Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
HTC M8 / Sony Xperia Z2 ?

 

ואולי בכלל נקסוס 5?

 

תלוי בדרישות שלך ובתקציב שלך.

 

מבחינת תמורה לכסף - הנקסוס לוקח.

 

הוא זול מהם בפער די מהותי, יש לו מעבד דומה (סנאפדרגון 801), יש לו מסך טוב, מצלמה סבבה, ביצועים טובים ואת המערכת אנדרואיד הנקייה / פשוטה והיעילה ביותר. בנוסף, מקבל עדכוני תוכנה במידי, כך שלא תתקע "מאחור" כמו עם סמסונג או LG - בשלב מאוחר יותר (ואז תצטרך להתעסק בשינויי ROMים).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ראי מה שכתבתי. יש לי G ולאחד הבנים E, שניהם הגיעו מאמאזון אנגליה שניהם דוברי עברית צחה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סמסונג די מזניחים בנושא של עדכונים, תסתכל למשל את הS3 - היה אמור לקבל KITKAT ובסוף לא קיבל.

בHTC זה לא קורה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לי יש נקסוס 5 לפני כמה שבועות קניתי..

 

בהתחלה התלבטתי במיוחד לאור העובדה שהוא די "ישן" ועוד חודש חודשיים יצא נקסוס 6 ,איפון 6,סמסונג 6 .

 

אבל המחיר שלו והעידכונים המהירים קנו אותי! המכשיר טס בהשוואות speed test ביוטיוב הוא מפרק את LG2 איפון 5S וגם את סמסונג 5S.

 

כל זה בזכות עידכונים טובים ומהירים! לחבר שלי יש נקסוס 4 והוא גם טס .

 

המכשיר אנדרואיד טהור והמכשיר תענוג ,למרות שהיה נחמד אם המסך היה קצת יותר גדול.

 

בקיצור תנסה אני ממליץ.

פורסם (נערך)

לא בטוח שבכלל יהיה נקסוס 6. אם יהיה כזה, ככל הנראה שיהיה מדובר במכשיר שלראשונה מריץ פלטפורמת 64 ביט (ה L Preview תומכת בכך) ותג המחיר, לפחות בהתחלה, יהיה די גבוה.

 

לטעמי ה G2 עדיין מהווה בחירה טובה יותר, בהתחשב בתג מחיר שזהה ואף נמוך מזה של הנקסוס 5, כמובן כל עוד הצורך להיות ראשון בעדכונים (שכאמור, זה לא תמיד דבר טוב ; קיטקט די באגית, גם ב 4.4.4) מגוגל אינו בעדיפות עליונה. בכל שאר הפרמטרים ה G2 בולס אותו, בייחוד בחיי הסוללה ואיכות המסך. גם ה CPU/GPU Throttling (הנמכת תדרי המעבד/מאיץ גראפי בעת התחממות) הרבה יותר סלחני. הנקסוס 5, ללא קרנל צד ג', יורד לתדר של 1.2 ג'יגהרץ ונשאר שם תוך חצי דקה של מאמץ.

2.3 ג'יגהרץ, עאלק. :roll:

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

אני לא יודע על מה אתה מדבר אני על קיטקט 4.4.4 סוללה מחזיקה לי עד שעות הערב המאוחרות ואני די משתמש במכשיר במהלך היום (אפלקציות פועלות ברקע+צילום+וויז+ משחק פה ושם)

 

האיכות מסך לא ממש קריטית ..העין האנושית כבר בקושי מבדילה בין המסכים של המכשרי הדגל של היום רובם טובים .

 

לא יודע מה הקשר תדר 1.2 גיגהרץ?! המכשיר טס נקודה מבחינת טעינת אפליקציות,משחקים,עמודי אינטרנט ,פשוט חוויה.

פורסם

הנקודה היא שאתה מקבל ביצועים של נקסוס 4~ תוך זמן קצר, וכן, גם הוא מכשיר שרץ חלק. המקסימום שאני מוציא מהנקסוס 5 הוא באיזור ה 3.5 SOT (זמן מסך) וזה ממש לא משהו.

פורסם

מבחינת חומרה נקסוס 5 מיושן טיפה והנקסוס 6 לפי השמועות מגיע בעוד חודש-חודשיים (שווה לחכות לו)

לכל המשפחה שלי והרוב החברים שלי יש נקסוס 5 או מעט 4ים גם, וכולם מהירים מאוד, בזכות מערכת הפעלה נקייה משטויות של יצרניות שהורסות הכל.

המסך מעולה, הגודל טוב, המצלמה אולי לא ברמה של המתחרים החדישים יותר אבל איכותית מאוד בפני עצמה.

ממש בקרוב יצא אנדרואיד חדש לגמרייי עם המון שינויי עיצוב ותשתית, שהנקסוס 5 ה"מיושן" יקבל תוך שבועיים, בעוד שכל הG3 S5 M8 יחכו חודשים על גבי חודשים, וגם אז מה שהם יקבלו יראה כמו האנדרואיד הישן כי זה יהיה עם הממשק של היצרנית שלא יתדעכן.

 

כדי לסכם את הנקודה, נגיד בעולם ווירטואלי שאין בו את יד2, אם היו מציעים לי להחליף G3 S5 M8 בעד הנקסוס 5 שלי - אין מצב, לא מוכן.

ועוד אנשים משלמים פי 2 בשביל זה..

 

היה לי גלקסי נקסוס ואחרכך נקסוס 4 ועכשיו נקסוס 5, ואני משער שבקרוב יהיה לי נקסוס 6 :)

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

סתם שאלה, מה עושים כזה ביג דיל מהעדכונים?

 

אפשר לחשוב שמשהו בכלל השתנה מאז אנדרואיד 4.1. אני די בטוח שחוץ משיפור ויזואלי אנדרואיד 4.5 גם לא תביא איתה כלום.

פורסם

דווקא ה Material Design שיהווה חלק משמעותי מה UI של הגרסה הבאה מאפשר למפתחים להתפרע לא מעט. תגגל על זה קצת.

אישית הייתי מאוד שמח אם היו ממשיכים עם הקו העיצובי של Honeycomb, שלטעמי נראתה מדהים. מ ICS ה UI די סורס וחבל.

פורסם

לבחור עם הפנדה, בניגוד לסמסונג ו-LG, ה-HTC מקבל עדכונים בזריזות של הנקסוס (למעט העדכון ל-4.4.4 עליו HTC ויתרו והעדכון הבא יהיה לאנדרואיד L). סמסונג ו-LG (בעיקר סמסונג לצערי) איטיים בעדכוני אנדרואיד ואז בשלב מסויימים גם מגבילים בהם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

סמסונג משלשלים על הלקוחות שלהם והם בתמורה שולפים ארנקים כמו זומבים כשיוצא גלאקסי חדש. מעבר לאיכות הבניה הבינונית משו, גם מבחינת תוכנה וממשק הם מזעזעים.

גם HTC (למי שזוכר את ה HD2, ששווק ונקבר רשמית עם WM 6.5, כשיכל בקלות להריץ את 7) לא מככבים בסגמנט, רק לאחרונה ובעיקר עם ה GPE (כאילו, דהה) ובטח שלא LG.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
×
×
  • תוכן חדש...