Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מה לגבי G2 מיני?

 

מסך "4.7 - גדול לדרישות פות"ש. רזולוציה תאורטית נמוכה , לא ראיתי את המסך בעיניים.

 

Moto g (4.5")

 

רעיון טוב וזול, אבל מסך "4.5. חוץ מזה מתחיל להתיישן (הושק לפני 10 חודשים, וגם הגרסאות המתקדמות שונות רק ביחידת הרדיו) קיים גם ה-E שמתאים לדרישות מבחינת המידות, אבל כנראה בסיסי מדי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בעיקרון אין לי דרישות גבוהות מדי, אני לא מחפש את הטופ שבטופ :

 

מכשיר כמו הגלקסי אס3 רק בגודל של 4-4.3 אינץ היה מספיק לגמרי.

 

כול מכשירי המיני הם לא משהו, מרגישים כמו מכשיר שניסו לחסוך עליו,ועם מצלמה מחורבבנת. לא כמו מכשיר דגל מלפני שנתיים.

 

ניראה לי אני אתן צ'אנס בחיים האמיתיים לאקספיריה ז1 קומפקט ואם לא זה, אז אייפון.

 

מישהו יודע איפה אפשר לראות את ה-סוני ז1 קומפקט?

פורסם

המוטו G לא כזה קטן

sperial המוטו G קיבל עדכון אחד של 4G ועוד רשימת שינויים והיום הטלפון הוחלף לגמרי לגדול יותר.

אני מכיר מישהי עם טלפון סוני מתיישן שהסוללה עושה לה בעיות ולא מצאתי אף אחד בארץ שמחליף סוללות פנימיות של סוני אז לא הייתי רץ לקנות סוני.

נושא מעצבן במיוחד הטלפונים הענקיים האלה אבל גם אפל מוציאים השבוע את הטלפונים החדשים שלהם והם גם ענקיים.

אייל

פורסם (נערך)

העדכון של ה-G יוצא היום. דומני שהיה אמור להיות מוכרז בעוד כמה שעות - אבל מתברר שכבר מופיע באתר מוטורולה, אבל, למשל, עדיין לא מופיע ב-gsmarena (אלא אם התעדכן בדקות האחרונות).

לגבי הדגמים הקיימים (G ו-G-4G) - הם זהים, חוץ מיחידת הרדיו וחריץ ה-micro SD.

 

לגבי גודלו של ה-G הקיים - ציינתי שמדובר במסך "4.5, קצת מעל הגבול העליון של השואל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כוס אמק עד שhandtec שלחו לי היום את המוטו G שהזמנתי יום ראשון יוצא דגם חדש?! איזה באסה :\

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

טוב אז חזרתי לעדכן שבעקבות ההמלצה שהתחילה פה, הגיע אליי הoppo find 7a. טלפון פשוט מדהים, ממליץ לכל מי שעתיד לרכוש מכשיר חדש לשקול את הפנינה הזו.

בקרוב אדאג לסקירה מעמיקה לאלו שעדיין שוקלים.

פורסם
מה לגבי G2 מיני?

ח$א של מכשיר. רכשתי אותו לפני מס' חודשים לאישתי. הראשון הוחלף אחרי מס' ימים מאחר והיה נתקע כל הזמן ומסך המגע היה בעייתי. השני עבד בצורה תקינה מס' חודשים ועכשיו גם הוא מתחיל להתקע ומסך המגע פעם ב... לא מגיב.

פורסם

לגבי הG2 מיני, אני קניתי לפני חודש לבן שלי.

הוא משתמש בו בלי סוף ומרוצה מאוד.

 

יש לציין ששילמתי מראש יותר כסף וקניתי מכשיר ביבוא של היבואן הרשמי (רונלייט) עם שנתיים אחריות.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אתה חושב שזה שהמכשיר מגיע ישירות מהיבואן משנה משהו מבחינת התפקוד שלו? אין קשר.

זה לא כמו סמסונג, נגיד, שמכשיר מהיבואן ייתן לך אופציה של FOTA. פה העידכונםי מגיעים ישירות מגוגל כך שאין בעיה.

לגבי אחריות, יש לי עדיין ואני מתכוון להשתמש בה. ובכל זאת, נראה שהדגם פשוט לא מוצלח.

פורסם

עופר, אני מקווה שזה יסתדר לך בכל מקרה :mm_yeah:

האם המכשיר שלך גם נקנה עם אחריות מקורית שנתיים של רונלייט?

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...