Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

mystopp,



מצאת מגן נורמלי, בסגנון otterbox? עברתי על כמה עמודים באיביי ולא ראיתי כלום. הטלפון כבר הספיק לעוף לי מהיד :\

פורסם

לא, כרגע יש לי מגן אלומיניום והזמנתי באמפר גומי שיחליף אותו

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

בבאנג יש להם הרבה מגינים למכשירי שיומי- תיבדקו שם,

בכל מיקרה לדעתי זה סגנון המגן שנותן הגנה הכי טובה:

http://www.banggood.com/Dual-Color-PPU-PC-Leather-Protective-Case-For-Xiaomi-Mi3-p-931946.html

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שלום,

אחרי 3 שנים עם האייפון 4 ששירת אותי החלטתי סוף סוף שצריך להחליף אותו.

כבר לא מעוניין באייפון, למכשירי אנדרויד החדשים יש הרבה יותר מה להציע.

 

מתלבט בין 2 המכשירים בכותרת.

לא התעמקתי יותר מדי בנתונים של כל אחד מהם כי מעבד ומסך לא אומרים לי יותר מדי.

 

אשמח אם תוכלו להאיר את עיני ליתרונות של כל אחד מהם.

 

אם כבר אז כבר, מאיפה הכי מומלץ לקנות?

אם אפשר לקנות באיביי למשל במחיר זול יותר גם טוב (בהנחה שהמכשיר תואם לרשת בארץ ושאין הוצאות מיוחדות על מיסים וכו')

Instagram:

VWPolo6R

פורסם (נערך)

מאיזה אתר אתם ממליצים להזמין את ה Xiaomi Mi4? ומה הקומבינה המומלצת כדי שלא יעבור בידיים החמדניות של מכס? :-)

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

במידה והם האופציה.

ONE PLUS

 

בבקשה קישור להבדלים ביניהם

http://www.phonearena.com/phones/compare/OnePlus-One,LG-G3,Samsung%20Galaxy%20S5/phones/8603,8347,8202

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לבלבל אותך עוד?

תוסיף את הHTC M8 והסוני Z2 להתלבטות שלך.

את הS5 לא הייתי רוכש, לי באופן אישי נמאס מסמסונג.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מישהו במקרה יכול לעזור כאן בהזמנת one plus one? אני נסגר על כך שכנראה הוא העסקה הטובה בשוק ורוצה להזדרז להזמין אחד עקב קרוב משפחה שחוזר ארצה מארהב.

פורסם

אני מעוניין בקניית THL 5000. לא מוצא ביקורת ראויה על מנת לדעת האם המכשיר שווה קנייה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

טוב, בשעה טובה הגיע זמני להזמין לבן משפחה שמחפש מכשיר זול שיעשה את העבודה.

לאחר תמצות השרשור הזה, הגעתי למסקנה אחת והיא MOTO E מאמאזון אנגליה:

 

http://www.amazon.co.uk/Moto-4GB-Sim-Free-Smartphone/dp/B00KB0YD8Y/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1407987650&sr=1-1&keywords=motorola+moto+e

 

נותרו שתי שאלות:

1. האם הוא מגיע עם עברית מובנית?

2. האם הוא תומך בתדרים של הארץ (כולל תדר 850 הידוע לשמצה)?

 

לא הצלחתי למצוא תשובות לשאלות אלה מדף המוצר מאמאזון.

תודה.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

תזמין מצרפת, יותר זול. ויש גם בלבן.

 

תומך בתדרים

2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900

3G Network HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

עד 2000 ש"ח:

ONE PLUS ONE מצויין, החיסרון היחיד שלו זה אי וודאות לגבי אמינות ואיכות הרכבה (שאלה של מזל)



או נקסוס 5 שמאוד מהיר ומקבל עדכונים באופן שוטף ומהיר.

החיסרונות שלו זה מצלמה נחותה יחסית וזמן סוללה נמוך.

 

מבחינת פרימיום כל אחד מ4 מכשירי הפרימיום מציג חסרונות ויתרונות על פני המתחרים, פרט אלו תכונות חשובות לך במכשיר וכך יוכלו להמליץ לך.

 

בקצרה:

S5 מצלמה מצויינת, סולה מצויינת, נגד מים, טביעת אצבע, המון חלקי אפטר מארקט.

חיסרונות: ממשק שלא כולם אוהבים, לטעמי מכוער, מרגיש פלסטיקי.

 

G3: מסך מדהים, לטעמי גדול מידי אבל זה אינדיבואלי, סוללה מצויינת, מצלמה מצויינת, 3 ג'יגה לעומת 2 בS5 (קנה רק את דגם ה32G)

חסרונות: לי מאוד לא נוח עם כפתור הבית שממוקם מאחור, איכות ההרכבה והפלסטיק מרגישים אפילו פחות טוב מבS5, ובאופן אישי 4 מכשירים שנכבו לבד על בסיס קבוע הוחזרו לחברה. לא יודע האם זו רק סידרה דפוקה או לא כי אני מכיר מכשיר אחד שלא נכבה אף לא פעם אחת.

 

M8: יש לי איתו ניסיון של 10 דקות בלבד אבל מהתרשמות ראשונית הממשק מאוד נוח ואיכות בניה מצויינת, רמקולים מצויינים.

חסרונות: מצלמה בינונית ומסך פחות טוב לטעמי.

 

Z2 אינני מכיר בכלל, אבל לטעמי הוא נראה הכי טוב ונשמע מאוד מעניין, כמו כן גם הוא נגד מים והבנתי שברמה טובה יותר מהסמסונג.

זכורה לי סקירה שמישהו פה פרסם לא מזמן.

אם הוא היה קיים בזמן ההשקה של הS5, הוא היה מאוד רלוונטי ולא הייתי הולך ישירות לסמסונג.

שווה בדיקה.

 

ובנימה אישית, לי הייתה התלבטות רצינית האם לקנות נקסוס 5 או S5 כשרק יצא, לא היה לי זמן לחכות לG3.

בסוף קניתי את הS5 כי לאשתי יש את הנקסוס והחלטתי שמקסימום אם אני לא יתחבר אליו אני יחליף עם אשתי מכשירים.

בדיעבד אני לא מצטער לרגע, ומאוד אוהב את הסמסונג. אם הוא היה קצת יותר קטן הוא היה מושלם.

אם סמסונג מוציאים מכשיר זהה מבחינת חומרה אבל עם 3 גיגה זיכרון ומסך 4.7 אני הראשון שירוץ לקנות.

 

מבחינתי מדובר על המכשיר הכי מרכזי בחיים, הוא צמוד אלי 24/7 ואני משתמש בוא כל הזמן ובעצם הבנתי שהחיים שלי סובבים סביבו, מיילים, טלפונים, הודעות, עבודה, חברים, אישה וילד. (אני יודע שזה מאוד עצוב, אבל אני בטוח שבעצם רובנו ככה) ולכן אני לא מתפשר על מכשיר.

 

בהצלחה.

 

×
×
  • תוכן חדש...