרסת ה 32 ג`יגה מהאיביי תמורת 2200 ש“ח בערך - שווה כל שקל!

 

המסך מדהים (בהיר וחד ביותר), המצלמה מצויינת ומספקת למדיי, עצמת השמע מצויינת, מערכת ההפעלה קלילה ונוחה וכל זה בתוספת סוללה מצויינת שמחזיקה פשוט מצויין.

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם
1+ one יוצא 1400 ש"ח (לפני מיסים) - מחיר מעולה לטלפון מטורף.

 

http://www.chinabuy.co.il/hebrew/

 

לקנות אייפון במחיר שלו זה פשוט טירוף. רק אלה שנעולים (אלוהים יודע למה) על המותג ישלמו עליו את הסכום הזה.

רכת פעם מהאתר הזה ? מה הסיכוי זה יעצר במכס ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם (נערך)

אפשר לירכוש את ה1+1 64GB בפנדהוויל ב399$ כולל ביטוח מכס שמבטיח החזר מיסים במידה ומשלמים-גם דרך DHL/EMS-ככה לפחות הם טוענים ויש חבר פורום שרכש ואולי שווה לחכות שיעדכן אם זה באמת עובד.

 

עכשיו בנוגע לMOTO G החדש- אני דיי אהבתי את האיכות והמראה שלו ואיכות המסך וכו', באמת מכשיר חמוד ויפה שנותן תמורה נאה לכסף, החיסרון היחיד שאני רואה זה שניתן לירכוש בתוספת קטנה את הNUBIA Z7 MINI (279$) החדש שהוא פשוט עולם אחר יחסית למכשיר הזה וזה מה שבעייתי לדעתי במחיר שלו בשבילנו, אבל בכל מיקרה עדיין מכשיר מעולה למחיר ובטח ובטח שלא שווה ליקנות שום דבר בארץ במחיר של עד 1200 שקל, והמישלוח מאנגליה ממש מהיר- שבוע בדיוק :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
יניב איפה רכשת את המכשיר בגרמניה במחיר כזה? אני נמצא פה עכשיו והמחיר הכי זול שמצאתי הוא 429 יורו. אשמח לקבל ממך את שם החנות היום כי מחר אני מתכנן לרכוש את המכשיר.

 

אולי זה קצת באיחור אבל בכל מקרה,

המכשיר עלה 439 יורו, קיבלתי החזר מס בסביבות ה 11% ( בערך 50 יורו, לא זוכר מספרים מדויקים ), יוצא בסביבות ה 1850 ( נרכש ב SATURN באוסטריה, בגרמניה היה זול יותר ב 5 אירו אבל הייתי חייב פלאפון חדש באותו יום אחרי שחשבתי שהחלק של ההטענה באייפון נשרף ואחרי החזרה לארץ התברר שרק הכבל הלך ).

קניתי גם GOPRO 3+ בזיל וזול, לא לשכוח לבקש טופס החזר מס של GLOBAL BLUE ולהחתים בשדה תעופה :-D

פורסם
אפשר לירכוש את ה1+1 64GB בפנדהוויל ב399$ כולל ביטוח מכס שמבטיח החזר מיסים במידה ומשלמים-גם דרך DHL/EMS-ככה לפחות הם טוענים ויש חבר פורום שרכש ואולי שווה לחכות שיעדכן אם זה באמת עובד.

 

מתפקד :smile:

הוזמן ב22.10, כרגע עדיין על "Processing". כולל ביטוח מכס, משלוח דרך דואר סין. מבטיח לעדכן כשהמכשיר יגיע (בתקווה שזה יהיה בהקדם האפשרי, הS2 שלי החליט להתחיל בתהליכי גסיסה מתקדמים בדיוק כשמתחילים הלימודים :evil:)

פורסם

תיתחדש ושיהיה בהצלחה! :-).

אם זה באמת יעבוד אני בטוח שיהיו להם הרבה הזמנות מישראל :wink:.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

זקוק לעזרה לפני קניה,

הגעתי ל 2 אחרונים: LG G3 S BEAT 8GB או LG G2 16GB. המחירים בהתאמה: 1800 ו 2050

אחריות רשמית.

המכשיר מיועד לבחורה שעוזבת 4S ורוצה נייד עם מסך גדול, "עדכני(כמעט רכשה איפון 6 :/ )" , מצלמה טובה. פיסבוק,הודעות,וקצת אנטרנט.

האם G3 עם החומרה שלו יספיק?

נראה שכולם ברשת מזלזלים בה.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

×
×
  • תוכן חדש...