Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.neowin.net/news/the-motorola-moto-g-2nd-gen-review-the-ultimate-low-cost-smartphone

 

לא יודע אם ציינו את זה לפני אי-אילו עמודים או לא, אבל Amazon EU S.a.r.L. סוף סוף שולחים את הגרסה החדשה לארץ! הידד!

Motog2.png

 

₪992 אם מחייבים בשקלים, ₪933~ אם במטבע הזר לפני עמלות המרה. למי שיש מאסטרכארד עדיף לחייב ביורו ולהזמין מFR.

לגבי ויזה - יש מחשבון באתר של כ.א.ל שאומר שחיוב של 156 פאונד יוצא ₪958 כולל עמלות.

 

 

ככה או ככה פחות מאלפייה ל best budget smartphone, עד הדלת עם שליח כולל מסים.

 

איפה ההתלבטות :conf:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

~

בגילי המופלג כבר למדתי שמפרטים זה לא הכל, ובדוגמה רלוונטית לפורום - מיאטה קטנה וחלשה יכולה להיות יותר מהנה בתנאי היומיום מקורבט עם 700 כ"ס.

 

המוטורולה היא אמת המידה, אבל בגרסת 5" היא קצת מסורבלת, הסוללה אינה נשלפת והיא עולה יותר מכל שאר הדגמים ברשימה למעט ה-LG. המסך ונפח האחסון הם קורבנות שאני מוכן להקריב תמורת חיי סוללה טובים יותר, וב-HTC נוצר הרושם שזה המצב.

 

רשמתי לפניי את נושא ה-GPS ואחקור אותו, זו באמת בעיה אם זה נכון. בינתיים אני מחפש קצת פידבקים מנסיון על חוויית השימוש במכשירי HTC ו-LG, כי אני מתאר לעצמי שהאנדרואיד שם שונה במקצת ובטח יש איזשהם פיצ'רים מיוחדים.

 

הגלקסי 3 מיני נפסל עקב סוללה חלשה והרצון לנסות משהו חדש אחרי שנתיים עם ה-SGS2. ה-E3 יורד מהפרק גם כן, משום מה חשבתי שהסוללה שלו נשלפת.

פורסם

למי אכפת שהסוללה לא נשלפת

גם בRAZR שלי היא לא נשלפה, כעבור שנתיים וחצי הטלפון עדיין עבד יפה מאוד. לא שמתי לב להיחלשות כלשהי.

אתה תחליף את הG הרבה לפני שהיא תתקלקל

 

מזמני סוללה אין לך מה לפחד, אצלי המכשיר מחזיק יומיים בין הטענות, כשאנדרויד L יגיע זה יגדל אף יותר. (עדכון שהG יקבל, ושאר המכשירים שציינת פה ממש לא)

 

ה310 עולה סה"כ 130 שקל פחות בKSP מאשר MOTO G בייבוא אישי, אני לא יודע מי מספיק שפוי כדי ללכת על מכשיר נחות בהרבה בשביל הפרש כזה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

~

תודה, אבל נראה לי שאתה עושה טעות נפוצה - מתמקד במכשיר ולא בצרכי הלקוח.

 

סוללה נשלפת זה עניין של גישה. אני מאמין שטלפון סלולרי צריך להיות קודם כל אלחוטי, לכן נראה לי קצת מגוחך כל סגנון החיים הזה של "חרדת סוללה" שכה נפוץ בימינו ומתבטא בשאיפה מתמדת לחבר את הטלפון לכבל במכונית או למטען בבית/משרד ברגע שנכנסת. אני מעדיף שהטלפון יהיה אצלי בכיס בלי שום דבר מחובר אליו, יזרים מוזיקה דרך BT, יתן לי גמישות מקסימלית וברגע שהסוללה תיגמר אני פשוט אשלוף אותה ואכניס אחת אחרת. בתחום בו אני עוסק (טכנאי שטח) גם לא תמיד ניתן לתכנן מראש את סדר היום, ולפעמים מספיק שאתקע למספר שעות באתר לקוח ללא קליטה כדי שהסוללה תיגמר.

 

טלפונים עם מסכים גדולים נוצרים בעיקר מתוך מירוץ חימוש ותגובה לטרנדים שהמתחרים בשוק מכתיבים, התוצאה לצערי היא בד"כ חיי סוללה קצרים יותר ו-form factor נח פחות. לי אישית היה מתאים הרבה יותר טלפון קומפקטי שאפשר לאחוז בקלות ביד אחת, עם מסך 4" וסוללה שמחזיקה יומיים גם אחרי שנה של שימוש. ה-SGS2 היה אחלה כלי עבודה, אבל עדיין לא היה נח לשימוש ביד אחת וסבל מתסמונת overkill במספר תחומים. (למשל, מי צריך מצלמת 5MP בחיי היומיום? או 8 כמו במוטורולה?)

 

כאמור, ההפרש במחיר הוא לא גורם משמעותי פה, מה שאמרת לגבי עדכון גרסה חשוב הרבה יותר. בנוגע להחלפת המכשיר - לא הייתי בונה על כך שזה יקרה בשנים הקרובות, ולא הייתי רוצה להיתקע בעוד שנתיים עם סוללה עייפה שאי אפשר להחליף.

 

מקווה שזה מסביר את הסיטואציה בצורה קצת יותר טובה.

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם

אין בעיה חבר, אז במקום לשלוף סוללה מקורית של המכשיר שתקנה - תשלוף powerbank עם יציאת 2 אמפר ותטעין ל80% תוך שעה.

זה לפחות מה שאני הייתי עושה.

לגבי המסך הגדול (מדי?) - הG הקודם עדיין זמין עם מסך 4.5" ואותה חומרה בדיוק כמו החדש. למעט מצלמה שאמרת שגם ככה אתה לא צריך טובה מדי.

והוא גם עולה פחות מ₪800 כולל הכל.

 

עד כאן לגבי הG, לא הולך להמשיך לחפור לך עליו.

 

בהצלחה בכל אשר תבחר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
אין בעיה חבר, אז במקום לשלוף סוללה מקורית של המכשיר שתקנה - תשלוף powerbank עם יציאת 2 אמפר ותטעין ל80% תוך שעה.

הצעה לגיטימית אבל לא פרקטית במיוחד:

 

- PB פוגע בעקרון הניידות שהסברתי קודם

- PB איכותי עולה יותר כסף מסוללה נוספת

- PB איכותי כבד ומסורבל יותר מסוללה נוספת

- PB משבית את הטלפון לפרק הזמן של הטעינה, כלומר מקשה על דיבור, צילום או כל שימוש אחר תו"כ.

 

זה בדיוק ההבדל בין משתמש "ביתי" למישהו כמוני שצריך את הטלפון ככלי עבודה. לא תבין עד שלא תנסה.

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם

אל תקנה G2 MINI!!! רכשתי לאישתי כזה לפני חצי שנה בערך.

המכשיר הראשון התחיל להתקע כבר יומיים לאחר מכן והוחלף בחנות בחדש גם השני התחיל להתקע מדי פעם לפני חודשיים בערך, הטאצ' פעם ב... לא מגיב וגם ה-GPS מאבד קליטה מדי פעם ולפעמים לוקח לו המון זמן להתאפס על עצמו.

בזבוז כסף!

פורסם

קניתי לאשתי מוטו G לפני יותר מחצי שנה והוא יותר טוב מה S3 (זמן סוללה עדיף בהרבה, עובד חלק יותר ובנוי טוב). החיסרון זו מצלמה בינונית.

 

אני מחכה עכשיו ל G2 שנמצא בדרך אליי עבור הבת שלי במקום ה S3 המקרטע שלה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

טוב, אז ככה :

לפני כשבוע החלטתי ללכת על לומיה XXX פרימיום כלשהו(לא חושף בגלל שמכרתי אותו), ואחרי כמה ימים של שימוש במכשיר(לא כמה דקות פה ושם כששיחקתי עם מכשירים של אחרים) ובמערכת ה-WP 8.1, אני חייב להגיד שזאת הייתה החוויה הסלולרית בין הגרועות ביותר שאי פעם היו לי.

 

אני אתחיל מהנקודות הטובות :

למכשיר יש אחלה קליטה, אחלה שמע, מסך מעולה, איכות בניה בין הטובות ביותר שראיתי, ומצלמה שמצלמת נהדר בתנאי תאורה טובים(לזה אני עוד אגיע)

 

ועכשיו לנקודות הרעות:

גלישה באינטרנט פשוט מזעזעת- לא פותח סרטוני וידאו בשום אתר ספורט ישראלי. אייפון ואנדרואיד יכולים? בלי בעיה. ווינדואס פון? לא. למה? ככה.

רוצה להכנס לחשבון באתר של בנק לאומי(אין אפליקציה)? אין בעיה, ברגע שתירצה להזין סיסמא, הדפדפן המחורבן יזרוק אותך מהאתר. למה? אין לי מושג, אבל זה עובד ככה בכול פעם.

 

מצלמה- בכול צילום שקצת פחות טוב מתנאי תאורה טובים, המצלמה מצלמת עם גוון ירוק מכוער. וזה לא קצת ירוק, ולא משהו שלא שמים לב אליו. זה מאוד ירוק וממש ממש מעצבן. כאילו אני מצלם בכוונה דרך פילטר כלשהו(מוזמנים לחפש ברשת ולהתרשם מהגועל נפש), מסתבר שהמצלמה של המכשיר הייתה מעולה וצילמה כמו שצריך, אבל אחד העדכונים של מייקרוסופט "דפק" את המצלמה, ומזה כבר שנתיים נוקיה/מייקרוסופט, לא עושות כלום בנידון, חרף המוני פניות ותלונות מצד משתמשים.

 

אז מה יש לנו כאן?

ממש אחלה של טלפון, בהנחה שלא צריכים מצלמה, ולא צריכים אינטרנט. אבל במצב כזה עדיף כבר ללכת על נוקיה 3210. גם יעלה 100 שקל, וגם הסוללה תחזיק 5 ימים.

 

מי שאי פעם בביקורות אמר, ש-WP8.1 איך שהוא קרובה לאנדרואיד או ל-IOS, פשוט נמצא על סמים קשים. ווינדאוס רחוקה מהם שנות אור.

 

וזה עוד בכלל לפני שדיברתי על המילה "אפליקציות", שגם שם יש לי מלא הערות, אבל אני לא אמחזר מה שכול אחד כבר אמר לפניי.

 

לכול מי שחושב על ללכת על הטלפון עם הגועל הזה- ראו הוזהרתם(!)

פורסם (נערך)

לא כדאי.

קודם כל בגלל מע' ההפעלה שעדיין לא הגיעה לרמתה של אנדרואיד בכמות האפליקציות ופתרון הבעיות (צוותי מפתחים, תמיכה, וכו')

עכשיו בקשר למכשיר, היה ועדיין אצל חבר בעבודה, טלפון כבד מאוד, עם בעיות בטאץ', כבר החליף שני מסכים, חיבור האוזניות לא בסדר כבר מהיום הראשון. הוא חושב שגלקסי 2 שהיה לו קודם יותר טוב !!

מחירו צונח, ואין לו ביקוש בשוק.

בקיצור תעשה לעצמך טובה וחפש משהו אחר!

 

המלצה שלי: מכשיר עם מע' אנדרואיד, מהדגמים המוצלחים של סמסונג או סוני.

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אל תקח כקנ"מ את חיי הסוללה של ה-S2. לעומת הS2, הסוללה של האייפון 5s מחזיקה לי בערך פי 2, וזה נחשב לחיי סוללה בינונים כיום.

דווקא למכשירים היותר גדולים יש חיי סוללה ארוכים יותר (בראש הרשימה OnePlus one, 6P, Note 3, S5).

כמו כן, אם אתה מחליט ללכת על דגם פחות פופולרי, קח בחשבון זמינות נמוכה של אביזרים ובכלל זה סוללה ומטען.

פורסם (נערך)

~

ה-LG עדיין טרי יחסית ולכן רקורד האמינות שלו מוטל בספק (גם לאור עדותו של עופר).

ב-310 הסתבר לי שאין פלאש במצלמה, לכן ירד מהפרק.

על הסוני אין הרבה מידע והסוללה לא נשלפת.

 

בנוסף גיליתי שיש דגם של מוטו G שתומך בשני סימים. זה עשוי להיות שימושי למדי.

בקיצור, נראה שעל אף החששות שלי בנוגע לסוללה, קוף נינג'ה יקבל את מבוקשו.

עריכה אחרונה על ידי Derish
×
×
  • תוכן חדש...