Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בחו"ל מחירו כ1800 ש"ח

זאת הבעיה. לא בא לי להתעסק עם איביי ודומיו.

 

בארץ הוא לא בתקציב

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הבנתי שהMEIZU הזה לא להיט:

 

http://www.cnet.com/products/meizu-mx4/

 

The Good The Meizu MX4 has a beautiful design and interface, and an unusual 5:3 display. It also has 4G LTE support for most regions.

The Bad The bug-ridden operating system leaves much to be desired, and its poor camera performance and battery life are disappointing.

The Bottom Line The Meizu MX4 may have the looks to stand toe-to-toe with the flagships -- as long as you like its squarish shape -- but its buggy software and poor performance mean you should steer clear for now.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עוד מכשיר שעלה על הפרק - Galaxy Note 3 Neo.

 

לפי המפרט שלו הוא כמו נוט 2 בערך. האם יש טעם להתעסק איתו?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
הבנתי שהMEIZU הזה לא להיט:

 

http://www.cnet.com/products/meizu-mx4/

 

The Good The Meizu MX4 has a beautiful design and interface, and an unusual 5:3 display. It also has 4G LTE support for most regions.

The Bad The bug-ridden operating system leaves much to be desired, and its poor camera performance and battery life are disappointing.

The Bottom Line The Meizu MX4 may have the looks to stand toe-to-toe with the flagships -- as long as you like its squarish shape -- but its buggy software and poor performance mean you should steer clear for now.

 

עזוב את הביקורת החובבנית הזו, לפי הסיכום שלו הוא לא מבין איך להישתמש ברום וגם לא מבין כיצד לצלם, להגיד על חיישן סוני IMX220 שהוא מאכזב אז כבר הביקורת לא מעניינת(אפילו העיבוד תמונה טוב יותר במייזו מאשר האלגוריתם של סוני בסידרת הZ), לגבי כפתור חזור שאין בעת צילום בווטסאפ, אם היה בודק קודם היה מגלה שהחלקה על כפתור בית כלפי מעלה עושה חזור.

 

בקיצור ראה את הביקורת של פונארנה, גיזציינה וכו'.

http://www.phonearena.com/reviews/Meizu-MX4-Review_id3809

http://www.gizchina.com/2014/11/04/meizu-mx4-quick-look-final-product/

 

מה גם שצריך לשים לב שמייזו משקיעים מאוד בתחום הסאונד ומשתמשים במגבר איכותי המעניק איכות שמע מצויינת באוזניות.

מה שחשוב לדעת זה שאין יותר את הבעיה של GPS במעבד הזה של מדיהטק, כעת הוא טוב לפחות כמו מה שיש בסנאפדראגון 801.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
זה כתוב במפרט באתר.

גם אלי הגיע מכשיר דומה, עושה רושם ראשוני מצויין. העברה מהירה של התוכן מהמכשיר הקודם באמצעות Motorola migrate, המכשיר מהיר והמסך טוב. את המצלמה טרם בחנתי.

הטעות שלי היתה הנרתיק שהזמנתי, גם מ-amazon.fr, מה שעלה לי בדמי משלוח. הנרתיק הגיע יום אחרי המכשיר, ומתברר כי הטלפון מוצמד בכוסיות ואקום ולא יציב כמו בתושבת רגילה. לכן הוזמן נרתיק סטנדרטי. וכן הוזמן מגן מסך של נילקין 9H.

 

מאחר ואני זוכר שהיה לך גם את המוטו G הראשון, תוכל לתת עוד רשמים מהדור החדש ובמיוחד התרשמות שלך בהשוואה בין 2 הטלפונים? האם החדש עדיף על הישן?

 

ואגב, יש עברית מובנית בטלפון נכון? הכוונה לשפת ממשק, לא רק תמיכה בשפה

פורסם

אחרי שהייתי קצת עם xiaomi mi2s העברתי לחברה ואז עברתי ל xiaomi mi3, והיום בדיוק שוחררה. Miui v6 stable, וואו פשוט וואו!!!!!!!!

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

עדכונים לגבי ה-G 2014: דומה מאד לאחיו הבכור - מסך מצויין, פעולה מהירה, כצפוי שהמצלמה יותר טובה, אם כי טרם העמדתי אותה במבחן אמיתי. מערכת ההפעלה היא KK4.4.4 וכמובן תמיכה מלאה בעברית, כולל אפשרות לממשק עברי (שמעצבן אותי כיון שהוא מחליף בין ימין לשמאל בכל הפונקציות, אבל מה לעשות - האשה מתעקשת. אצלי ואצל הבנים הממשק באנגלית).

 

עוד יתרון של הדגם החדש - מקבל שני כרטיסי סים ויש אפשרות לחלק פונקציות ביניהם (כיון שאין לי צורך בקו נוסף לא בדקתי את האופציה), גודל המסך הוא יתרון למי שזקוק לו.

 

המלצה חמה למגן הזכוכית של נילקין - יש גם לי וגם לאשתי, משדרג את חויית השימוש בכמה דרגות לעומת מגן פלסטיק רגיל. עכשיו מחכה לנרתיק נורמלי, כיון שהנרתיק שהגיע מקבע את הטלפון על ידי כפתורי ואקום חלשים מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

טוב כנראה שאני החלטתי סופית לרכוש MOTO G2

 

עכשיו נכנסתי למוטורולה.קום וגליתי שאני יכול לרכוש את הגרסה הבינלאומית משם. האם הם שולחים לארץ, מה העלות? מישהו ניסה?

האופציה השניה הינה HANDTEC או AMAZON (פחות מתחבר אליהם או במילים פשוטות יותר, אף פעם לא קניתי מהם)!!

 

מאיפה כדאי לי לקנות היום?

 

עריכה: מאיפה קנית SPERIAL, תפסו אותו במכס?

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

עזוב הרפתקאות.

 

תזמין כמו כולנו מamazon.fr, כולל מסים והכל עד הבית יוצא לך ₪900~

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

^מתלבט אם לרכוש אותו או HTC m8. מישהו יכול לדווח על תקלות מחלות באגים פריזים?

ובאופן כללי האם זה טלפון ברמה טובה

פורסם

One M8 זה מכשיר של כמעט ₪3000, איפה בדיוק ההשוואה בינו לבין Moto G?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

המלצה חמה למגן הזכוכית של נילקין - יש גם לי וגם לאשתי, משדרג את חויית השימוש בכמה דרגות לעומת מגן פלסטיק רגיל. עכשיו מחכה לנרתיק נורמלי, כיון שהנרתיק שהגיע מקבע את הטלפון על ידי כפתורי ואקום חלשים מאד.

 

אתה מתכוון לכזה? נראה קצת יקר לטעמי. אני גם לא לגמרי מבין את הצורך במגן מסך למכשיר עם גורילה גלאס שנמצא בשימוש נורמטיבי (כלומר לא אצל ספורטאי אקסטרים או תיכוניסטים). בזמנו היה לי טלפון עם גורילה גלאס ואפשר היה לגרד איתו אספלט בלי להשאיר שריטות.

 

ואם כבר אנחנו בענייני אביזרים למוטו G - יש לך העדפה בתחום הנרתיקים? אני אישית מאד מרוצה מה-Ringke שקניתי ל-E של אבי לפני מספר חודשים, אבל אשמח לשמוע המלצות נוספות.

פורסם

אז התמקמתי לי בהולנד והתפנתי לקנייה של המוטו ג׳י. הוא עולה כאן 190 יורו, אז חשבתי להזמין מאמזון ארה״ב שם הוא עולה 180 דולר. אילו סכומים מתווספים לי למחיר הראשוני שמופיע באתר?

×
×
  • תוכן חדש...