Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

Geek, מהיכן אפשר לקנות 1+1 (בארה"ב) במחיר סביר? אמא קראה עליו ביקורות אתמול - ונדלקה. אם לא נמצא, אקנה לה נקסוס 5 בלית ברירה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא הבנתי, אתה מחפש ליקנות בארה"ב לשימוש בתוך ארה"ב או רק להביא משם לארץ?

אני לא מכשיר חנויות בארה"ב ששם ניתן ליקנות, אלא רק חנויות סיניות או אליאקספרס.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בעוד יומיים אני בארה"ב - אצל אחי בסאן פרנסיסקו. מכיר שם חנויות המוכרות את ה-1+1? או חנויות שמוכרות 1+1 בארה"ב / שולחות לארה"ב?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הבנתי, אני לא מכיר חנויות בארה"ב כי לא ממש מצוי במה שקורה שם מבחינת הפורומים לכן אולי שווה ליבדוק עם אחיך אם הוא מכיר פורומים משם בשביל לישאול.

מה בנוגע למיסים במידה ואתה שולח לארה"ב בDHL? כמה מס תשלם על קרוב ל400$?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

על ה-HTC שילמתי קרוב ל-50 דולר מס (המחיר לפני המס - 649$). מאמין שזה יהיה לא רחוק מכך...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
על ה-HTC שילמתי קרוב ל-50 דולר מס (המחיר לפני המס - 649$). מאמין שזה יהיה לא רחוק מכך...

 

?!

אם שילמת 50 דולר מס על מכשיר של 650, מישהו עשה טעות ענקית. המס צריך להיות כ-215 דולר.

פורסם

מעוניין לקנות סמארטפון flagship חדש והחלטתי לתת סוף סוף צ'אנס לסינים: :-)

איזה עדיף OPPO 7A או Xiaomi Mi 3? או שכדאי לחכות טיפה ולקנות את הMi 4 שייצא בקרוב?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם (נערך)
על ה-HTC שילמתי קרוב ל-50 דולר מס (המחיר לפני המס - 649$). מאמין שזה יהיה לא רחוק מכך...

הבנתי, הלוואי עלינו אחוז מס שכזה :-),

חנויות מומלצות שאני מכיר לפי המלצות החברים בפורום השכן זה geekbuying.com ששם המכשיר יקר אבל המישלוח DHL ממש זול(יש קופון 50$ לדגם 64GB הלבן IGPCYKHD ), או to2c.com ששם המחיר הכי זול כולל מגינים מתנה אבל הDHL עולה כ30$, חבל שהפורום הסיני כרגע לא פועל אחרת אפשר היה לישאול או ליראות מה החברים המליצו בנוגע לקניה.

 

למה הפרש 20 דולר המחיר הוא 300 דולר ו350 דולר לנפח 64 ג׳יגה

כי כמו שציינתי זה המחיר באתר-אבל הוא לא כולל עלות מישלוח שהאתר גובה כ13$ לשליחה לארה"ב ומישם אתה צריך שירות של BUY2USA או שירות דומה שמוסיף עוד עמלות ובסוף זה יצא לחברים 400$ שזה אומר סביב ה20~25 דולר הפרש מהזמנה ללא המתנה דרך חנות סינית.

 

מעוניין לקנות סמארטפון flagship חדש והחלטתי לתת סוף סוף צ'אנס לסינים: :-)

איזה עדיף OPPO 7A או Xiaomi Mi 3? או שכדאי לחכות טיפה ולקנות את הMi 4 שייצא בקרוב?

הOPPO FIN7A הוא מכשיר מדהים וכל מי ששם עליו את היד יגיד לך ששום מכשיר לא יתן לך את מה שהוא נותן וגם לי יצא לשחק קצת עם המכשיר שהוזמן במישפחה ופשוט WOW, המצלמה, איכות הבניייה והמראה, רמקולים(מכפכפים את הרמקולים של HTC M7/8) ואיכות סאונד עם פלאגינים של MAXAUDIO, מטען מהיר בטירוף של 4.5A ורום מדהים (תומך בהרחבת אחסון סוללה, נישלפת) .

 

אם 499$ זה בתקציב שלך לך עליו ולא תיתאכזב, אתה יכול לחכות שהפורום השכן IANDROID יחזור לאוויר ולישאול שם כי כבר יש קהילה יחסית רצינית שיש להם מכשירי OPPO FIND 7A/A וגם ONEPLUS ONE שזה גירסה מוזלת ומסורסת של האופו (אותו בעל בית).

 

הXIAOMI MI4 גם יהיה מכשיר מדהים, הקטע זה לשים עליו יד והמחיר שלו ממש גבוה יחסית למה שנימכר בסין(320$ ל16GB), החיסרון שהוא לא תומך בכרטיס הרחבה וסוללה נישלפת וזה יגרום ל לשלם יותר וליקנות גירסת 64GB.

 

נ.ב- הבעיה עם אוופו זה שהחנות הרישמית שולחת לארץ רק דרך פדקס שאני בטוח שתבין בעצמך מה זה אומר, חלק הציעו להישתמש בכתובת של ארה"ב דרך BUY2 וכו' כי לשם אפשר לישלוח בDHL ומישם זה יגיה לארץ מהר יותר וגם בסוף עלות המיסים תיהיה נמוכה יותר שתשאיר עדוף למגינים וכו'.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

טוב אני ינסה את מזלי פעם נוספת, מחפש טלפון, יביאו אותו מארה״ב. חושב על שתי דגמים די שונים מבחינת גודל אבל מפרט דומה. בצד אחד הoppo find 7a בצד השני הsony z1 compact, הדגש הוא אל איכות הבנייה ועמידות, תמיכה בעדכונים, ואיכות המכשיר באופן כללי. הייתי די נעול על הסוני, אבל האופו יוצא בהפרש נורא קטן ומקבל ביקורת נורא טובות.

פורסם
טוב אני ינסה את מזלי פעם נוספת, מחפש טלפון, יביאו אותו מארה״ב. חושב על שתי דגמים די שונים מבחינת גודל אבל מפרט דומה. בצד אחד הoppo find 7a בצד השני הsony z1 compact, הדגש הוא אל איכות הבנייה ועמידות, תמיכה בעדכונים, ואיכות המכשיר באופן כללי. הייתי די נעול על הסוני, אבל האופו יוצא בהפרש נורא קטן ומקבל ביקורת נורא טובות.

 

לא חושב שאפשר להשוות ביניהם- שכן הסוני מכוון לשוק הסמארטפונים הקומפקטיים שמהווים תחרות "אנדרואידית" אמיתית לאייפון גם באספקט המימדים. הoppo זה סמארטפון Full size לכל דבר- זה כמו להשוות פולו GTI (קומפקטית עם מנוע חזק) מול אוקטביה RS (קצת יותר מגודלת וגם כן עם מנוע חזק).

 

אם הגודל לא מפריע לך- איני יכול לעזור לך, שכן אני לא מכיר את האופו, אבל מנסיון אישי- הסוני מדהים לדעתי (יש לי כזה).

אני עברתי לסוני אחרי שנשבר לי מהגלקסי 4 (מהלאגים, ובעיקר מהגודל).

 

אם אתה מחפש קומפקטיות- לדעתי הסוני לא יאכזב כלל, בטח מול המתחרים הנחותים לרוב שיש לו בשוק (רק Xiaomi

Mi2s הסיני אולי מהווה תחרות). לפחות ממה שידוע לי.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...