Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בדיוק בגלל הסיבה שלך הזמנתי את ה מוטו g דור שני ואבל אותו בימים הקרובים ואסקר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קניתי מוטו g דור שני לאבא שלי והוא מרוצה. המכשיר מהיר, איכות שיחה טובה, המסך חד ביחוד בהתחשב בכך שהוא 720p על גודל של 5 אינץ'. עסקה טובה (אבל לא טובה כמו שיומי mi3 שגם הוא עלה לי באיזור 1000 כי המכס לא תפס אותו, אבל לא רציתי לקחת סיכון פעם נוספת).

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אבל איך הגעת למחירים האלה ?

מזאפ:

מחיר של נקסוס 5 D821 - מתחילל מ- 1700

מחיר של S4 - מתחיל מ 1660

G2 גם שם באזור.

שאלת אותי?

נקסוס לא הייתי קונה בארץ - אלא מביא מחו"ל - אם באמצעות אמאזון, אחת מחברות המשלוח או קרוב משפחה שמגיע מאמריקה פעמיים בשנה.

ב-S4 לא הייתי נוגע, אחרי שנתקלתי בשירות של סמסונג בחיפה. יש לאשתי מכשיר באחריות, אבל אפש למסור אותו לתיקון רק בימים א-ה' לפני שעה 6 בערב. אם אני מגיע ב-18:02 מסרבים לקבל אותו לתיקון. לכן מבחינתי סמסונג פסול, לפחות אם אני קונה מסקיילקס.

את ה-G2 איני מכיר, אבל לפני מספר שבועות ניסו למכור לי את ה-G2 mini תמורת 1400 ש"ח. בהשוואת החומרה הוא דומה למוטו G אם כי הרזולוציה של מסך המוטו עדיפה ונדמה לי שהמצלמה של ה-LG עדיפה, אבל לאור הפרש המחיר וחוסר החשיבות של המצלמה מבחינתי (ובמיוחד מבחינת אשתי) נרכש המוטו G בגרסת 2014 (מסך "5, זכרון 8 ג"ב וחירץ להרחבת זכרון), כאשר מכשיר+מגן מסך מזכוכית+נרתיק - בהזמנות נפרדות - יעלה לי כ-920 ש"ח - אם אוסיף ל-G2 mini את שני הנספחים כנראה שהחסכון מגיע ל-550-600 ש"ח. ולגבי המוטורולה יש לי ניסיון (מוטו G מדור ראשון שרכשתי בינואר) שהמכשיר זריז ויציב עם גרסת אנדרואיד 4.4.3.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האם למישהו יש ניסיון עם הטלפונים הסיניים zte red bull v5 או ה-xiaomi red rice 1s ?

 

אני בעיקר רוצה מכשיר מהיר בפעולות הבסיסיות, שיהיה עם כמה שפחות דברים באגיים מטופשים(לאגים במערכת הפעלה, GPS שלא קולט, ספיקר דפוק, דברים כאלה...)

 

מי מהם הוא המומלץ? או שיש משהו יותר מומלץ? טווח המחיר הוא עד 150 דולר

פורסם

~

תמהני, אם אני קונה בימים אלו טלפון עם אנדרואיד 4.4.4 - האם ניתן יהיה לשדרגו בצורה חוקית ל-5.0 (לוליפופ) בהמשך הדרך?

 

חשובה לי מאד התמיכה בשפה הבסקית.

פורסם

http://www.tgspot.co.il/android-5-0-lollipop-update-list/

זה מי שיקבל בנתיים את ה5.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שאלת אותי?

נקסוס לא הייתי קונה בארץ - אלא מביא מחו"ל - אם באמצעות אמאזון, אחת מחברות המשלוח או קרוב משפחה שמגיע מאמריקה פעמיים בשנה.

ב-S4 לא הייתי נוגע, אחרי שנתקלתי בשירות של סמסונג בחיפה. יש לאשתי מכשיר באחריות, אבל אפש למסור אותו לתיקון רק בימים א-ה' לפני שעה 6 בערב. אם אני מגיע ב-18:02 מסרבים לקבל אותו לתיקון. לכן מבחינתי סמסונג פסול, לפחות אם אני קונה מסקיילקס.

את ה-G2 איני מכיר, אבל לפני מספר שבועות ניסו למכור לי את ה-G2 mini תמורת 1400 ש"ח. בהשוואת החומרה הוא דומה למוטו G אם כי הרזולוציה של מסך המוטו עדיפה ונדמה לי שהמצלמה של ה-LG עדיפה, אבל לאור הפרש המחיר וחוסר החשיבות של המצלמה מבחינתי (ובמיוחד מבחינת אשתי) נרכש המוטו G בגרסת 2014 (מסך "5, זכרון 8 ג"ב וחירץ להרחבת זכרון), כאשר מכשיר+מגן מסך מזכוכית+נרתיק - בהזמנות נפרדות - יעלה לי כ-920 ש"ח - אם אוסיף ל-G2 mini את שני הנספחים כנראה שהחסכון מגיע ל-550-600 ש"ח. ולגבי המוטורולה יש לי ניסיון (מוטו G מדור ראשון שרכשתי בינואר) שהמכשיר זריז ויציב עם גרסת אנדרואיד 4.4.3.

 

התכוונתי ל- botzek כי הוא טען שהנקסוס וה- LG יותר יקרים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
התכוונתי ל- botzek כי הוא טען שהנקסוס וה- LG יותר יקרים.

 

לא בדקתי בחנויות האינטרנט עלומות-השם מזאפ, נראה לי סכום גדול מדי לסכן.

אם תבדוק בחנויות הגדולות- ksp,עולם הקולנוע, באג, תראה שהמחירים לפי מה שרשמתי.

פורסם

ניסיתי ניסיתי והלכתי לאיבוד.

אני רוצה לקנות טלפון חד לאשתי. תקציב 1000-1500 ש״ח, עדיף לכיוון האלף.

דרישות: שימוש חלק נקי וטוב בטלפון, סמסים, וואטסאפ, גימייל. ווייז,פייסבוק, ווינט. מוזיקה באיכות סבירה , מצלמה ווידאו באיכות סבירה, שתהיה אפשרות להוסיף זיכרון.

פחות חשוב- מראה, גודל, זמן סוללה.

כדי לקבל מושג כללי - היום יש לה סוני אקספריה מעאפן. לא יודע איזה דגם. מעלה תמונה.

פחות מרוצה מאיכות המוזיקה אבל כן מוהתמונות.

אין לי לחץ זמן, אני רוצה תוך חודשיים שיהיה. אין לי בעיה עקרונית עם הזמנה מחול, אבל יש לי בעיה עם מכשיר שלא יתמוך בעברית. רצוי שמערכת ההפעלה תהיה דומה כדי שלא יהיה קשה להתרגל.

הכי טוב מבחינתי- לקבל קישור לרכישה מהארץ או שמישהו יקר מהפורום יסכים לרכוש עבורי בחול ואעביר לו מראש כסף בהעברה בנקאית. ( לא יודע להשתמש בא מזון ואיביי)

באופן עקרוני אני מעריך שעל תקלות פשוטות לא אלך לממש אחריות אלא אלך לאחת מחנויות הסלולר בבית שאן.

יש מצב לסיוע?

תודה על הסבלנות והסובלנות. amypy7yp.jpg

פורסם

חביב הפורום... מוטו G

או בגרסת 2013 עם 4G והרחבת זיכרון ומסך 4.5

או בגרסת 2014 עם 3G, הרחבת זיכרון, מצלמה משופרת ומסך 5

 

אופציה 1 היא להזמין מ Handtec.co.uk ב Royal Mail ורוב הסיכוי שהטלפון לא ייתפס במכס במחיר 120 פאונד לפני משלוח

אופציה 2 להזמין מאחד האמזונים האירופיים כמו אמזון צרפת במחיר של 188 יורו כולל משלוח ומיסים לארץ

 

המחירים הם עבור מוטו G 2014

פורסם

+1 למוטו G 2014, באמת מכשיר חמוד שעובד מצויין וסוף סוף בעל מצלמה שמישה :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

פשוט ביותר: נהנסים לאמאזון (רצוי הצרפתי), מקלידים בתיבת החיפוש moto G, מוצאים את המוצר המבוקש ומבצעים תהליך רכישה. אם אינך רשום - הרשם לאמזון (שם, כתובת, מספר כרטיס אשראי - אתה יכול לעשות זאת ג באתר האנגלי או האמריקאי). הטלפון יגיע לביתך עם שליח כעבור כשבוע - 10 ימים. שים לב לבחור מוצר שנמכר מחנות amazon ולא סוחר שמשווק דרכם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...