Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, geekbuying מתקינים איזו גירסה מוזרה של miui שלא נותנת לבצע עדכוני תוכנה. אני צריך לעשות פלאש לגרסה האחרונה עכשיו. אולי זה יעזור לעניין ההתחממות (המכשיר די חם, למרות שמשיטוט ברשת נראה שהמעבד הזה נוטה להתחמם).

 

היום גם הגיע המגן שהזמנתי עבורו באיביי - גם במראה וגם בתיאור באתר הוא נראה אחלה, בפועל מדובר במגן אלומיניום מעפן שאמנם בפועל נראה לא רע אבל מתעקם בקלות. הוזמן באמפר מגומי שיחליף אותו.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

המעבד מיתחמם כי מדובר בגירסה מומהרת שמהירה יותר ממה שיש בנוט3 וכו', יש לך הגדרות של ביצועים וחיסכון בהגדרות הסוללה אאל"ט.

בנוגע לרום- בדוק כאן:

http://en.miui.com/thread-32236-1-1.html

וכאן:

 

[TABLE=class: dataTable, width: 844]

[TR=class: dataRow]

[TD]Xiaomi MI3 WCDMA[/TD]

[TD]cancro[/TD]

[TD]KK - 4.4[/TD]

[TD]Link[/TD]

[TD]Goo[/TD]

[TD]Xiaomi[/TD]

[TD]a6fc190ec0367e5285cee948861e5fe6[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

http://xiaomi.eu/community/threads/4-8-1.25166/

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

חברים, אני מודה שאני קצת מתבאס לחפור פה בלי שום אינדיקציה אז אשמח אם תוכלו להמליץ שוב (במידה וכבר הומלץ) על סמארטפון פשוט בגדש על אמינות לאמא שלי באזור ה500 שקל.

היא צריכה וואצאפ, קצת אינטרנט וזהו, מצלמה סבירה יכולה להיות בונוס נחמד.

סיני בא בחשבון, אבל לא כזה שיתחיל לעשות בעיות אחרי כמה חודשים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

למעט מצלמה סבירה - MOTO E מאמזון, כולל מסים עם שליח עד הבית תוך שבוע עולה קצת מתחת ל₪600.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בעמודים הקודמים המליצו על מוטוE שעולה כ600 שקל-אולי שווה לך ליבדוק.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

נבדוק אותו.

*עריכה

המוטו דרך BUY2USA יוצא באזור ה720 שקל.

 

איך זה מהשירוש השכן?

http://www.geekbuying.com/item/JIAYU-G2F-4-3inch-IPS-HD-Corning-Gorilla-Glass-MTK6582-Quad-Core-1-3GHz-1GB-4GB-8-0MP-Camera-Android-4-2-OTG-GPS---Black-324608.html

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מה קשור buy2 חביבי?

 

ישירות מאמזון UK בלי מתווכים:

 

MOTOE.jpg

 

כולל עמלת המרה לשקלים, אם יש לך מאסטרכארד ותזמין מאמזון צרפת ייצא קצת יותר זול אם תחייב ביורו.

 

בקיצור ₪600 פחות או יותר ככה או ככה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

טוב אתה! לא חשבתי על הUK ושהם עושים משלוחה לארץ.

אם לא תצוץ פה איזו הצעה עדיפה עד הערב אזמין אותו, נראה לי שהוא עונה על כל הדרישות.

 

*עריכה

 

אשמח לקישור במחיר הנ"ל, אני מוצא רק ב89 פאונד.

עריכה אחרונה על ידי ExoduS

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם (נערך)

89 פאונד זה כולל VAT, ברגע שאתה תסמן משלוח לארה"ק זה יוריד את הVAT ותקבל מחיר בדיוק כמו בתמונה שלי

 

עריכה: קח, אפילו יותר זול, ובלבן

MOTO E FR.jpg

שחור מFR עולה ILS 588.53 כולל עמלות המרה

 

אפשר לחייב EUR 121,02, אם תשלם במאסטרכארד זה יצא לך ₪565 ~ אחרי עמלת המרה 2%.

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ראיתי את האתר GOMOBILE ששם הMI3 עולה 1449 ש"ח, אבל לא כולל כיסוי ומגן.

מצד שני יש אתרים סיננים ששם יוצא סביבות 280$ עם מגנים ותוספות.

מאיפה עדיף להזמין?

פורסם
המעבד מיתחמם כי מדובר בגירסה מומהרת שמהירה יותר ממה שיש בנוט3 וכו', יש לך הגדרות של ביצועים וחיסכון בהגדרות הסוללה אאל"ט.

בנוגע לרום- בדוק כאן:

http://en.miui.com/thread-32236-1-1.html

וכאן:

 

[TABLE=class: dataTable, width: 844]

[TR=class: dataRow]

[TD]Xiaomi MI3 WCDMA[/TD]

[TD]cancro[/TD]

[TD]KK - 4.4[/TD]

[TD]Link[/TD]

[TD]Goo[/TD]

[TD]Xiaomi[/TD]

[TD]a6fc190ec0367e5285cee948861e5fe6[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

http://xiaomi.eu/community/threads/4-8-1.25166/

 

תודה, הותקן הרום הנ"ל ועכשיו אני שוב על קיטקט

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
ראיתי את האתר GOMOBILE ששם הMI3 עולה 1449 ש"ח, אבל לא כולל כיסוי ומגן.

מצד שני יש אתרים סיננים ששם יוצא סביבות 280$ עם מגנים ותוספות.

מאיפה עדיף להזמין?

 

הזמנתי מהם לפני יומיים עם שליח עד הבית, השירות משלוחים גרוע פשוט, צלצלתי לחברת המשלוחים אחרי שאתמול הם צילצלו ולא הספקתי לענות, הם מבחינתם תיכננו להגיע לכתובת שמסרתי בעת הקנייה ולהשאיר שם את החבילה בלי לתאם מראש..WTF, בחיים לא שמעתי על כזה שירות משלוחים גרוע.

אם לא הייתי מתקשר אליהם (אגב, לא קל להשיג אותם, לקח שעה עד שענו לי) אין לי מושג מה היה עולה בגורל בפלאפון.

פורסם
טוב אתה! לא חשבתי על הUK ושהם עושים משלוחה לארץ.

אם לא תצוץ פה איזו הצעה עדיפה עד הערב אזמין אותו, נראה לי שהוא עונה על כל הדרישות.

 

*עריכה

 

אשמח לקישור במחיר הנ"ל, אני מוצא רק ב89 פאונד.

 

 

לא עדיף לך הדגם המתקדם שלהם בעוד 200-250 ש"ח?

×
×
  • תוכן חדש...