Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שחור 107 יורו / לבן 112 יורו

 

לגבי העברית לא יודע להגיד לך, ההיגיון אומר שיש או לכל הפחות אפשר להפעיל עם morelocale2.

 

במקרה הכי גרוע הMOTO E מגיע עם אפשרות לפתיחת bootloader ככה שאין בעיה להטעין עליו CM11 עם עברית או רום מקורי אחר שיש לו עברית.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

המסך של ה M8 הוא הכי איכותי (441PPI) ביחס ישיר למתחרות, מלבד ה LG G3 שמגיע עם רזולוציית QHD שהוא מסך טוב יותר אך חשוך מעט יותר (כנראה משהו ש LG הוסיפו למכשיר על מנת למנוע התחממות או אכילת יתר של הסוללה, מה שקורה בפועל)

מלבד זאת ממליץ לנסות לבדוק אופציה לרכוש ONEPLUS1

זול מאוד ולפי הביקורות ברשת ואנשים מהארץ שרכשו עושה רושם של מכשיר מעולה בחצי מחיר מהמתחרות.

 

שיחקתי עם ה LG והוא מרגיש מצויין מבחינת ממשק ועבודה, לא שחקתי יותר מ 10 דק' איתו, אבל המסך פשוט ואוו - רק קח בחשבון שהוא 5.5 אינץ' וגם ה ONEPLUS1

Opel Adam S 2017

פורסם

אני לא מסתכל על נתונים יבשים ומספרים, אני רשמתי את מה שאני מרגיש לאחר שימוש בשלושתם.

 

המסך של הG3 מדהים אבל באור מלא וישיר הוא כמעט בלתי קריא משום מה.

המסך של הS5 פחות טוב מהG3 אבל קריא לחלוטין גם באור ישיר.

דווקא המשך של הM8 לי אישית מרגיש הכי פחות איכותי בעין.

 

אגב, שכחתי לרשום ייתרון ענק לM8 שהוא אפשרות לGPE!

פורסם

מניסיון קצר בשימוש בכולם G3.

העידכון החדש פותר את בעיית הכיבוי, שאגב קוראת למיטב ידיעתי רק במכשירים של רונלייט בארץ.

הS5 בסה"כ מכשיר טוב, אבל אני נרתע ממכשירי סאמסונג לאחר בעיות הלוח אם בS3 ו3 חברים עם קורוזייה ועלות תיקון של מכשיר חדש בS5.

המסך והמצלמה ובכלל הממשק ומהירות התגובה בG3 טובה יותר(32GB).

המכשיר מרגיש מאוד שלם ובשל.

כפתור הכיבוי ולא הבית מאחורה כמובן-אני השתמשתי בו רק בהדלקת המכשיר, ההקשה הכפולה זה גימיק גאוני.

ממליץ.

פורסם

התכוונתי כמובן לכפתור הכיבוי (הפרעות קשב וריכוז :) )

מניסיון, S5 עם קורוזיה זה מכשיר שצלל באופן קבוע, בדיוק כמו שאם הG3 או הM8 יצללו יהיה להם קורוזיה שתשבית את המכשיר.

עמידות המים בS5 נועדה למנוע מקרים קלים כגון נפילה לשירותים או השפרצה של מים.

 

זה שיש מטומטמים שהחליטו להטביע אותו, זה כבר בעיה אחרת...

 

דווקא בניגוד לG2 שממש לא התחברתי אליו, הG3 מכשיר מדהים.

פורסם

עברית אמורה להיות מובנית באנדרואיד החל מגירסה 4.2 או משהו בסגנון, ובד"כ ניתן לאפשר אותה ע"י MoreLocale2.

 

הבעיה היא שבגירסה 4.3 ההרשאה ש-MoreLocale2 צריכה נכנסה תחת קטגוריה של Root.

הנקודה החיובית היא שדרך ADB עדיין ניתן להעניק את ההרשאה הספציפית ל-MoreLocale2 (יש הוראות מדויקות בתוכנה - מצריך ADB ודרייברים למחשב) ולאפשר לה לעבוד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

המסך הטוב ביותר שייך ל-G3, לאחריו ה-M8 ואח"כ ה-S5.

 

בדיוק היום קיבלתי מגוגל את הנקסוס 5 (עבור אימי). מכשיר חביב מאוד, עם מסך לא רע בכלל, איכות טובה פלוס, ממשק פשוט וסופר קל לתפעול - ותמחור להיט. לא בר השוואה אל האחרים, שם הוא מפגר בכל הנוגע למסך / מצלמה ופיצ'רים, אבל כמכשיר שהוא יותר מבסיסי - הוא יופי של בחירה לטעמי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ראיתי לפני שעה שהתחדשת בM8 וישר חשבתי לעצמי איך עדיין לא נכנסת להגיב פה :)

 

לדעתי האישית (וכן, אני מכיר את הנתונים היבשים) המסך של הS5 נראה הרבה יותר טוב.

ועדיין, למרות החיסרונות של הM8, ורק בגלל אופצית הGPE, הייתי קונה אותו במידה והוא היה זמין שקניתי את הS5.

 

בדיוק אתמול יצא לי לשחק קצת לעומק עם הנקסוס 5 של אשתי לאחר שהוא הקפיץ הודעות שנגמר היזכרון.

המכשיר פשוט "טס", וזה עוד למכשיר שבן כמעט שנה, ועמוס ברמה שנשאר רק 78MB של זיכרון במכשיר.

 

כמו כן הטעינה אלחוטית עובדת בנקסוס מצויין, ולS5 הייתי צריך לקנות גב מיוחד שהעלה את המשקל והעובי של המכשיר מה שמאוד מעצבן.

פורסם

אם הצורך הוא במכשיר עם מסך גדול עד לקו ה 2,000 ש"ח ואין צורך ממשי במילה האחרונה מגוגל (שזה לא תמיד דבר יציב), אפשרי ללכת על ה G2. ברוב המקומות בישראל הוא מתומחר בדיוק כמו הנקסוס 5, ואף מעט זול יותר (משונה).

פורסם (נערך)

בתור בעלים של Oneplus1 קח בחשבון שזה מכשיר דיי גדול.

הוא בגודל של נוט3.

 

לא מתאים לכל אחד, מצד שני ב1800 ש"ח כולל משלוח ומיסים אין לו מתחרים.

 

הZ2 הוא מה אני הייתי הולך עליו, חוויה יחסית נקייה של אנדרואיד (התוספות של סוני מאד לא מורגשות בניגוד לG3 ולסמסונג).

הסוללה שלו מעולה.

החסרון היחיד שעולה לי בראש הוא שעוד מעט יוצא לו כבר מחליף, או יותר נכון "רענון".

 

הG3 הוא מכשיר מעולה, אבל יש יותר מידי סימני שאלה לגבי אמינות, שזה דיי מרתיע במכשיר שעולה 2700 ש"ח בערך.

 

את S5 אני לא ממש אוהב, יש לי בעיה עם הממשק של סמסונג ועודף התוכנות המיותרות שלהם.

 

הM8 מעולה, אבל הכי נחות מבחינת חיי סוללה לעומת המתחרים שלו, (גם בנתונים היבשים יש לו סוללה של 2700 מיליאמפר לעומת 3000 + בשאר.)

 

דרך אגב, נקסוס5 16GB אפשר לקנות היום ב1600ש"ח.

שזו עסקה מעולה לטעמי.

עריכה אחרונה על ידי Nightstalker

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

הG2 32GB נמכר באיזור ה1750 ש"ח בארץ, והוא לא פחות טוב מהנקסוס 5 אם לא יותר, שאגב מבוסס עליו. לטובתו, מסך, סוללה ומצלמה טובים יותר. חסרון בולט לעומת הנקסוס 5, זמן רב יותר לקבלת עדכוני תוכנה. למי שזה ממש חשוב ותפעול מעט שונה. מקש כיבוי ווליום מאחור.

פורסם (נערך)

ל-Moto E יש עברית מפתיחת הקופסא. בדוק על מכשיר שקניתי לפני מספר שבועות - לא על מפרטים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נייטסטוקר, על הנייר היא נחות. על הנייר.

 

לפני שקניתי את ה-M8 קראתי כל ביקורת רצינית אפשרית עליו מול המתחרים, היות ועניין אותי לדעת איך הוא והיות ועוד התלבטתי לגבי ה-G3. רק אציין שגם ה-One PlusOne וה-Oppo Find 7 נלקחו בחשבון וידוע לי שמדובר בשני מכשירים נהדרים, אבל הקושי בהזמנה והקושי באספקה הם שגרמו לי לוותר ולרדת מהעניין.

 

בכל מקרה, אתן לך סיכום קצרצר של כל מבחן שנערך ע"י אתר גדול ומוכר בתחום: ה-G3 לוקח בכל הנוגע למסך, מצלמה וסוללה. ה-M8 מציג מסך מעט פחות טוב אך מצויין בכללי, רמקולים טובים מכולם, מערכת נקייה, קלה ונעימה יותר לשימוש, איכות בנייה הטובה ביותר ולמרות הסוללה החלשה יותר היא הצליחה להציג זמן ארוך במפתיע (בעיקר במצב חסכון). רק אח"כ יש את ה-S5, אבל בינינו הוא לא מעניין. הממשק שלו איטי ומסורבל כמו הדורות לפניו, הוא מרגיש הכי פחות נעים ואיכותי, הסוללה שלו פחות מוצלחת, המסך נהדר ויש לו איטום למים.

 

יכול לומר לך שה-M8 החזיק לי קרוב ל-26 שעות בלי הטענה. הטלפון היה מחובר לרשת, האזנתי למוזיקה, גלשתי לי בפורום, בדקתי מיילים, התכתבתי עם חברים בפייסבוק, טיילתי, נרדמתי, קמתי למחרת והופ - הסוללה הייתה לקראת גסיסה. אז עזוב מה כתוב ומה לא, בפועל הסוללה שלו טובה עד מאוד וגם ההשוואות השונות ציינו זאת.

 

הסלולרי הכי טוב שהיה לי עד כה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...