Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ואני דווקא נגד, הנקסוס 5 מכשיר מצויין, סופר מהיר והקנייה הכי משתלמת לדעתי, אבל דווקא בדיוק הדרישות של כפיר סיטון אלו החסרונות של הנקסוס.

הסוללה של הנקסוס זבל ועלות החלפת מסך עולה כמו חצי מכשיר.

 

במקרה הזה הייתי ממליץ ללכת דווקא על הגלקסי 4 או על הMOTO. אם הוא יכול למתוח את התקציב ב150 ש"ח אז הG2 מספק חיי סוללה מצויינים.

פורסם

האם הS4 מצדיק את ההפרש מהMOTO (לפי זאפ כ700 ש"ח)? אפשר להגדיל את נפח הזיכרון של הMOTO? ולגבי הנקסוס 5 עד כמה הסוללה שלו חלשה? אני עם אייפון 4 די גמור שמצריך הטענה לפחות 3 פעמים ביום. אם הנקסוס יכול לשרוד יום שלם בלי טעינה זה מספיק בשבילי. תודה על העזרה חברים

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

MOTO G 4G אפשר לייבא מאמזון בפחות מ₪950 עד הבית כולל מסים עם שליח.

חצי מהמחיר של 4S בארץ..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יש לי G 8GB GPE.

הסוללה 2070mah.

בשימוש מתון (פייסבוק, וואצאפ, הודעות, אינטרנט פה ושם, המון tapatalk) מחזיק אצלי יומיים~שלושה בין הטענות.

עם הרבה משחקים סוללה מחזיקה כמעט יום שלם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

NINJMNKY אם אני מזמין מאזמון כמה זמן בערך יקח לו להגיע? והאם תהיה לי עליו אחריות בארץ?

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

שבוע פחות או יותר.

אחריות בארץ לא תקבל.

 

לי זה לא שינה שום דבר - גם ככה זה פיקציה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אבל מה הטעם להזמין אותו? במידה ותשלם עליו מכס הוא יעלה לך 1927 ש"ח. גם מעל התקציב וגם יותר זול בארץ, ולא נדבר שבארץ אולי האחריות שווה לתחת אבל לפחות יש למי לפנות.

 

שווה את ההפרש בין הS4 לMOTOT רק אם חשוב לך מסך גדול יותר וביצועים קצת יותר טובים. אם גודל המסך לא קריטי, לך על הMOTO.

פורסם

אני קצת סולד מהMOTO בגלל כמה חברים שאמרו שמוטורולה בכללי לא כל כך מוצלחים, לא יודע עד כמה זמן נכון. אבל בוא נגיד ואני כן מזמין את הMOTO מאיפה עדיף להזמין? מאמזון או מהארץ? מחילה על החפירות פשוט אני חלש בתחום הסמארטפונים

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

המוטו ג'י הוא מעולה. אבל יש לו חיסרון אחד רציני:

 

מצלמה פשוט מזעזעת. וכשאני אומר מזעזעת אני לא מתכוון אל מול המצלמה של ה-גלקסי S5, אלא לעומת מכשירי ביניים.

פורסם
אני קצת סולד מהMOTO בגלל כמה חברים שאמרו שמוטורולה בכללי לא כל כך מוצלחים, לא יודע עד כמה זמן נכון. אבל בוא נגיד ואני כן מזמין את הMOTO מאיפה עדיף להזמין? מאמזון או מהארץ? מחילה על החפירות פשוט אני חלש בתחום הסמארטפונים

 

מוטורולה של היום זה ממש לא מוטורולה של פעם .. סטיגמות ישנות, תבדוק את המחיר בארץ,לא יודע עד כמה הפער גדול ומצדיק אי אחריות במקרה ש..

פורסם

פעם אחרונה שבדקתי לא היה בארץ את ה4G, והפער במחיר בין אמאזון למקומי ב16GB היה ₪300. לא מוצדק בשום צורה.

 

בשני המקרים - האחריות תאורטית בלבד.

 

אני קצת סולד מהMOTO בגלל כמה חברים שאמרו שמוטורולה בכללי לא כל כך מוצלחים, לא יודע עד כמה זמן נכון. אבל בוא נגיד ואני כן מזמין את הMOTO מאיפה עדיף להזמין? מאמזון או מהארץ? מחילה על החפירות פשוט אני חלש בתחום הסמארטפונים

 

שטויות במיץ.

ה G על שלל דגמיו מחזיק best seller באמאזון כבר הרבה מאוד זמן, בכללי מדובר על מכשיר מאוד מוצלח.

 

החיסרון המשמעותי היחיד הוא כאמור במצלמה, היו צריכים לחסוך איפשהו.. אין מה לעשות.

היא לא נוראית ובלתי ניתנת לשימוש, סבירה כמו במכשירי כניסה של שאר המותגים, ולגמרי סבבה אם לוקחים את המחיר של המכשיר בחשבון.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...