Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהשוואתי בין de/fr/it/uk הכי זול היה fr.

מתבאס קצת כי רציתי לבן, אבל לא נורא..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

לא אוכל לחסוך לכם את העבודה משתי סיבות:

1. מבחינת שפות זרות אני דובר אנגלית בלבד, אשתי יכולה לעזור עם צרפתית. כל מה שמעבר הוא בגדר ניחוש או סיוע תרגוגל.

2. בדקתי רק מחיר ברוטו באתר, כיון שכדי לקבל מחיר סופי צריך לבצע הזמנה (רק אז מחשבים הורדת המיסוי המקומי והוספת דמי משלוח ומיסוי ישראלי), ואני לא רוצה שתשאר לי בטעות הזמנה פעילה של מכשיר שאיני זקוק לו.

 

קופיף - המכשיר שהוזמן אתמול הוא לבן. השחור טיפה יותר יקר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אפרופו הזמנה מאמזון צרפת.

למה moto g ניתן לשלוח לישראל ו - lg g3 לא ?

או ששלחתם באמצעות שיפיטו או משהו ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

לא ירדתי לפרטים לכל דגם, אבל הסיבה פשוטה: מכשירים שאמאזון מוכרת ממחסניה יישלחו לישראל. מכשירים שבהם אמאזון משמשת כפלטפורמה לחנות חיצונית (בדומה לאיביי) תלויים במדיניות החנות. לכן, בדוק לגבי הדגם המבוקש, מי החנות המוכרת אותו. מופיעה באותיות קטנות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חברים, הגיע הזמן לקנות סמארטפון חדש לאישתי אחרי שה-THL שלה התחיל להתפגר.

כרגע המועמד המוביל הוא גלקסי s4, למרות שאם יש למישהו חלופה עדיפה- אשמח לשמוע.

האמת היא שאנחנו לא מבינים יותר מדי בנושא.

המחיר הכי טוב שמצאתי בארץ הוא 1900 ש"ח ב-ksp. אם מישהו מכיר מקום יותר זול אשמח לשמוע. (חיפשתי באיביי ולדעתי לא משתלם להזמין משם).

 

תודה רבה מראש.

פורסם
אם אתה קונה s4 במחיר הזה תוודא שמדובר על גירסת ה lte. לטעמי ה g2 והנקסוס 5 עדיפים.

 

גרסת ה-lte עולה 200 ש"ח יותר. האם זה קריטי?

האמת היא שהייתי שמח לקנות מכשיר יותר זול, בטוח שלא אוסיף עוד לתקציב.

שני המכשירים שהזכרת שניהם עולים יותר מהגלקסי ולכן נפסלו מראש.

פורסם

ה s4 הרגיל עולה בבאג 1849 ש"ח וה lte עולה 1999 ש"ח. הרגיל אם אני לא טועה כבר לא משווק באופן סדיר ומה שנשאר זה מלאי אחרון, אם אתה רוצה שאני אבדוק לך באיזה סניפים נשאר ממנו תשלח לי בה"פ מאיפה אתה ואני אעדכן אותך מחר.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אני מטבריה, תודה רבה לך.

לדעתך אוכל לחסוך משהו אם אחפש באמזון?

פורסם

השאלה היא האם צרכיה מצדיקים את ההוצאה.

 

אישית אני מעדיף מכשירי mid level שעולים בארץ סביב 1200-1500 ש"ח ובהזמנה מחו"ל שליש פחות.

 

כפי שכבר ציינתי - בחודשים האחרונים קניתי שלושה מכשירים באמצעות אמאזון, שניים משרתים אותי נאמנה כבר כמה חודשים ואחד הוזמן אתמול וצפוי להגיע בתוך כ-10 ימים. להפתעתי - המכשיר שהוזמן מאמאזון צרפת אמור להשלח דווקא מארה"ב, ולא מאירופה, כמו המכשיר הקודם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
השאלה היא האם צרכיה מצדיקים את ההוצאה.

 

אישית אני מעדיף מכשירי mid level שעולים בארץ סביב 1200-1500 ש"ח ובהזמנה מחו"ל שליש פחות.

 

כפי שכבר ציינתי - בחודשים האחרונים קניתי שלושה מכשירים באמצעות אמאזון, שניים משרתים אותי נאמנה כבר כמה חודשים ואחד הוזמן אתמול וצפוי להגיע בתוך כ-10 ימים. להפתעתי - המכשיר שהוזמן מאמאזון צרפת אמור להשלח דווקא מארה"ב, ולא מאירופה, כמו המכשיר הקודם.

 

האמת שכמו שכתבתי אני פתוח להצעות זולות יותר- מה שחשוב לה זה מצלמה טובה, מסך גדול, ולא הרבה מעבר. שוב- אני לא מתמצא בתחום.

חיפשתי באמזון ולא מצאתי אפשרות משלוח לישראל.

האם יש מכשיר מסויים שאתה מוצא עדיף?

חבר אמר לי לבדוק לגבי htc 810, אבל זה בסה"כ חיסכון של 200 ש"ח. האם זה עדיף?

פורסם

לא יודע. אני הזמנתי מכשירי מוטורולה, אין בעיה במשלוח לארץ. אבל במכשירים שבידי (moto g ו-moto e) המצלמה אינה מהמשובחות (לא ידוע לגבי ה-Moto G 2014, עליו אוכל לדווח רק לאחר שאקבל אותו). העניין הוא שאצלי המצלמה משמשת רק למקרים של צורך בצילום בזמן אמת, וכאשר אני צופה צורך במצלמה יותר טובה אני דואג לקחת את ה-DSLR (הבסיסית) שלי, או את אחת ממצלמות הכיס של הילדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אבל איך הגעת למחירים האלה ?

מזאפ:

מחיר של נקסוס 5 D821 - מתחילל מ- 1700

מחיר של S4 - מתחיל מ 1660

G2 גם שם באזור.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

לאחרונה אני מרגיש האטה בעבודתו של ה S3, חשבתי על מעבר ל MOTO G2 , בגדול בגלל המסך הגדול יותר 5.0 אינץ, והמערכת הנקייה..

האם המעבר הזה כדאי??

עוד שאלה, התקציב הינו עד +-1000 שח, כמובן שאני קונה מחו"ל.. ההתלבטות השנייה הינה בין אסוס ZENPHONE 5 או 6 הבעיה שהם מגיעים עם מעבדי אנטל, :roll:

 

להמלצת המומחים!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...