Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ההודעה בעצם מופנת לבעיקר ל-hwgeek:

 

איך המכשיר THL T6s?

 

אני רואה שיש לו נתונים טובים, ותג מחיר צנוע מאוד, ושמעתי דברים טובים על מכשירים של THL, אז אני חושב על לקנות כזה לאבא שלי:

 

http://www.dx.com/p/thl-t6s-mtk6582m-quad-core-android-4-4-phone-w-5-0-ips-8gb-rom-gps-ota-black-presale-336737

 

בעברי הייתי מחובבי המותג אך לצערי מהר מעוד התאכזבתי מאמינות המכשירים, כיום בטוח שלא הייתי ממליץ ליקנות מכשירים שלהם מעל 100$ כי יש חלופות טובות יותר מיצרנים טובים יותר וזה לא שווה את הסיכון והאכזבה שאולי תיהיה.

 

בסכום הזה אולי זה סיפור אחר והוא יתן שירות טוב ותמורה נאה למחיר, אך אם כבר קונים מכשיר מעבר לסף המכס- לדעתי שווה להשקיע עוד טיפה על מכשיר ברמה גבוהה יותר מיצרן גדול ומוכר:

http://www.pandawill.com/zte-v5-smartphone-50-inch-hd-sharp-screen-msm8926-quad-core-130mp-camera-3g-gps-p94775.html

 

הכי טוב לתת קפיצה לפורום הסיני השכן כי שם מעודכנים הרבה יותר מימני במה שקורה בתקופה האחרונה במכשירים הסיניים :

http://iandroid.co.il/forum/viewforum.php?f=71

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מי יכול לשפוך אינפורמציה לגבי רומים ל-G2? אני לא מבין בזה כלום אבל ראיתי רום שהופך את מערכת ההפעלה לכזו שדומה ל-G3 וזה נראה מגניב. המכשיר שלי באחריות של רונלייט ואני מבין שזה מבטל את האחריות, האם יש דרך לגבות ולשחזר כאילו לא היה נעשה כלום במקרה הצורך?

 

כדאי בכלל להתעסק או שעדיף להישאר עם הסטוק?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

בתור בעל מכשיר LG G2, ובעברי בעל סמסונג גלקסי 2 התעסקתי והחלפתי רומים על ימין ועל שמאל אבל עם G2 אני נשארתי ברגיל עם הרום סטוק והוא מתפקד מצויין! אם תבחר בכל זאת להחליף רומים אז יש בפורום iandroid מספר רומים, הרום הספציפי שאתה מדבר עליו נקרא cloudy.

פורסם

הייתי בבאג, שיחקתי 20 דקות עם המכשיר (MX4), בנוי טוב, הייתי אומר אפילו קרוב לאייפון ו-HTC באיכות חומרים - למעט הגב הפלסטיקי.

מסך מדהים, ממשק FLAT נחמד אם כי יש פה ושם פאקים קטנים.

wake gestures מגניבים כמו בקרנלים after market.

המצלמה נראתה לי טובה מאוד וכך גם לפי מספר ביקורות ברשת.

 

נשארה תעלומה אחת ענקית, מצד אחד יש את הסקירה של GA שהמכשיר קיבל 89 שעות ב battery endurance שזה תוצאה מעולה וניתן להסיק שהמכשיר בהחלט יכול לתפקד יומיים בין טעינות ב Heavy usage

מצד שני ראיתי\קראתי 3 ביקורות שאומרות שהסוללה בינונית במקרה הטוב והצליחו להוציא על 50% בהירות מסך - 8 שעות SOT

 

בנוסף לפי הפורום של meizufans ישנם שתי בעיות (רציניות)

1. ל-4 אנשים מהפורום נשברה הזכוכית של המצלמה (העשויה מ GG3) מבלי שהמכשיר יקבל מכה - אלא כנראה מלחץ\שינוי טמפ' - בהתחלה התמיכה של Meizu ניסתה להתנער, לאחר שהם ראו שיש עוד משתמשים עם תקלה דומה, נשלחה זכוכית חלופית עם הוראות התקנה על חשבון MEIZU).

2. הסוללה לא מכויילת בשיט, מ20% ומטה הסוללה מתרוקנת תוך דקות אצל מספר משתמשים, בנוסף היה מישהו שלא הצליח להטעין את הטלפון מעבר ל93% וזה נפתר רק לאחר שהסוללה התרוקנה לגמרי והטלפון נכבה מעצמו.

 

 

אני מבין שהמכשירים בארץ יחולקו ב14 לחודש, אשמח לשמוע חוות דעת לאחר שימוש של מספר ימים, בכל זאת במחיר כזה - בהחלט מכשיר ששווה לשים אליו לב.

פורסם

בחיאת זומזום.

קונים משהו בגלל שהוא מוביל או בגלל שהוא מתאים לצרכים שלך?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגדול זה תלוי בצרכים\ ברצון. אני התנסיתי בו מעט באחת החנויות, מאוד מרשים, זריז, העט רגיש משמעותית מזה של ה- Note II שהיה לי.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

כבר שבועות ארוכים אני מתקשה להחליט איזה מהם לרכוש, הg3 בעל רזולוציה מטורפת! אבל מאידך זה בא על חשבון חיי סוללה? אורך חיי סוללה מאוד חשוב לי. בקטע הזה הנוט מוביל( למרות שהמסך גדול יותר?) הוא גם בעל פחות פיקסלים, האם בגלל זה הבטריה תחזיר מעמד יותר זמן? שמתי לב שהוא גם בעל עט סטיילוס, האם זה מקל על החיים משמעותית? מבחינת מצלמה, צילומי יום ולילה מי מוביל באיכות? שניהם בעלי 3 ג׳יגה פנימיים, מבחינת מעבד,המעבד של הlg מעט חזק יותר, זה משמעותי או זניח? אני מחליף מכשיר כל 3-4 שנים, בגלל זה ההתלבטות הארוכה, מי מהם יתמודד עם פיתוחי העתיד בצורה טובה יותר? חשוב גם לציין שהנוט נולד ב2013, לעומת מתחרו שהוא בציר 2014 ואחרון מסוגו. דבר נוסף, אני קורא המון טקסטים, אימיילים, כתבות ynet, קארספורום וכד׳.מי מהמכשירים יותר נעים לעין בקטע הזה? אני מת כבר לרכוש אחד מהם ומתחבט רבות. תודה רבה לכל העוזרים!! בתקווה שכבר השבוע אתחדש. שכחתי לציין אני כרגע עם 4s.

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

Galaxy NOT

מאז הs2 אני לא מתקרב לסמסונג.

כל החסימות שלה בכל הנוגע לרוט ורומים שהם לא הזבל שלה (knox), ובכלל הלאגים והאיטיות.

 

התמורה הטובה ביותר לכסף שלך זה נקסוס (וגם כבר לא. הנקסוס 6 כבר לא ממומן ע"י גוגל כמו ה4 וה5)

 

להוציא 2500~ שקל כל שנה-שנתיים על מכשיר טלפון שעושה את אותו הדבר כמו הקודם שלו לא נראה לי הגיוני.

 

בכלל הנטייה להגדיל היום את המכשירים כאילו לכל אחד יש ידיים של הענק וגנו..מוגזם.

פורסם
שים לב G3 עם 3GB זה רק בגרסת 32GB.
ברור ההתלבטות היא בין ה3 ג׳יגה 32 ג׳יגביית לנוט 3

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

×
×
  • תוכן חדש...