Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אייפון 4S ירד ל-1499 ש"ח (אני יכול לקנות קצת פחות), מה אומרים?

למה? כל אנדרואיד ב1500 שקל יהיה עדיף

אתה רוצה אייפון? פחות מה 5S לא הייתי קונה

פורסם

שנקרא HTC One (M8 ) For Windows.

 

האמת שיש אחד כזה בחברה אני אשחק איתו קצת היום.

 

בנוגע לאפליקציות כן, הבעיה היא יותר עם אפליקציות מקומיות ואפליקציות לא הכי מפורסמות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
למה? כל אנדרואיד ב1500 שקל יהיה עדיף

אתה רוצה אייפון? פחות מה 5S לא הייתי קונה

תן דוגמאות, כי S3 ממש לא עדיף על 4S. אם כבר להוסיף 500 ש"ח ולקחת G2 32GB.

 

לא רוצה להשקיע יותר הרבה כסף על מכשיר סלולרי, מצד שני כואב לי לשלם על מכשיר מעפן.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

לא רוצה לשלם הרבה כסף? אז קח את המוטו G, צא מהקטע של היבואן הרשמי ותזמין מחול

ב1500 אפשר לקנות nexus5\g2

OnePlus One

ב1750 שקל אפשר אפילו לקנות Z3 Compact במידה וזה לא נתפס במכס (ורוב הסיכויים שזה לא ייתפס)

 

אם יש חבר\משפחה שטס לחול - תנסה להעזר בו

פורסם

יש לי invite לרכישה של one 64gb, אבל אני ממש מבסוט מהG שלי ולא מתכוון לממש.

אם מישהו רוצה - ה"פ זריז, בעוד 24 שעות זה פג תוקף

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הinvite כבר לא רלוונטי, נשלח לחבר פורום

 

בנושא אחר; הMOTO G 2014 עכשיו במבצע באמאזון FR - פחות מ₪930 עד הבית.

בנוסף מוטורולה מציעים mail in rebate למי שמזמין בין ה1.10 ל31.12 של 30 יורו.

לינק: http://www.amazon.fr/gp/feature.html/ref=amb_link_183429127_3?ie=UTF8&docId=1000830853&pf_rd_m=A1X6FK5RDHNB96&pf_rd_s=hero-quick-promo&pf_rd_r=11RCZRV82RJV5YV6W981&pf_rd_t=201&pf_rd_p=534848607&pf_rd_i=B00NBZ7FFO

(אני עדיין מנסה להבין אם רוכש בינלאומי זכאי לזה, או רק צרפתים)

אם כן אז זה מוריד את המחיר של המכשיר לפחות מ₪790, עסקה יותר טובה מזה פשוט לא קיימת.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
שנקרא HTC One (M8 ) For Windows.

 

האמת שיש אחד כזה בחברה אני אשחק איתו קצת היום.

 

בנוגע לאפליקציות כן, הבעיה היא יותר עם אפליקציות מקומיות ואפליקציות לא הכי מפורסמות

 

אוקיי אז שיחקתי קצת איתו.

הוא נחמד ועשוי יופי טופי כמו ה M8 האנדרואידי, הממשק זה ווינדוס פון 8.1 שזה קצת יותר טוב מ הקודם, הדבר היחיד שלא אהבתי וזה העדפה אישית, שכפתור הכיבוי נמצא למעלה ולא בצד ימין כמו הלומיות או הגלקסים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אוקיי אז שיחקתי קצת איתו.

הוא נחמד ועשוי יופי טופי כמו ה M8 האנדרואידי, הממשק זה ווינדוס פון 8.1 שזה קצת יותר טוב מ הקודם, הדבר היחיד שלא אהבתי וזה העדפה אישית, שכפתור הכיבוי נמצא למעלה ולא בצד ימין כמו הלומיות או הגלקסים

 

מתרגלים.

 

בכל מקרה, אם תרצה לפתוח את המסך / לסגור אותו - תוכל לעשות זאת בנקישות על המסך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)
הinvite כבר לא רלוונטי, נשלח לחבר פורום

 

בנושא אחר; הMOTO G 2014 עכשיו במבצע באמאזון FR - פחות מ₪930 עד הבית.

בנוסף מוטורולה מציעים mail in rebate למי שמזמין בין ה1.10 ל31.12 של 30 יורו.

לינק: http://www.amazon.fr/gp/feature.html/ref=amb_link_183429127_3?ie=UTF8&docId=1000830853&pf_rd_m=A1X6FK5RDHNB96&pf_rd_s=hero-quick-promo&pf_rd_r=11RCZRV82RJV5YV6W981&pf_rd_t=201&pf_rd_p=534848607&pf_rd_i=B00NBZ7FFO

(אני עדיין מנסה להבין אם רוכש בינלאומי זכאי לזה, או רק צרפתים)

אם כן אז זה מוריד את המחיר של המכשיר לפחות מ₪790, עסקה יותר טובה מזה פשוט לא קיימת.

אני לא מבין צרפתית אבל כשאני נכנס זה נראה כאילו זה הגרסא הישנה ללא ה- 4G .. רשום שם 3G+ .

ובנוסף מה זה אומר mail in rebate ?

 

תודה.

 

עריכה:

סליחה עכשיו ראיתי שלא אמור להיות לו 4G.

עריכה אחרונה על ידי wa11a

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

ל G-2014 אין בינתיים גרסת LTE כמו ששמת לב :)

 

mail in rebate זה סוג של החזר\הנחה\מבצע שמאוד פופולרי בארה"ב שנועד לתת החזר כספי לאחר רכישה ללקוח הסופי.

בדיוק כמו במבצע הזה של מוטורולה שהם דורשים את מדבקת הIMEI והUPC שמוטבעים על האריזה, בתמורה לצ'ק על סך 30 יורו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מחפש מכשיר מגע ראשון לאבא, עד עכשיו היה עם נוקיה מקשים.

אין צורך בGPS, אין צורך ממשי במצלמה, אין צורך בגלישה. כנראה שאתקין לו רק וייבר ופנגו, אולי גם סקייפ.

הדרישות הן קודם כל סוללה, אח"כ עמידות. חשבתי על המוטורולה דפיי, אבל הוא ישן מאוד. אולי עדיף את המוטו E עם מגן טוב?

×
×
  • תוכן חדש...