Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק שאלה: לאור השרשור הארוך הצלחתי כבר להתבלבל. מניח שאחרים יידעו לעזור לי,

אני מחפש סמארטפון בסיסי עבור אימי, ואני מניח שאני אומר בסיסי זה בעיקר יראה סמארטפון כי עד כמה יהיה שימוש נרחב באפליקציות למעט ווטסאפ - אני לא בטוח. בכל מקרה בטח לא משהו מהשנה האחרונה, 16 גיגה, לא מרובע ליבות :) בקיצור משהו סיני, זול והכי חשוב שיהיה עברית.

תודה לעוזרים :)

פורסם

אם התקציב מוגבל - ממליץ על אחת הקניות האחרונות שלי - מוטו E (המחיר 600 ש"ח באמזון UK), תמורת עוד 300 ש"ח - מוטו G 16 GB מאותו מקור, ותמורת עוד 100 ש"ח ניתן להשיגו גם בארץ.

 

לאשתי יש צרכים דומים (טלפון, הודעות, ואצאפ ומייל) - הסמסונג Galaxy S advance המיושן שלה עושה את העבודה אבל קצת איטי והמסך רק "4 - מה שמראה שלא צריך להשקיע במפלצות מודרניות. עם זאת היום הייתי מחפש מכשיר קצת יותר גדול וזריז.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גילוי נאות מוקדם- לא עברתי על כל ההודעות פה.

יש ברשותי את הmi3 ואני מאד מרוצה ממנו, פרט למצלמה.

יש משהו שאני צריך לעשות או לכוון על מנת לשפר אותה? חיפשתי מדריכים ברשת אך לא מצאתי משהו רלוונטי. פרט לזה, מכשיר מדהים, ממליץ!

פורסם

מה הבעיה עם המצלמה?

קראתי שהיה בעבר באגים עם הפוקוס-זה עדיין קיים?

האם אתה מעודכן לגירסה האחרונה? (עודכן לקיטקט 4.4.4).

 

בנוסף- מי עבר ל4G באורנג? (כנ"ל 012).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

אני מבולבל ולא ממש הצלחתי לעקוב אחריכם :oops:

 

שוקל לפרוש מאייפון 4S שנמצא אצלי כמה שנים טובות, האם XIAOMI M3 יספיק לי?

או שיש משהו אחר שמומלץ עד איזור 300$?

 

אשמח לקישור עם המלצת רכישה, תודה צדיקים :-P

 

אני ברשת הוט מובייל אם זה משנה מבחינת תדרים

עריכה אחרונה על ידי lesles
פורסם

לדעתי אמור להספיק לך, זה מכשיר מצויין וחזק מאוד מבחינת ביצועים.

אני עברתי מאייפון 4 למכשיר של zte, שנקרא נוביה מיני, ולפי המפרט

של השיומי נראה שהשיומי חזק ממנו משמעותית, וזה עולם אחר לעומת

האייפון.

פורסם

תפסיקו להדליק אותי, קיבלתי אתמול פתק מהדואר שהשיומי הגיע והציפיה הורגת אותי

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

המחיר של ה-xiaomi mi3 בארה"ב כבר נושק לעלותם של הנקסוס 5, וה-lg G2.

האם הם עדיפים במשהו, פרט למותג?

80$ תוספת כדי לקבל מכשירים ישנים יותר? יש הגיון בזה?

המסך הגדול יותר הוא יתרון.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

הMI3 ירד עכשיו ל277$ כולל מגינים ומישלוח (לפני מיסים).

למי שאין אפשרות להשיג את הנקסוס במחיר של ארה"ב אז הוא מאוד מישתלם - ההשוואה לקניית MI3 מסין לעומת קניית נקסוס בארץ אז הנקסוס מפסיד ביחס עלות/תמורה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אז אספתי את ה-Mi3.

 

לא שילמתי מכס - בגלל ש-Geekbuying לא ציינו על החבילה את המחיר המלא למרות שביקשתי מהם במעמד ההזמנה. חסכתי 400 ש"ח אבל הייתי יכול לאכול גם מכס וגם קנס.

 

המסך שלו מאוד נחמד, הממשק מהיר וחלק, למרות שאני לא אוהב את העובדה שאין מגירת אפליקציות. הטלפון מתחמם בשימוש ממושך - אבל פחות מהגלקסי נקסוס שאותו הוא מחליף. סה"כ צעצוע מאוד נחמד בשביל 1000 ש"ח.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
הMI3 ירד עכשיו ל277$ כולל מגינים ומישלוח (לפני מיסים).

למי שאין אפשרות להשיג את הנקסוס במחיר של ארה"ב אז הוא מאוד מישתלם - ההשוואה לקניית MI3 מסין לעומת קניית נקסוס בארץ אז הנקסוס מפסיד ביחס עלות/תמורה.

 

הגיוני.

אבל יש אפשרות לרכוש את שניהם בארה"ב.

זה משנה את התמונה?

יש לאישה חשש מטלפונים סיניים, ומאחר ומעולם לא החזקתי אחד ביד אני ניזון משמועות בלבד.

 

 

Mystopp

אתה יכול להחליף launcher לאחד בו יש מגירת אפליקציות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם (נערך)

תיתחדש :-)

נ.ב -איזה גירסת רום מותקנת כעת? בשבוע שעבר המכשיר עודכן לקיטקט בגירסה האחרונה 4.4.4.

Geekbuying לא ציינו על החבילה את המחיר המלא למרות שביקשתי מהם במעמד ההזמנה

איזה מבאסים הם!, למרות שלרוב הם מצהירים ערך אמיתי שמבקשים- זה מבאס ליראות שבכל זאת צריך לידאוג עד שמקבלים כי עדיין יש מצב שלא יצהירו נכון ואז אפשר לקבל קנסות ועיכובים במכס- אוף!, ניראה לי שאין מנוס מלהזמין מכשירים כאלה דרך DHL שמעביר בצורה רישמית במכס עם הצהרה אמיתית של הלקוח וככה לא צריך לידאוג מכלום.

 

אם רק לא היה את החשש שסתם פיתאום ידרשו עמלה של 250 שקל לעמילות אז בשימחה כולם היו מזמינים בDHL ומקבלים תוך שבוע , כי המיסים אחרי הכל בסכומים של מכשירים סיניים הם ממש לא משמעותיים.

 

הגיוני.

אבל יש אפשרות לרכוש את שניהם בארה"ב.

זה משנה את התמונה?

יש לאישה חשש מטלפונים סיניים, ומאחר ומעולם לא החזקתי אחד ביד אני ניזון משמועות בלבד.

 

אם אתה בחנות בחנות בארה"ב ומולך נקסוס5 וMI3 באותו המחיר אז הייתי ממליץ ליקנות את הנקסוס בעיקר ביזכות התמיכה והשירות שניתן לקבל בכל פינה, כי מעבדות ותמיכה למכשיר סיני שלא מיובא בצורה רישמית ומאסיבית זה דיי בעייתי ואם אתה לא מעריץ מושבע של החברה והרום MIUI אז אין מספיק סיבות שהMI3 עדיף על הנקסוס.

 

רק אם היה מדובר על מכשיר סיני מיתקדם בהרבה וההפרש במחיר היה יחסית זעום אז היה שווה ליקפוץ על הסיני ולהיתפנק בטכנולוגיה והפיצ'ארים הכי חדשים.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...