Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Meizu MX4 32GB מה אומרים?

 

http://mx4.co.il/feature

 

http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=21532

 

1849 ש"ח ל-32GB.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?398800-%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%96%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%91%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A1%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%9F-(%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%92%D7%95%D7%93%D7%9C-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91)&p=4543602&viewfull=1#post4543602

 

באג שיחקו אותה שהביאו את המכשיר כולל מיסים ואחריות אפילו בזול יותר מאשר קנייה עצמאית מסין + מיסים בארץ.

אמור ליהיות מכשיר ברמה טובה מאוד ראש בראש אם מכשירי דגל מתחרים, כולל צילום 4K בפורמט החדש H.265, מגבר סאונד איכותי ועוד, באמת מכשיר מעניין.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
אחרי שהייתי קצת עם xiaomi mi2s העברתי לחברה ואז עברתי ל xiaomi mi3, והיום בדיוק שוחררה. Miui v6 stable, וואו פשוט וואו!!!!!!!!

 

גם אני בעלים של MI3 . כן, הV6 נראה טוב במבט ראשון אבל יש שם עוד המון עבודה בשביל שהוא יגיע לרמת בשלות של הגרסא הקודמת. יש שם לא מעט פיספוסים ודברים שלא הושקעה בהם מספיק מחשבה.

 

מה שכן, שיומי מאוד קשובים לבקשות והערות בפורום שלהם. וכשיש בעיות מהותיות הם משחררים תיקונים תוך ימים ספורים. למשל יצא עידכון שגרם למכשיר להיות איטי בצורה מחרידה, גרסא חדשה יצאה תוך פחות מ48 שעות.

במקרה אחר גרסא אחרת גרמה למכשיר לאכול סוללה כאילו שהוא הרגע יצא מצום, העידכון הבא יצא תוך בערך 3 ימים.

עריכה אחרונה על ידי kookoo
פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?398800-%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%96%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%91%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A1%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%9F-(%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%92%D7%95%D7%93%D7%9C-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91)&p=4543602&viewfull=1#post4543602

 

באג שיחקו אותה שהביאו את המכשיר כולל מיסים ואחריות אפילו בזול יותר מאשר קנייה עצמאית מסין + מיסים בארץ.

אמור ליהיות מכשיר ברמה טובה מאוד ראש בראש אם מכשירי דגל מתחרים, כולל צילום 4K בפורמט החדש H.265, מגבר סאונד איכותי ועוד, באמת מכשיר מעניין.

 

עדיף על ה-OPO?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

ההודעה בעצם מופנת לבעיקר ל-hwgeek:

 

איך המכשיר THL T6s?

 

אני רואה שיש לו נתונים טובים, ותג מחיר צנוע מאוד, ושמעתי דברים טובים על מכשירים של THL, אז אני חושב על לקנות כזה לאבא שלי:

 

http://www.dx.com/p/thl-t6s-mtk6582m-quad-core-android-4-4-phone-w-5-0-ips-8gb-rom-gps-ota-black-presale-336737

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

mx4 עולה 1600 ש''ח בבאג בהזמנה מוקדמת.

לפי הנתונים על הדף, הוא יותר טוב מהLG G3 S BEAT שעולה בדיוק כמוהו(אולי אפילו 100 ש''ח יותר).

היות ואני לא מכיר את החברה בכלל, אני שואל אתכם.

 

עדיף אותו על פני ה LG או על הנקסוס 5?

 

הטלפון מיועד לחברה שלי-שימוש של בנות,פיסבוק הודעות אינטרנט.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

מי יודע לתת יותר אינפורמציה לגבי ה-MX4? ביקורת אחת טוענת שהמצלמה והסוללה זה היתרונות של המכשיר וביקורת אחרת טוענת שמדובר בחסרונות של המכשיר, האייפון 4 מתחיל לעשות בעיות (רמקול ומיקרופון גוססים) ומתחיל להימאס עלי למרות שאני עם IOS6. אין לי חשק להוציא הרבה כסף למכשיר HI-END ומצד שני אני ממש לא רוצה לשלם על מכשיר זבל.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

ביליתי עם S3 כמה ימים ולא אהבתי בכלל שהוא גדול, לא נוח בכיס בכלל.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
הייתי בבאג. יש טלפון בתצוגה. מרגיש נוח ביד.

ביצענו הזמנה.אבל לא לקחו תשלום.

 

נעדכן כשיגיע.

למה לא לקחו תשלום? לא בטוח שישמרו לך.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

השאלה איך הוא מבחינת תאימות אפליקציות? הבנתי שמדובר במערכת הפעלה קצת שונה.

 

מה היתרונות של ה-MX4 על ה-G2 לפי דעתך?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם (נערך)

http://www.gsmarena.com/meizu_mx4-review-1162.php

 

פורסמה הסקירה עליו, לדעתי מדובר במכשיר מעניין ששווה את מחירו וראוי לקחת בחשבון לפני רכישת מכשיר חדש.

אפשר להיתרשם מביצועי המצלמה וגם שימו לב לביצועי הספיקר בעת שיחה שמציג עוצמה הגבוהה ביותר שמדדו באתר+ מגבר סאונד איכותי להנאה משמיעת מוזיקה באוזניות טובות.

 

אני מציע לא להיתייחס יותר מידי לעניין הבאנצ'מארקים שמראים כבייכול שהליבה הגראפית חלשה משל הS801 כי לדעתי כל עוד החומרה מציעה את הביצועיים הדרושים להפעלה חלקה של כל מה שניתן להריץ באנדרואיד כיום ובעתיד הקרוב אין שום טעם להיסתכל מי הכי חזק על הנייר כי אין שום יתרון בחומרה לא מנוצלת שעולה מחיר כפול.

אני גם מתלבט לגביו ושוקל לירכוש את גירסת ה16GB, למרות שכיום יש לי כרטיס 32GB בF1 החמוד, אני חושב שיש יתרון אחד חשוב למכשיר של 16GB ללא אפשרות הרחבה והוא- גיבוי המידע במחשב לעיתים תכופות יותר מאשר במכשיר ללא מגבלת נפח איחסון :-).

 

לגבי תאימות אפליקציות- לא חושב שיש בעיה כי מדובר בקיטקט שעבר שיניוים בעיצוב כמו בMIUI,COS,ועוד, זו לא פלטפורמה שונה שתיגרום לבעיות תאימות.

 

כרגע החשש היחיד שלי הוא הדיווחים לגבי שבירת זכוכית המצלמה בעת נפילה קלה יחסית, לדעתי זה ניגרם ביגלל שעוצמת הנפילה מועברת לעדשת המצלמה והיא כניראה זזה ופוגעת בזכוכית החיצונית ויכולה ליגרום לשבירת, לא בטוח שזה המצב אבל הייתי רוצה לקבל עוד מידע לגבי זה.

 

http://forum.meizu.com/viewthread.php?tid=17276&extra=page%3D2

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...