Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היום יצא לי לשחק עם ה-G3.

כמה תובנות:

*מסך 2K זה פשוט גימיק מוחלט. לא רואים שום הבדל לעומת FHD(לא ניסיתי להתקרב סנטימטר מהמסך לחפש הבדל, מהסיבה שזה פשוט לא רלוונטי)

* המכשיר פשוט גדול מדי. הוא קומפקטי יותר מהנוט 2 שהיה לי לפני כמה שנים, אבל עדיין הוא פשוט גדול מדי.

*לפחות על המסך של המכשיר, המצלמה ניראת איכותית אבל לא יותר מהמכשירים של הדור הקודם(G2, גלקסי 4 וכו')

*חובבי האנדרואיד יכולים להגיד לי עד מחר שהמכשירים החדשים מראים שהמהירות של הטאצ' זהה או אפילו מעט טובה יותר משל האייפון, אבל העיניים שלי מראות אחרת בשבילי(ה-G3 מוגדר יותר RESPONSIVE מהאייפון, אבל זה מרגיש בדיוק ההפך)

 

סה"כ מכשיר נחמד,אבל אם לא להתסכל על נתונים יבשים, הוא לא מרגיש שיפור מה-G2

פורסם

אכן הQHD זה דיי גימיק בגדלים האלה, הירידה בזמן סוללה ובהירות המסך מורגש בהרבה מאשר ההבדל הכימעט לא ניראה בין 440PPI ל550PPI.

בנוסף אתה לא טועה בנוגע למצלמה- הם לא שירגו את החיישן ועדיין מדובר בIMX135 שקיים בG2 בעוד שכל השאר עברו לIMX214.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני לא מבין מה התוקפנות :)

זה בסדר, לכל מכשיר יש את היתרונות והחסרונות שלו, יש כאלה שמעדיפים מכשיר כזה או אחר (גלקסי, LG, אייפון וכו') וזה בסדר.

אין אחד שיותר טוב מהשני כי לכל אחד יתרונותיו.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

מחיטוט קצר ברשת נראה שממליצים לקנות את הXIAOMI MI3 מכאן, במחיר של 290$ לפני משלוחה וחמוצים.

יש למישהו נסיון עם האתר? עם המשלוח שלהם? מיסים, מכסים ושאר שרצים?

האם המכשיר והרום יציבים מספיק למי שבוחר לא להתעסק איתם בכלל?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
למכשיר יש הרשאת ROOT?

בדוק עם אפליקציה בשם root checker

ודווח

אין לטלפון הרשאת רוט

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

טוב, אחרי שסייעתם לי ברכישת פון חדש, הגיע גם זמנה של אימי להתחדש (שכרגע עם S1 ומתעבת אותו).

 

האופציות די מפוזרות - נקסוס 5, אל ג'י G2 וראיתי שיש גם את המוטו X (שאומנם נחות מהם - והתמחור שלו בהתאם).

 

היו מחשבות על MINI ONE2, אבל הוא יקר להפליא. פזלתי לגבי ה-OPPO FIND7 וה-One PLUS One, אבל זמני האספקה שלהם לא ברורים.

 

הדרישות לא מטורפות - מסך ברור ונוח, תפעול קליל ונוח, מצלמה סבבה, סוללה עמידה ו... זהו. לא צריכה מלא פיצ'רים חסרי טעם שהם. וכמובן - עדיפות למכשיר בתמחור אטרקטיבי (כמו ה-MOTO X. הוא נמכר כרגע ב-299$ ל-16GB, או 325$ ל-32GB).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

מי שרוצה הזזמנות לOPO מחברי פורום שכבר קנו שיבדוק כאן:

http://iandroid.co.il/forum/forum196.html

 

מחיטוט קצר ברשת נראה שממליצים לקנות את הXIAOMI MI3 מכאן, במחיר של 290$ לפני משלוחה וחמוצים.

יש למישהו נסיון עם האתר? עם המשלוח שלהם? מיסים, מכסים ושאר שרצים?

האם המכשיר והרום יציבים מספיק למי שבוחר לא להתעסק איתם בכלל?

לפי החברים בIANDROID האתר מומלץ למוצרי שיומי, מה שאתה צריך לוודא זה לידרוש מהחנות להצהיר תיראור נכון(סמארטפון) וערך אמיתי ששולם וככה לא תידאג מהמכס, שזה יגיעה לארץ אם זה יתפס במכס זה יתקע לכמה ימים~שבוע ולבסוף הם יעבירו ליחידת הדואר עם דרישת התשלום של ה36% במידה וההצהרה נכונה.

-אם הרום יציב? בוא נאמר שלא תימצא הרבה יצרנים שמשחררים עידכונים על בסיס שבועי, כל שבוע עידכון בשישי לתיקון באגים/שיפור ביצועים/שיפצורים/פיצ'רים חדשים ועוד...

 

המכשיר חזק ואיכותי מאוד וגם חזק מהנוט3, תמורה מצויינת למחיר.

 

אני לא מבין מה התוקפנות :)

זה בסדר, לכל מכשיר יש את היתרונות והחסרונות שלו, יש כאלה שמעדיפים מכשיר כזה או אחר (גלקסי, LG, אייפון וכו') וזה בסדר.

אין אחד שיותר טוב מהשני כי לכל אחד יתרונותיו.

:-)

אם הכוונה אלי אז הנימה התוקפנית יחסית כלפי LG זה ביגלל האכזבה הגדולה מבקרת האיכות של LG בG3 ששיחררו מכשיר עם בעיות טרמיות שאחרי שימוש קצר תדרי העבודה נופלים דראסטית כולל בהירות המסך- לדעתי זה לא מקובל ליצרן שכזה ואין מצב שלא עולים על בעייה כזאת ליפני שמוציעים מכשיר לשוק- לדעתי פשוט זילזול בצרכנים, מה - ששיחקו עם המכשיר ליפני שהוציאו לשוק לא שמו לב שהוא מיתחמם והביצועים נופלים? היו צריכים את העזרה של GSMARENA בשביל לגלות את הבעיה?:roll: חחח.

לדעתי כרגע מי שמעוניין במכשיר שימתין לREV חדש שבו הבעיות הטרמיות יפתרו ולא ליקנות כרגע את הסטוק הקיים.

 

טוב, אחרי שסייעתם לי ברכישת פון חדש, הגיע גם זמנה של אימי להתחדש (שכרגע עם S1 ומתעבת אותו).

 

האופציות די מפוזרות - נקסוס 5, אל ג'י G2 וראיתי שיש גם את המוטו X (שאומנם נחות מהם - והתמחור שלו בהתאם).

 

היו מחשבות על MINI ONE2, אבל הוא יקר להפליא. פזלתי לגבי ה-OPPO FIND7 וה-One PLUS One, אבל זמני האספקה שלהם לא ברורים.

 

הדרישות לא מטורפות - מסך ברור ונוח, תפעול קליל ונוח, מצלמה סבבה, סוללה עמידה ו... זהו. לא צריכה מלא פיצ'רים חסרי טעם שהם. וכמובן - עדיפות למכשיר בתמחור אטרקטיבי (כמו ה-MOTO X. הוא נמכר כרגע ב-299$ ל-16GB, או 325$ ל-32GB).

 

אחרי משחק קצר עם הOPPO FIND7A של אחיין שלי אני יכול לאמר שהוא לא רואה ממטר את הסמסונגים ושות', מכשיר מדהים שלא היתפשרו בו בשום קטגוריה, איכות בנייה A+++, עיצוב יפה, מסך פצצה, רמקולים שאין לאף מכשיר אחר ומצלמה מצויינת, אני בטוח שאמא שלך הכי תואהב את הרום עם כל הגדרות GESTURES שגם על גבי מסך מכובה אתה מצייר סימן והוא מיד מבצע את הפעולה שהגדרת כולל פתיחת אפליקציות, חיוג לאדם ספציפי, צילום, ועוד ועוד :-).

ולא הזכרתי את הטעינה הסופר דופר מהירה שאחיין שלי לא האמין למראה עינו- מספיק לחבר לטעינה בזמן ציחצוח שיניים ואתה מסודר לכל היום.

 

עכשיו - לפי הדרישות שלך- מה רע בMOTO-G? יש בארץ בגומובייל 16GB ב1000 שקל- לדעתי עונה על כל הדרישות חוץ ממצלמה שהיא סבירה.

 

נ.ב: לא זוכר איזה כמשיר יש לך- אבל אולי תנצל את המצב לשדרג את עצמך לFIND7A ואת המכשיר שלך תיתן לאמא ? :lol:

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

להערכתי האישית חלק מבעיות ההתחממות של ה-G3 (שלא הרגשתי אותן אישית) נובעות מה-Exterior (או Housing) שלו.

לא יכול לפרט עוד הרבה, אבל התעסקתי איתו לא מעט בלי ה-Housing ולא היו בעיות התחממות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

Hwgeek, אני רכשתי M8 לפני מספר ימים (ממתין לי אצל אחי), כך שזה ממש לא רלוונטי.

 

לגבי ה-Moto G, יש סיבה לקחת אותו על פני נקסוס 5 - כשהפער הוא 200 שח? אני בספק. לכן מסתמן שהמכשיר יהיה הנקסוס.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

רגע- אם במחיר הזה מביאים לך את הנקסוס אז מה ההתלבטות ? :-)

 

אחרי הכל מדובר במכשירים סופר מתקדמים שיענו על כל הדרישות :-), שיהיה בשעה טובה והעיקר שתידאג לקייס טוב להגנה מקסימאלית ועיצוב יפה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
מחיטוט קצר ברשת נראה שממליצים לקנות את הXIAOMI MI3 מכאן, במחיר של 290$ לפני משלוחה וחמוצים.

יש למישהו נסיון עם האתר? עם המשלוח שלהם? מיסים, מכסים ושאר שרצים?

האם המכשיר והרום יציבים מספיק למי שבוחר לא להתעסק איתם בכלל?

 

וואו, זה...מפתה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
זה ברור לא..

מה שגורם להתחממות זה ה SNAPDRAGON 801.

זה גם ב S5 וגם ב HTC וגם בסוני.

 

קרעתי "קצת" את המכשיר בלי Housing כמו שאמרתי (ליתר דיוק עם Housing אחר, גדול יותר), הוא לא התחמם.

אולי יש קשר לעובדה שזה לא הייתה גירסה רשמית (ומכאן ה-Housing המוזר) וגדולה יותר (לפחות בעוד ס"מ ברוחב ובגובה).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...