Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה גולשי הפורום אומרים על חבילת ה"ליסינג" של אורנג' על אייפון 6? להסבר לחץ כאן. המחיר של האייפון לפי מה שראיתי יחסית לשאר החנויות בארץ הוא בסדר, אני צודק?

פורסם

תן לי להבין. הם רוצים שתשלם 140 בחודש, ואחרי 18 חודשים עוד 900 ש"ח. כלומר 3,420 ש"ח ששילמת, והאייפון נשאר אצלם.

אני מוכן לתת לך את אותה העסקה, תמורת 5 ש"ח בחודש פחות. הולך? :-D

פורסם

140 שקל בחודש (בהתחייבות ל-36 חודשים) עבור אייפון 6+, אחרי 18 חודשים מציעים לך לשדרג את האייפון למכשיר חדש (כנראה למכשיר דומה או שלא, צריך לבדוק) בתוספת של 900 שקל. כל התקופה שהמכשיר אצל הלקוח יש אחריות יצרן, גם כן 18 חודשים.

פורסם

זו הקומבינה החדשה לגרום לך להתחייב למפעילה עושקת?

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

הקומבינה החדשה נקראת טאבלט מתנה

הליסינג-פון הזה סתם ניסיון לעושק.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שלום,

עד היום היה לי איפון 4S שסבלתי לאחרונה מהתחממות, סוללה מתרוקנת מהר מאוד ואיטיות.

ואני רוצה לשדרג.

הרבה אנשים המליצו לי על הG3 32 גיגה ופחות על האיפון 6.

 

אשמח לעזרתכם...

פורסם

תקשיב אחרי המון ביקורות שראיתי, איפון הוא פלאפון מאוד נוח, שימושיות קלה ונוחה, ואם אהבת את הממשק אני לא רואה סיבה להשתדרג לאנדרואיד.

מכשירי אנדרואיד הם יותר מחשבי כף יד מאשר פלאפון, לכן אם אתה מחפש פלאפון נוח וקל לשימוש, לך על איפון, אם אתה מחפש משהו עם הרבה פונקציות ומודולרי בטירוף, לך על האנדרואיד (ותשקול כמובן עוד אופציות חוץ מהG3)

 

(בבעלותי GALAXY S5 אם זה מעניין אותך, ואני מאוד מרוצה)

 

פורסם

אם אתה לא אדם עם קיבעון ואתה יכול להתרגל לדברים חדשים (וטובים יותר), תעבור לאנדרואיד.

אני רואה מכשירי אנדרואיד שנחשבים עדיין בטופ שעולים 2200 לעומת האייפון שעולה 3700 ונהיה לי חם. איך אפשר לשלם כל כך הרבה???

פורסם

התנסית באנדרויד ? יש כאלו שלא יאהבו את הרעיון של המעבר מאייפון לאנדרויד

בתור אחד שעם אנדרויד כבר 6 שנים ברור שאומר לך שעדיף ללכת על סלולרי כגון G3, אבל אם אתה רגיל כבר ל IOS ואייפון אז אולי עדיף לך להשאר, רק קח בחשבון שהמחיר של האייפון הוא פי 1 וחצי ויותר מה LG G3 (אישית כפי שאמרתי גם לא הייתי קונה במחיר כזה), אם יש לך אופציה לקנות מחו"ל - עדיף לך.

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

יש אנשים שעדיין קונים מכשיר במפעילה הסלולארית ?:shock:

 

חוץ מ-49 שח לחבילת אינטרנט ללא הגבלה, לא משלם אגורה אחת למפעילה. אגב למה אתה לא מזמין אותו מחו"ל או ממישהו שטס בקרוב.

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

בקשה קטנה - מישהו העלה לפורום לאחרונה קישור לתוכנית unlimited של אורנג' ב-49 ש"ח לחודש. האם אפשר לקשר שוב? אני זקוק לקישור לצורך מיקוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לבעלי MOTO G החדש- מי ניתקל בבעיות התחממות?? המכשיר מכיל צ'יפסט חלש ועלוב ומיתחמם כמו טגרה4! מה זה הדרעק הזה?

3 דקות עם המצלמה או האינטרנט ואתם הולכים לדבר עם הטוסטר!, מאכזב מאוד וניסיון אחרון עם המכשירים הפופולאריים, מעדיף את המכשירים הסינים עם MTK :evil:.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אתה מדבר על מוטו G דור שני?

אני לא נתקלתי בזה.

 

אין לו מעבד חזק כמו לסיניים,אבל הוא מריץ אנדרואיד נקי וזה רץ טוב,מה שכן הוא גם יקבל את העידכון האחרון 5.0.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...