Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=175&t=184450

הוא אכן רץ חלק אבל בחיי שלא ציפיתי לדבר כזה, בהתחלה לא שמתי לב ששיחקתי איתו אבל שהשתמשו בו שאלו אותי ובאמת גיליתי שהוא ממש דפוק מהבחינה הזו והוא לא אמור להיתחמם ככה, זה לא שיש לו סנאפ801 בפנים, בקיצור אם לא יתקנו זאת וכפי שזה נירא זו בעייה דיי שכיחה בעולם אז לדעתי המכשיר לא מישתלם בעליל(לפחות לבאצ' הראשון).

המכשיר מיועד להורים והם לא ממש מאמצים אותו. מקווה שיוציאו עידכון שיפתור את הבאג.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

המכשיר אצלי מספר ימים ולא נתקלתי בבעיות הללו,הוזמן מאמזון US.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

הכל טוב ויפה, אבל המעבד הוא snapdragon 400, זהה לדור הראשון. ואני לא סובל מבעיית התחממות ב-G דור ראשון שלי.

הבעיה שלי היא שצריכת הסוללה מתחילה לגדול, אבל זה נובע כנראה מהפעלת תוכנות שמתקשורת לרשת, במיוחד פייסבוק שלא הפעלתי בחודשים הראשונים וכעת פעיל למדי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אישתי עבר מS3 אליו והיא מאוד מרוצה,הוא מזכיר לה את הנקסוס 5 שהיה לה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

G GPE דור ראשון (שלו), G דור שני (שלה), שום התחממות, שום בעיות.

 

לא מכשיר(ים) דרעק ולא בטיח, סתם בעיה נקודתית.

 

לא מבין בכלל מה הקשר של הMTK הסיניים לדיון על הG.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לפני שבועיים עברתי מהאייפון 5S לאנדרואיד. מאוד מרוצה מהמעבר, יש יתרונות וחסרונות לכל מערכת.

 

ומצטער להכניס לך בלאגן לראש אבל ממליץ לך לשקול גם את המכשיר HTC ONE M8. מכשיר פצצה, יש לי בבית 3 מכשירים LG G3 (אחים ואבא שלי) והמכשיר ענק ולא מצדיק את המחיר, כל המערכת הסופר חזקה שלו היא נטו בשביל לתמוך ולהזיז את המסך QHD העצום הזה, שעין רגילה לא תבחין בחיים בהבדל בין הQHD לFHD שהמסך M8 מציע. הM8 מכשיר מצויין עם בטריה מאוד חזק, מאוד מהיר ומאוד סקסי.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם (נערך)

מסיור קצר בפורומים ניראה שיש כאלה שטובים וכאלה שלא-אפילו פאנלים של המסך שונים(צהובים וכחולים) ויש הרבה החזרות והחלפות -גם דרך אמאזון., כניראה כמו בעיית באצ' ראשון כמו בG3, הדרעק זה יחסית בהומור :-).

כי הוא באמת מיתחמם לפעמים כמו מעבד טגרה- ויש לי אחד כזה בבית :-).

לגבי MTK- כי שם המעבדים קרירים יותר וגם כל עניין ההתעסקות בהחלפת רומים וכו' פשוט מאוד :-).

 

וכן לדעתי הציפסט הזה ברמה שלא מתאימה למכשיר של המחיר הזה, היו יכולים לקחת את גירסת ה1.6 :-).

http://forum.xda-developers.com/moto-g-2014/help

 

מה זה הקטע עם ריח פלסטיק שרוף חחח?

 

ניראה לי שהדור הראשון היה הרבה יותר טוב ואיכותי, הסיבה היחידה שלא קנינו אותו זה ביגלל המצלמה הגרוע יחסית, ואכן המצלמה של הG החדש ממש לא מאכזב ומוציא תוצאות מעולות-אפילו יותר עם משתמשים באפליקציה המשופרת שנותנת אפשרויות נוספות כמו ביטול הורדת רעשים וכו'- מומלץ!.

http://forum.xda-developers.com/moto-g/general/how-to-unlock-advanced-camera-settings-t2884035

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אם אתה משתמש שלא צריך כלום מהטלפון שלו תקח את האייפון.

אם אתה רוצה קצת מעבר, ומכשיר עם יכולות הרבה יותר טובות מכל אייפון שאיי פעם יצא, לך על ה G3.

היה לי 3 שנים אייפון,עכשיו אני עם G2, מיותר לציין את ההרגשה.

Miata ND2

 

פורסם

1+ one יוצא 1400 ש"ח (לפני מיסים) - מחיר מעולה לטלפון מטורף.

 

http://www.chinabuy.co.il/hebrew/

 

לקנות אייפון במחיר שלו זה פשוט טירוף. רק אלה שנעולים (אלוהים יודע למה) על המותג ישלמו עליו את הסכום הזה.

פורסם
אם אתה משתמש שלא צריך כלום מהטלפון שלו תקח את האייפון.

אם אתה רוצה קצת מעבר, ומכשיר עם יכולות הרבה יותר טובות מכל אייפון שאיי פעם יצא, לך על ה G3.

היה לי 3 שנים אייפון,עכשיו אני עם G2, מיותר לציין את ההרגשה.

 

אם הוא משתמש שלא צריך כלום מהטלפון שלו,למה הוא צריך לקנות מכשיר ב1500 שקל יותר ??

פורסם

אני בטח שלא ממליץ לקנות את ה 6 אלא אם קונים את האייפון ה 5 או 5S למרחיקי לכת, מספיק.

התורים ל IDIGITAL מסבירים למה צריך לקנות מכשיר פרמיטיבי ב 1500 יותר ממכשיר חדשני.

Miata ND2

 

פורסם

אולי תפסיקו כבר עם המכשיר פרימיטיבי במחיר גבוה.

 

אייפון 6 לא נופל מהמתחרות - והמחיר לא יקר יותר. 2400 ש"ח בחו"ל. 3600 בארץ.

מחירי ההשקה של כל האנדרואידים מתחילים ככה ונופלים כמו מנייה של אולדסמוביל בעוד האייפון נשאר יציב.

לא מציגים מכשיר חדש כל 3 חודשים.

פורסם

אני עכשיו עם גלקסי 3 שפשוט לא זז לכן אני מחליף לG3, נראה לי הבחירה המוצלחת ביותר ביחס למחיר. (1800 מארצות הברית).

ממליץ לך לקנות 16 גיגה. פשוט יותר זול. אתה יכול להוסיף כרטיס זיכרון של עד 128גיגה.

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

אני עברתי מאייפון 4 ל G3, כבר חודש עם G3 ואת האמת? עדיין קשה לי.

הייתה לי נוחות באייפון שאני לא מוצא פה, בין אם זה במערכת המאוד בטוחה ( אתה יודע היטב לאיזה אפליקציות אתה נותן הרשאות ואתה יכול לשנות זאת ) לבין מערכת שכל אפליקציה שאתה מתקין מקבלת מספר הרשאות מכובד, אותי זה מעצבן.

ה G3 פלאפון גדול מאוד, קשה מאוד לתפעל ביד אחת.

המסך שלו מדהים ללא ספק, מצלמה שעושה עבודה מעולה.

אני רכשתי אותו ב 1800 ש"ח בגרמניה ( גירסת 16GB ), הייתי משקיע עוד טיפה ורוכש את ה 32GB אבל לא היה שם.

בגדול, אם האייפון 6 היה יוצא כאשר רכשתי את המכשיר והיה במחיר שפוי, לא יודע להגיד באיזה צד הייתי בוחר.

×
×
  • תוכן חדש...