Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

באתר של אלמ דיוטי פרי שמתי לב שההבדל בין g3 ל g2 עומד על כ200 דולר (500 דולר מול 700 דולר) הg3 הוא בעל חריץ הרחבה וסוללה נשלפת! להבדיל מהg2 זה מאוד מפתה אותי לפזול לכיוון הg3 . אני רואה גם שהנתונים של הg3 נורא תובעניים משל הg2 וקיבולת הסוללה זהה בשני המכשירים. משמעות הדבר שהסוללה תגמר משמעותית יותר מהר בg3? או שזה זניח?

עריכה אחרונה על ידי NiNi

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

אין דבר כזה נקסוס 3

נקסוס 4 אפשר בטח להשיג ב700 והוא יהיה סבבה, כרגע עובד ממש כמעט כמו נקסוס 5. כמובן שהוא יתיישן מהר יותר ואנדרואיד 5 הוא כבר לא יקבל.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
מלבד הסוללה המכשיר מצויין, אך לאייפון יותר לא אחזור, כרטיס זכרון, 16 ג׳יגה בלבד. ללא אפשרות הרחבה (מודע לזה שיש נפח גדול יותר) והתלות באייטיונס ממש לא בשבילי. כך שכרגע אני לא רואה חלופה יותר מתאימה ממעבר לאנדרואיד.

 

אוקיי אז הגעת למסקנה שאתה עובר עולם לאנדרואיד או שעניין הסוללה פשוט מצית איזה רצון אמורפי פנימי לעבור בהזדמנות לאנדרואיד?

 

אני שואל כי ייתכן שהחלפת סוללה תפתור לך את הבעיה הזו בעלות יחסית מינימלית (בטח יחסית למכשיר חדש), ואם יש לך גישה ליוטיוב, איביי וקצת חוש טכני אתה יכול להחליף אותה בעצמך בעלות ממש מינימלית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לפני כחודש החלטתי לנסות את ה-ONEPLUS ONE. הזמנתי וקיבלתי לפני מס' ימים.

המשיר פשוט מדהים! נראה ומרגיש מעולה.טאצ חלק, מסך איכותי, גדול וחד, סוללה חזקה. בקיצור: במחיר שלו אין לו בכלל מתחרים!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
גלקסי 2 מאוד מוצלח. דאג רק לסוללה חדשה.

כשזה חדש הוא מוצלח. אחרי שנה בערך תתכונן לתגובות איטיות ולבאגים מעצבנים ביותר, כמו חוסר יכולת להוציא שיחות ובעיות בקליטת GPS.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חבר'ה אני צריך להתייעץ איתכם שוב... אחרי שהזמנתי מוטורולה מוטו גי בהמלצתכם מהאתר handtec, קבלתי הודעה כעבור שלושה ימים שיש בעיה עם הפרטים של ההזמנה והיא הוקפאה. הם דורשים ממני פרטי זיהוי נוספים על מנת להשלים את ההזמנה. צילום של רישיון או דרכון או תעודת זהות. נשמע לי תמוהה העניין הזה, האם זאת דרך מקובלת וכדאי לי לעשות זאת? או לרדת מהסיפור ולקנות בארץ סמסונג גלקסי s4 עם הנחת חבר? שזה יוצא כ1200-1300 שח לעומת המוטו שיוצא 870 לפני מיסים.

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

על מוטו ג'י LTE יכולת לשלם פחות מ₪950 כולל מסים ושליח עד הבית. לא ברור לי למה להזמין ב₪870 ולהסתכן ב33% מס..

ועם הזריזות של אמאזון סביר להניח שכבר בשבת הקרובה היית משחק אתו קנדי קראש.

 

אם בכל זאת אתה רוצה להמשיך עם ההזמנה של handtec - לא רואה פסול בשליחה של צילום רישיון נהיגה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
g4gfr.jpg

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

זה מצרפת אז.. אתה יודע.. מן הסתם כן.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כפיר, לא מוכרת לי הפרוצדורה הזו. אולי מגבלה כלשהי של כרטיס האשראי?

בכל אופן, האלטרנטיבה שנתנו פה של אמאזון נראית אחלה. אם כבר הקפיאו לך את המשלוח, הייתי מנסה דרך אמאזון (בתקווה שלא תיתקע בשביתת דואר כלשהי שהולכת ומחריפה...)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

אמאזון שולחת עם חברת שליחויות עד הבית. אבל איני זוכר איזו חברה, עלול להיות EMS.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...