Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי הולך על הנקסוס שלפי המפרט שראיתי בgsm יותר חזק מהg3 עם מסך fhd,לעומת ה g2 הנקסוס מספק ממשק חלק יותר ואמור לקבל בשבועות הקרובים את האנדרואיד החדש.

הg3 במחיר הזה פשוט מאכזב עם מפרט חלש ומסך 720.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אגב שכחתי לציין, הg 2014 שהגיע לי מאמזון fr הוא גרסת dual sim. בהחלט הפתעה נעימה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

זה כתוב במפרט באתר.

גם אלי הגיע מכשיר דומה, עושה רושם ראשוני מצויין. העברה מהירה של התוכן מהמכשיר הקודם באמצעות Motorola migrate, המכשיר מהיר והמסך טוב. את המצלמה טרם בחנתי.

הטעות שלי היתה הנרתיק שהזמנתי, גם מ-amazon.fr, מה שעלה לי בדמי משלוח. הנרתיק הגיע יום אחרי המכשיר, ומתברר כי הטלפון מוצמד בכוסיות ואקום ולא יציב כמו בתושבת רגילה. לכן הוזמן נרתיק סטנדרטי. וכן הוזמן מגן מסך של נילקין 9H.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אישתי כבר שבוע עם הG דור שני,מכשיר מעולה ביחס למכשיר שלו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מתעכב כבר מספר שבועות מלרכוש מכשיר חדש. לא יודע אם לרכוש נקסוס s5 או lg g3 או לחכות ל s6. אני אובד עצות

פורסם

שבוע טוב! אני כבר תקופה מתלבט בין 2 מכשירים ודיי מתקשה להכריע ביניהם. המכשירים: lg g3 מול samsung note 3. הנוט 3 מעט יותר יקר 2500 ש״ח מול 2300 של הlg. חשוב לי שלמכשיר תהיה סוללה שתחזיק זמן רב (אכלתי ועדיין אוכל הרבה חצץ מהאייפון 4s הנוכחי בקטע הזה) יש חשיבות גם למצלמה ולאיכות התמונות, לשניהם יש חריץ הרחבה וסוללה נשלפת שזה מעולה. אני מחליף מכשירים כל 3-4 שנים. לכן אני מתלבט רבות מי יהיה מחליפו של האייפון. מה שבטוח לiOS אני יותר לא חוזר. אשמח לשמוע המלצות לכאן או לכאן. בתקווה שכבר בימים הקרובים אגבש החלטה ואתחדש במכשיר. כמובן שאעדכן. תודה מראש!

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

אלו מכשירים שונים בתכלית. גם בגודל הפיזי, גם בנוכחות העט בנוט, וגם באפליקציות שמוכוונות עסקי יותר בנוט.

ב LG הסוללה תחזיק פחות, בגלל המסך המיותר והממשק די לאגי ומעצבן.

שניהם יתנו לך צילומים יפים במגבלות החיישן הקטן.

פורסם

לLG יש את המצלמה הכי טובה שפגשתי בסמארטפון, קח זאת בחשבון אם זה חשוב לך.

כמו כן, מערכת ההפעלה שלו עדיפה על זו של הנוט (שניהם אנדרויד אבל הממשק של LG עדיף בהרבה).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני צריך עזרה בבחירת מכשיר שיחליף את JIAYU F1 שרבע מסך תחתון שלו לא מגיב.

ה F1 היה מושלם מבחינת סוללה, גודל, ונוחות, מה שכן אם הוא היה חזק יותר זה היה נחמד יותר(למרות ש 11K בבאנצמארק זה סבבה לחלוטין)

פתוח לכל הצעה שיש.

כרגע יש לי אפשרות לקחת סמסונג S3 בחינם או סמסונג S4 בחינם, אך ניסיתי את הסמסונג S3 ולא אהבתי את הגודל המוגזם שלו.

יש הצעות מענינות?

בעיקרון הייתי קונה עוד F1 אבל המצלמה שלו נוטה לשבוק חיים.

תודה!

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

נותנים לסחבק S4 בחינם, לא מבין על מה ההתלבטות :conf:

 

אם 5" גדול עליך תמכור את הS4 ותזמין Moto G דור ראשון עם 4.5".

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני מחפש מכשיר שיחליף אצלי את הנוט.

 

התקציב הוא עד 1800 ש"ח פלוס מינוס.

 

גודל מסך מ4.7 עד 5".

 

2GB RAM חובה.

 

מעבד ליבה מרובעת.

 

סלוט לכרטיס זיכרון.

 

גירסת אנדרואיד כמה שיותר נקיה ועם עדכונים לכמה שיותר זמן.

 

תמיכה ב-LTE - יתרון.

 

כמה מכשירים שעלו על הפרק:

 

גלקסי S4 בגירסת I9505 - בתכנון להפוך אותו ל-GOOGLE PLAY EDITION.

 

נקסוס 5 (החיסרון שלו הוא זה שאין לו סלוט לכרטיס זיכרון, וגם הבנתי שהסוללה לא משהו).

 

HUAWEI ASCEND P6

 

LG G2 - שוב פעם החיסרון הוא שאין שקע SD.

 

מה כדאי מבינהם?

 

אם יש עוד מכשירים שעונים לדרישות, אשמח לשמוע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא ממליץ לך על הגלקסי S4 - המכשיר עם לאגים זוועתיים, לאחר חודשיים איתו (כי ה HTC M7 היה בתיקון) הצטערתי ביותר למי שקנה מכשיר שכזה.

שנית במחיר הזה ממליץ לך על ה ONEPLUS ONE, אמנם מסך 5.5 אינץ' אבל שווה את הכסף.

Opel Adam S 2017

פורסם

אני מתכוון לשים על ה-S4 רום של GOOGLE PLAY EDITION, כך שלאגים זה לא מה שמטריד אותי. חוץ מזה, זה אנדרואיד, לאגים יהיו.

 

ב-1+1 מפריע לי שני דברים - זה שאין סלוט לכרטיס זיכרון, וגם זה שהוא לא זמין במכירה חופשית, וצריך לחפש חברים שישלחו לך הזמנה. אנחנו לא ברוסיה הסובייטית, וחברים יש רק באגד, אז לא תודה. בכללי, אני מעדיף שלא להתעסק עם הזמנות של דברים יקרים דרך האינטרנט.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מה לגבי sony z3 compact?

 

בחו"ל מחירו כ1800 ש"ח, המסך בגודל 4.6" (נכון שזה גבולי מבחינת דרישותיך, אבל אתה מרוויח מכשיר קומפקטי משמעותית).

 

סוללה מעולה, 4 ליבות (סנאפדראגון 801), חריץ הרחבה, אנדרואיד 4.4.4 וישודרג ל5 בחודשיים הקרובים (אפילו Z המקורי מלפני שנתיים מקבל את השדרוג), אנדרואיד נקי יחסית ולכן עובד חלק מאוד, תומך LTE.

 

אה, והוא באמת עמיד במים- מנסיון.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...